Jessica Toubal
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 18 Läs vad Jessica Toubal

• Carima H sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-04-08

Centrala Sundbyberg
    Anlitat Jessica för försäljning och är mer än nöjd! Hon är engagerad och kan sin sak. Processen var smidig och väldigt snabb samt med ett slutpris över förväntan. Tack snälla för ett bra jobb! Läs mer
  • Mikael M köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-04-07

köpt lägenhet i Sunbyberg. Mycket väl bemött och väldigt trevlig! Läs mer
  • Viktor L sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-04-06

Centrala Sundbyberg
    Sålde en lägenhet på 38 kvm i Sundbyberg. Jessica är pålitlig och jobbar hårt för att hitta rätt köpare, där alla är nöjda med affären. Läs mer
  • Johan G köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-03-21

Centrala Sundbyberg
    Jag köpte en lägenhet på Järnvägsgatan i Sundbyberg där Jessica var mäklare. Jessica var väldigt trevlig och hjälpsam. Hade jag frågor angående lägenheten eller budgivningen fick jag alltid snabba och tydliga svar. Väldigt nöjd med Jessica som mäklare då hon uppfyllde alla förhoppningar jag hade. Läs mer
  • HOA L skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-03-18

Buy my apartment via Jessica. Totally satisfy and recommend her Läs mer
  • Oliver Anton L
    Oliver Anton L skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-03-16

Väldigt tillgänglig och duktig på att återkoppla. Jag ringer definitivt Jessica nästa gång det ska flyttas! Läs mer
  • MARIA S
    MARIA S skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-03-12

Andra gången jag kontaktar Jessica vid försäljning av lägenhet och är lika nöjd även denna gång med bemötande och resultatet.
    Jessica är supertrevlig, tillgänglig och professionell - rekommenderas varmt! Läs mer
  • Per Emil V
    Per Emil V skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-03-12

Jessica har alltid snabb återkoppling och lyckades sälja på förhandsvisning till ett bra pris Läs mer
  • KRISTOFFER O skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-02-25

Sålde min lgh innan visning pga sitt breda nätverk. Ambitiös, lyhörd och ärlig. Rekommenderar Läs mer
  • Victor B sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-02-20

Sundbyberg
    Ambitiös, hungrig, driven. Bra kvalitéer för en mäklare. Jag kan tänka mig anlita hennexi framtiden. Läs mer

Senaste försäljningarna

Järnvägsgatan