Markus Cederljung

Markus Cederljung

Markus Cederljung är mäklare på Fastighetsbyrån Trollhättan

och har varit registrerad mäklare sedan 2008. Markus Cederljung har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 259 omdömen sedan 2014-10-15. Markus Cederljung har haft 54 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 259 Läs vad Markus Cederljung

• Jag har köpt en villa. Jag hade inte alls någon erfarenhet i bostadsmarknaden och hade jag inte förväntningar. Marcus var mycket hjälpsam vid hela processen. Han var snäll, informerade mig om vad jag ska göra. Vi lyckades att skriva under kontrakt snabbt, tack vare honom. Han är en mycket kunnig och snäll mäklare.
    Marianna F köpte sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • 124.0 m²
    • Skoftebyn
    2020-10-21
  • Markus har hjälpt oss att sälja vårt föräldrahem, ett hus. Har blivit bra och professionellt bemött. Markus har hela tiden hållit mig informerad och uppdaterade med vad som händer, så jag har hela tiden känt mig involverad i säljprocessen. Har jag sökt honom och han inte svarat, har han ringt så fort han haft möjlighet. Markus har levt upp till de förväntningar jag hade. Att ha en regelbunden kontakt, att Markus skulle vara engagerad och intresserad. Kan varmt rekommendera Markus till andra som går i säljtankar.
    Anna-lena W sålde sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • 113.0 m²
    • Lindveden
    2020-10-21
  • Min fru hittade huset pá internät (hemnet.se). Markus var hjälpsam, korrekt. (Svárt att skriva lángt, jag lärt mig svenska som vuxen /45ár+/, jag saknar mánga ord.)
    Csaba W köpte sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • 124.0 m²
    • Skoftebyn
    2020-10-18
  • Har köpt en bostadsrätt, Markus har hela tiden hjälpt till för att få till köpet på bästa sätt. Snabb feedback på frågor och svar. Markus har under hela processen jobbat för att få nöjda kunder.
    Marianne L köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • 3:a
    • 85.8 m²
    • Centralt
    2020-10-18
  • Proffsigt och trevligt bemötande, tydlig och rak kommunikation.
    Karl Gustaf Hilding J sålde sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-09-13
    • 134.0 m²
    • Sjuntorp
    2020-09-13
  • Som köpare hade vi ingen djupare kontakt men helt ok
    Roger N köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-09-06
    • 4:a
    • 81.0 m²
    • Källstorp
    2020-09-06
  • Ska sälja fritidshus som renoveringsobjekt med tillhörande friköpt tomt. Han lyssnade då vi sa att huset är ett renoveringsobjekt o vi säljer i stort sett tomten. Han skötte allt o visningar m.m flöt på. Han pratade med grannar om området o kollade upp det som hör till försäljningen Tomtarea/servitut m.m Det har gått väldigt fort men det var vi beredda på för vi sa från början att vi kunde släppa det då kunden vill ha det eller vänta tills nästa år. Nu är jag nöjd med budgivningen så nu släpper vi det Mvh Gull Britt o Kent
    Gull-britt W sålde sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-08-11
    • 20.0 m²
    • Sjuntorp
    2020-08-11
  • Vi har köpt ett hus. Allt var bra och vi fick stöd och tips, svar på frågor och funderingar.
    Anders A köpte sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-07-24
    • 134.0 m²
    • Eriksro
    2020-07-24
  • Köpte ett hus på Skalbaggevägen och Marcus va grymt framåt och hjälpte oss få ett bra hus👍🏼👍🏼👍🏼
    Johan N köpte sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-07-17
    • 162.0 m²
    • Eriksro
    2020-07-17
  • Nöjda och kan varmt rekommendera Markus
    Nazar A köpte sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-07-05
    • 170.0 m²