Läs vad 61 Läs vad Jessica Toubal

• 2021-01-19
    Sålde bostad i Sundbyberg.
    Jessica var lyhörd, engagerad och målinriktad. Jag kände mig trygg och nöjd med hela processen.
    Nadia K
    • 50.5 m²
    • Hallonbergen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
  • 2021-01-15
    Jessica är en duktig mäklare som har hög ambitionsnivå att sälja lägenheter till avtalat pris. Det är jag mycket nöjd med.
    Jonatan Mats Sebastian S
    • 40.0 m²
  • 2021-01-14
    Väldigt duktig mycket snäll lätt bemötande professionellt i sitt jobb, bästa mäklare rekommenderar stark!
    Nurhajad A
    • 82.1 m²
    • Hallonbergen
  • 2021-01-14
    Köpte 1,5 i lilla Alby. Jessica har varit väldigt behjälpligt, lätt att ha att göra med och jag upplever henne som kunnig. Kan varmt rekommendera henne.
    Lorena L
    Lorena L
    • 40.0 m²
    • Centrala Sundbyberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
  • 2021-01-12
    Skicklig, snabb och trevlig!
    När konkurrerande mäklare säger att hon är duktig så är ett gott väldigt betyg.
    Pia Ö
    • 74.0 m²
  • 2021-01-06
    Jessica skötte försäljningen bra och proffesionellt så vi känner oss nöjda.
    Jessica var lyhörd och lyssnade väl på våra önskemål.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt varför vi varmt kan rekommendera Jessica som mäklare och önskar henne all lycka till med framtida mäklaruppdrag.
    Per Ö
    • 74.0 m²
  • 2020-12-15
    Sålt en lägenhet på 36 kvm. Mycket trevlig kunnig mäklare! Är nöjd med hela försäljningen.
    Kristina W
    • 36.0 m²
  • 2020-12-14
    Jag sålde min bostad med Jessica! Hon skötte försäljningen väldigt bra och var alltid nåbar, tillgänglig och flexibel. Jag kommer att rekommendera Jessica till alla som vill sälja
    Linda E
    • 45.0 m²
    • Fruängen
  • 2020-11-26
    Professionell mäklare med riktigt bra energi! Jessica är en varm och social person som gör ett bra intryck från första stund. Det märks att hon vet vad hon gör och att hon brinner för sitt yrke. Jag är superglad över att jag valde Jessica som min mäklare och skulle varmt rekommendera henne till nära och kära!
    Ida P
    Ida P
    • 50.0 m²
    • Råsunda
  • 2020-11-26
    Jessica hjälpte oss att sälja vår lägenhet på ett oerhört professionellt sätt. Hon var en hjälpande hand i hela processen, vilket resulterade i en effektiv affär som gjorde oss nöjda.
    Poyan K
    • 41.0 m²