Anton Andersson

Anton Andersson

Anton Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Trollhättan

Anton Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Anton Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.9. Anton Andersson har haft 29 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 16 Läs vad Anton Andersson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Hjortmossen
    2021-07-26
    Mäklaren var väldigt trevligt och lätt att prata med om man undrade något!
  • sålde sitt hus med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2021-07-22
    Trollhättans bästa mäklare, utan tvekan!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Tingvalla
    2021-07-07
    Anton har ett gott bemötande och tar stor hänsyn till säljaren. Han levde upp till mina förväntningar och var snabb på att svara på mina frågor. Det gick trögt till en början att sälja bostaden och det blev flera visningar. Sedan löste sig det mycket snabbt med försäljningen. Jag har inte stor erfarenhet av att sälja bostad eller köpa. Detta tycker jag är en stor sak i livet. Jag kan varmt rekommendera Anton som mäklare och jag har fullt förtroende för honom.

MVH
    Veronika
    2021-07-05
    Han var väldigt tillmötesgående och en bra lyssnare, vi hade en bra kommunikation från början till slut.
    • Hjortmossen
    2021-07-01
    Anton har varit hjälpsam och opartisk igenom hela processen.
    2021-06-30
    Jag blev bemöt på ett väldigt trevligt sätt. Mäklaren levde upp alla våra förväntningar.
    • Halvorstorp
    2021-06-10
    Trevligt bemötande. Lyssnade på oss som säljare och vad vi ville ha ut av försäljningen. Levde upp till mer än våra förväntningar. Kunnig, tillmötesgående oavsett tid. Då vi redan flyttat från Trollhättan kunde vi överlämna nyckel så ordnade Anton allt, kontakten med köpare, städning, besiktning.
    Vi är jätte nöjda med Anton och kan rekommendera honom varmt som mäklare vid försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Halvorstorp
    2021-06-04
    Anton var toppen och stöttande under hela processen av vårt husköp. Svarade på alla frågor vi hade och förklarade så vi förstod allt. Han var även lätt att få tag på när olika frågor uppstod och var snabb med återkoppling samt hade bästa bemötandet gentemot oss.
    • Intagan
    2021-05-20
    Har sålt min villa och köpt lägenhet. Hade några bra träffar före visningen av villan. Sedan gick allt fort och upplevde att Anton hanterade det hela bra. Trevligt och lättsamt bemötande och kunnig framför allt.
    Mycket nöjd så här långt.
    • Centralt
    2021-03-12
    Fått hjälp att sälja min lägenhet. Fick ett väldigt bra bemötande samt hade en god dialog genom hela försäljningen så jag är extremt nöjd.