Markus Cederljung
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 190 kunder tycker om Markus Cederljung

• Margareta K sålde sin bostad med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-12-07

Markus C har uppfyllt alla mina förväntningar i samband med villaförsäljning. Han är trevlig, lugn och sansad, mycket kunnig och arbetar effektivt och seriöst. Kunde inte valt bättre mäklare!
    Margareta K Läs mer
  • Cecilia V köpte sin bostad med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-12-05

Tydlig och bra mäklare. Kunde sin sak och var trevlig . Läs mer
  • Ann-Charlotte R köpte sin bostad med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-10-23

Mycket proffsigt och kompetent bemötande. Läs mer
  • Erik J sålde sin bostad med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-10-19

Engagerad och tar ett helhetsansvar! Läs mer
  • Anna J sålde sin bostad med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-10-18

Med sin kunnighet och personlig service kände vi att vi med trygghet kunde överlåta försäljningen av vårt hus till Markus. Han är oerhört professionell, lyhörd och en medspelare som löser oväntade situationer på bästa tänkbara sätt. Markus är grym! Läs mer
  • Gerd N köpte sin bostad med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-10-01

Köpt en 2 rums lägenhet trevligt bemötande. De som är en besvikelse är att inte fått återkoppling av tillträdesdagen (blir lite stressande) annars mycke bra. Läs mer
  • Gunilla H sålde sin bostad med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-09-19

Vi har sålt en bostadsrätt och haft hjälp av Marcus och är väldigt nöjda, Vi har haft hjälp av Marcus tidigare då vi sålde ett hus för 8 år sedan. Bra och proffsigt bemötande, bra upplägg vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Erika D sålde sin bostad med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-09-18

Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Marcus och trots lite knepig tidpunkt på året ställde Marcus upp och tog sig tid och kommunicerade med både oss och potentiella köpare. Mycket nöjd med servicen. Läs mer
  • Anita A köpte sin bostad med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-09-13

Vi har köpt en bostadsrätt. Han fanns alltid till hands. Svarade bra på våra frågor. Han levde verkligen upp till våra förväntningar. Vi upplevde honom som väldigt kunnig, hjälpsam och lätt att ha att göra med. Stig och Anita Läs mer
  • Mary M köpte sin bostad med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-09-11

Vi har haft bra kontakt med mäklaren och kände trygghet i köp och försäljning. Varit jättebra bemött och haft superbra kontakt. Markus har varit supertrevlig, professionell och noggrann i sitt arbete. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trollhättan

Markus Cederljung