Markus Cederljung
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 238 Läs vad Markus Cederljung

• Charlotta E sålde sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-03-12

Sandhem
    Sålde vår villa och blev bra bemötta. Tydlig genomgång av vad som ingick och hur vi skulle lägga upp försäljningen. Mycket snabb på att besvara frågor och vara tillgänglig. Vi hade även mycket god hjälp av mäklarassistenten. Läs mer
  • Magdalena H köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-03-04

Götalunden
    Köpt en bostadsrätt, inga krångligheter från Markus sida utan det fungerade smidigt. Läs mer
  • Anna W sålde sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-02-19

Kaggetorp
    Snabb och professionell försäljning av hus. Läs mer
  • Johan W sålde sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-02-19

Kaggetorp
    Villa blev såld
    Fungerade bra, mäklaren var lugn o realistisk
    Det klaffade hela tiden, han lyssnade på våra önskemål Läs mer
  • Sofia R sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-02-13

Centralt
    Markus visade stort engagemang vid försäljning av vår bostadsrätt. Den erfarenhet han har som mäklare märktes från början till slut. Under resans gång blev vi informerade om framstegen i processen vilket gjorde att vi kände oss trygga med att det "hände saker". Om det blir aktuellt med fler bostadsaffärer i framtiden anlitar vi gärna Markus igen.
    En rakt igenom bra upplevelse! Läs mer
  • Rickard R sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-02-13

Centralt
    Markus är otroligt bra att samarbeta med! Han är snabb med återkoppling, lyhörd och lösningsorienterad. Tack vare honom gick vår lägenhetsförsäljning snabbt och smidigt. Och, inte minst, även köparen var jättenöjd med hela affären! Läs mer
  • Marcos L sålde sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-02-12

Hälltorp
    Hade ett flertal möten med olika mäklare och Markus stack ut från mängden genom att vara väl förberedd inför vårt första möte, lyhörd på våra förväntningar och professionell insitt bemötande.

Tydlig och regelbunden kommunikation har gjort att vi känt oss trygga genom hela säljprocessen.

Vi fick sålt vår villa till ett bra pris och han har hanterat hela säljprocessen på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Sophia L sålde sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-02-12

Hälltorp
    Sålt villa. Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Upplever Markus som lyhörd och professionell. Vi är mycket nöjda! Snabb och smidig försäljning! Läs mer
  • Robin K köpte sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-01-30

Dannebacken
    Har köpt en villa där Marcus var mäklare. Vi har blivit väl bemötta av Marcus. Han har skött hela affären riktigt proffsigt. Tack! Läs mer
  • Magnus B köpte sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-12-05

Velanda
    Snabbt lätt och fort som det ska vara Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trollhättan

Markus Cederljung