Anton Andersson

Anton Andersson

Anton Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Trollhättan

Anton Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Anton Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.9. Anton Andersson har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

97 omdömen om Anton Andersson

Sedan starten hos Reco 2020
Susanne G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Sandhem

En lättsam, flexibel och trevlig mäklare som känns som att han gör sitt yttersta för att man som säljare ska bli nöjd. Noga med att upplysa om saker som man annars inte hade tänkt på. Saker som kan vara viktigt i slutändan för din del, dvs han tänker på allt åt dig. Sammanfattningsvis upplevde jag en smidig affär. Jag kommer definitivt rekommendera Anton till vänner och bekanta. Supernöjd!

Stefan N
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Skogshöjden

Väldig trevlig och professionell mäklare, väl bemötande och gav och bra samt tydlig information kring bostadsköpen. Hade inga större förväntningar då det var vår första gång med villaköpet så alltihopa var spännande och rolig upplevelse. Upplevde bara bra samarbete mellan säljaren och mäklaren kring villaköpet.

Mario S
Lextorp

Anton är en mäklare med en tydlig framtoning och objektiv hållning, vilket skapade en stor trygghet hos mig som köpare. Anton är utan tvekan en av Trollhättas främsta mäklare!

Daniel J
Sandhem

Trevlig och hjälpsam! Toppbetyg

Anders D
Sjölanda

Proffsigt och genuint bemötande! Känns naturligt/lätt att prata med Anton. Trevlig och tydlig :)

Eva O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Stavre

Fick ett mycket bra bemötande. Han förklarar saker på ett bra och begripligt sätt när det är något man undrar.

Hanna S
Strömslund

Vi har blivit väldigt bra bemötta av Anton vid köpet av vårt hus. Han har varit väldigt förtroendeingivande, flexibel och hjälpsam. Han har tagit sig tid och svarat på frågor som uppkommit i samband med vårt första gångs-köp och svarat på ett rakt och pedagogiskt sätt. Vi är väldigt nöjda med Anton och den hjälp vi fått vid vårt förstagångs-köp!

Jenni H
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Lindveden

Bara positivt! Anton skulle vi välja igen om vi behövde sälja! Bra bemötande, lugn och trygg. Gav oss goda råd och fanns alltid tillgänglig vid frågor. +++++

Erling H
Lindveden

Mycket lugn och trevlig! Gav ett väldigt förtroende givande intryck vid första mötet.

Per-Olof B
Centralt

Trevlig, saklig och hjälpsam . Allt flöt på smidigt.