Jessica Toubal
Registrerad mäklare sedan 2016-10-04
Aktiv på Reco.se sedan 2019-12-23
2019-08 - 2020-07

Läs vad 31 Läs vad Jessica Toubal

• Saman H sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-08-03

1.5:a
    Otroligt duktig och professionell mäklare! Hon lyssnar verkligen på säljarens vilja och skapar ett starkt förtroende. Jag kan varmt rekommendera Jessica till alla som vill sälja eller köpa! Jag kommer definitivt sälja med denna mäklare i framtiden! Läs mer
  • Shahla T köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-07-19

3:a
    Jag har köpt lägenhet, hon var snäll och artig, hon svarar inte lät på telefonen! Även om man lämnar meddelande särskilld efter jag skrev kontrakten. Läs mer
  • Sara M sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-07-18

3:a
    Helt klart bästa mäklaren i Sumpan, kände mig helt trygg när Jessica skötte min försäljning! Läs mer
  • Camilla L sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-07-04

1.5:a
    Proffsig, kunnig, serviceminded , flexibel och lösningsorienterad ! Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-06-29

Professionell, kunnig, ambitiös och otroligt trevlig är ord som beskriver Jessica. Kunde inte vara nöjdare med Jessicas insats! En extremt skicklig mäklare som sålde vår lägenhet genom sitt nätverk. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • TOMMY G skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-06-29

Jessica är en väldigt kompetent mäklare som värnar om kundens bästa. Duktig på att ta hand om förstagångsköpare. Förklarar tydligt alla steg för att kunna genomföra affären på bästa sätt. Läs mer
  • Rebecca H köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-06-11

2:a
    Centrala Sundbyberg
    Jessica var snabb, smidig och tillmötesgående. Läs mer
  • Tiina L skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-05-27

Jessica är proffsig och vet vad hon håller på med. Lägenheten såld.
    Vi är nöjda. Läs mer
  • Monika M sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-05-18

Försäljning av vår 3:a i Lilla Alby, Sundbyberg

Jessica fick oss att känna att vi var i trygga händer. Hon tog sig tid att förklara alla steg och lyssnade på oss och våra önskemål. Jessica är professionell och vet vilka steg man ska ta och när. Vi sålde mitt i Corona-pandemin och fast marknaden gungade sålde vi till ett bra pris

Jessica har ett vänligt och positiv framtoning som gör att man tycker om henne. Helt klart Sundbybergs bästa mäklare! Läs mer
  • Lisa Ulrika G
    Lisa Ulrika G skrev om Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-05-13

Jessica är en mycket professionell mäklare och väldigt pedagogisk för oss första-köpare. Läs mer
    2020-05-18 Jessica T svarar Lisa Ulrika G
    Hej Lisa,

Tack för dina fina ord. Det värmer mig att höra.
    Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!

Mvh Jessica

Senaste försäljningarna