Mäklare Stockholms län Sundbyberg Fastighetsbyrån Sundbyberg Sebastian Scherdin
Sebastian Scherdin
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
All kundkontakt, alla relationer och att hitta lösningar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Det finns ingen som är så bra på den personliga kontakten, återkopplingar och hängivenheten som jag. Jag gör det andra inte gör och skulle beskriva mig som en väldigt driven och positiv mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Mitt jobb är min hobby! Annars älskar jag all form av idrott och att umgås med vänner och familj.

Hur ser din drömbostad ut?
En sekelskiftesbostad som möter nyproduktion. Läs mer

Läs vad 92 kunder tycker om Sebastian Scherdin

• Kenth M sålde sin bostad med hjälp av Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Gladaste mäklaren i Sundbyberg! Lyhörd snabb återkoppling jobbar seriöst och ärligt.Trots en trög marknad och ett flertal visningar sålde han lägenheten med ett bra slutpris! Läs mer
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Kunde inte ha önskat mig en bättre mäklare! Sebastian är en kunnig, trevlig och pålitlig mäklare som håller det han lovar. Min lägenhet såldes 5dagar efter första mötet. Jag kommer rekommendera honom till alla mina vänner! Läs mer
  • Elise H sålde sin bostad med hjälp av Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag sålde min lägenhet in Sundbyberg centrum med endast 2 privata visningar. Allt gick så fort och smidigt och jag var jätte nöjd med Sebastians engagemang och vad han levererat.

Sebastian är proffsig, glad och positiv. Han lyssnar på kunden önskemål och gör sitt bästa för att uppnå målet utan tvekan.

Han är en helt underbar mäklare som jag vill rekommendera till alla i Sundbyberg! Läs mer
  • Maria Å sålde sin bostad med hjälp av Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi sålde med hjälp av Sebastian, våra 3 rum och kök på 70 m2 i centrala Sundbyberg. Från värdering till "påskrivning" löpte ca 12 dagar.

Med ett härligt engagemang och en otrolig fingertoppskänsla hjälpte han oss att hitta potentiella bostäder i Sundbyberg för något år sedan.
    I dagarna har han hjälpt oss att sälja vår bostad på ett proffsigt, effektivt vis och helt enligt våra önskemål.

Han är alltid positiv, glad och trevlig. Man känner sig väl omhändertagen och behöver aldrig undra "varför mäklaren inte hör av sig".

Helt klart den bästa mäklarupplevelse vi erfarit. Läs mer
  • Monalisa B sålde sin bostad med hjälp av Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian sålde vår 4:a på Ursviksvägen 1. Han är oerhört duktig. Han levererade en mäklartjänst i världsklass. Han är driven, engagerad och gör sitt yttersta. Alltid tillgänglig och har dessutom en stor portion humor. En mäklare att rekommendera! Läs mer
  • Ramak K sålde sin bostad med hjälp av Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi anlitade Sebastian för försäljning av vår lägenhet. Sebastian är den charmigaste mäklaren vi träffat & vi visste från första sekund att det här är rätt mäklare för oss. Med ett alltid leende på läpparna och en positiv inställning till skyarna har han fått hela sälj processen att kännas bra, från början till slut. Det bästa med honom är att han är ärlig och kör inga fula tricks. Sebastian är pålitlig, ödmjuk och mycket duktig på sälj- och försäljning. Vi kan varmt rekommendera honom. SEBBE - DU ÄR BÄST!!!!! Och tack för rekordförsäljning!!! 📈✏️ Läs mer
  • Ashraf M skrev om Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Köpte lägenhet i Duvbo. Mycket bra bemötande, återkoppling och visade verkligen intresse för mitt bästa. Rekommenderar verkligen Sebastian. Kände tillit gentemot honom. Läs mer
  • Tomas L
    Tomas L köpte sin bostad med hjälp av Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Allt var bra. Jag är nöjd med hur allt gick. Jag skulle rekommendera Sebastian och fastighetbyrån. Läs mer
  • Vidar L sålde sin bostad med hjälp av Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Sebastian är väldigt glad och social som person, lätt att tycka om. Arbetar veckans alla dagar och är snabb på att svara. God kännedom om bostadsmarknaden och har väldigt bra koll på Sundbyberg. Läs mer
  • Kalle W sålde sin bostad med hjälp av Sebastian Scherdin en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Alltid trevlig och tillgänglig! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sundbyberg

Gabriel Hadad