Markus Cederljung
Registrerad mäklare sedan 2008-02-11
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-15
2019-07 - 2020-06

Läs vad 250 Läs vad Markus Cederljung

• Nazar A köpte sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-07-05

Skogshöjden
    Nöjda och kan varmt rekommendera Markus Läs mer
  • Malin T köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-06-24

2:a
    Centralt
    Köpte bostadsrätt.
    Är jätte nöjd med allt. Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H sålde sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-06-24

Hälltorp
    Sålde ett 5 år gammalt 1 1/2 plan hus i Trollhättan.

Upplever att Markus varit engagerad genom hela försäljningen. Han har lyssnat på våra tankar och funderingar kring hur vi vill ha det och kommit med tips och råd utifrån hans kunskaper och erfarenheter.

Han har haft ett trevligt bemötande Från början till slut och vill därför Ge honom våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Johanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-06-16

3:a
    Vi har sålt vår lägenhet med Markus. Resultatet blev över förväntan och vi jätteglada att vi valde Markus som mäklare. Vi rekommenderar honom varmt till alla som ska sälja. Tusen tack för din hjälp Markus! / Fredrik & Johanna Läs mer
  • Carina J sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-06-13

3:a
    Innovatumområdet
    Köpt hus och sålt lägenhet. Smidigt förfarande, lyssnade in våra önskemål. Uppdaterade oss hela tiden med information. Lätt att få kontakt. Det allra viktigaste..... ärlig! Läs mer
  • Gerry Ö sålde sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-06-03

Skoftebyn
    Sålde vår villa i Skoftebyn. Markus är engagerad och professionell i sin yrkesutövning. Vi hade en bra dialog under säljprocessen. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Lisa K sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-05-13

Centrum
    Vid försäljning av min lägenhet anlitade jag Markus. Jag har fått bra hjälp hela vägen, med bra och proffsigt arbete. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Helén Ö sålde sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-05-08

Skoftebyn
    Markus är en seriös o trovärdig mäklare. Vi hade en ömsesidig bra kontakt under hela säljprocessen.
    Kan varmt rekommendera honom.

Vi sålde en enplansvilla med källare och vi fick ett bra pris som vi är väldigt nöjda med. Läs mer
  • Kristina S sålde sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-05-07

Karlstorp
    Sålt både hus och lägenhet samt köpt hus. Blivit professionellt bemött och fått konkret bra information om allt viktigt runt köp och försäljning. Marcus har också en förmåga att anpassa sig på individnivå till det jag som kund vill och önskar. Kan inte ha valt en bättre mäklare! Läs mer
  • David L köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-05-06

Centrum
    Bra upplevelse över lag. Har inget att anmärka på. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trollhättan

Markus Cederljung