Jessica Toubal

Jessica Toubal

Jessica Toubal är mäklare på HusmanHagberg Sundbyberg

Jessica Toubal har varit registrerad mäklare sedan 2016-10. Jessica Toubal har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 134 omdömen med ett betyg på 4.8. Jessica Toubal har haft 48 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 134 Läs vad Jessica Toubal

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2022-08-17 Verifierad kund
    Jessica is very helpful, great communication and really detail oriented
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2022-07-01 Verifierad kund
    Trevligt bemött av en mäklare som kan marknaden. Uppfyllde mina förväntningar vilket gav en smidig och bra affär.
    Sammantaget en riktigt bra mäklare som är en bra lyssnare och vet vad kunden vill, rekommenderar till fullo.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Hela säljärendet förlöpte med stor tillfredställelse och effektivitet.
    • Haga Norra
    2022-04-27 Verifierad kund
    Duktig och proffsig mäklare med bra koll på läget!
    2022-03-17 Verifierad kund
    Bra bemötande. Snabb försäljning.
    2022-03-08 Verifierad kund
    Försäljningen gick väldigt bra, smidigt och snabbt!
    2022-03-08 Verifierad kund
    Jag upplevde att jag blev väldigt ärligt och professionellt mött. Hon tillgodosåg mina behov av att anlita min kusin att företräda mig, trots att det var utanför kontorstid. Detta pga. av att min kusin arbetar eftermiddagar och sena kvällar och jag var i en helt annan tidszon! Hela processen blev enkel och snabb.
    2022-03-01 Verifierad kund
    Jessica tog emot oss med ett trevligt bemötande och ett leende på läpparna. Hon har en härlig energi och hon fick en att känna sig trygg i att ställa massa frågor! Hon gör allt hon kan för att göra alla nöjda och är verkligen en effektiv, trovärdig och ambitiös mäklare. Köpet av bostaden gick snabbt och smidigt utan några bekymmer tack vare Jessica!
    2022-02-20 Verifierad kund
    She is very helpful during all the steps by explaining me and answering my questions. I trust her in all steps!
    2022-02-03 Verifierad kund
    Jessica bemötte oss på ett väldigt professionellt och glatt sätt! Hon var kunnig om bostaden och kunde snabbt svara på våra frågor.

Rekommenderas varmt!