Daniel Engman
Registrerad mäklare sedan 2001-10-25
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-15
2019-07 - 2020-06

Läs vad 65 Läs vad Daniel Engman

• Inger Helga Jeanette B sålde sitt hus med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-06-27

Öresjö
    Sålt bostad (villa)
    Mycket bra bemötande och vänligt och trevligt uppträdande.
    Proffsigt agerande
    Snabba svar.
    Mina förväntningar på försäljningen med folder, annons m.m. och kontakt med mäklaren uppfylldes väl. Läs mer
  • Soheil Saeidy K sålde sitt hus med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-06-25

Hälltorp
    Daniel sålde min bostadsrätt. Mycket professionellt och bra bemötande från första kontakt till slutförande av affären. Alltid tillgänglig och jag kände mig trygg. Läs mer
  • Issa D sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-04-10

3:a
    Daniel Engman sålde vår bostadsrätt och infriade återigen våra förväntningar och håller som vanligt en mycket hög service och kompetensnivå.

Mycket nöjd.

Issa Daoud Läs mer
  • Rizwana R köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-03-12

Skoftebyn
    Jag har köpt en bostadsrätt. Tycker jag blev bemött på ett väldigt bra sätt. Fick svar på alla min frågor , tid att tänka och all hjälp jag behövde. Mina förväntningar var att få all information och hjälp jag behövde vilket jag fick. Tycker hela processen har gått bra till. Läs mer
  • Oliver S köpte sitt hus med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-02-27

Sylte
    Daniel har både tagit hand om vårt köp och den sålda bostaden. Det har gått jätte bra, Daniel är en toppen bra mäklare på alla sätt👍 5/5 Läs mer
  • Galib A köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-02-12

4:a
    Skoftebyn
    Jag har köpt lägenhet.
    Och jag har sålt lägenhet Läs mer
  • Ejne Eva Britt E sålde sitt hus med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-01-26

Sjuntorp
    Sålt en villa och fick bra bemötande av Daniel. Trygg försäljning och bra information om intresserade köpare etc. Läs mer
  • Filiph L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-01-12

2:a
    Centralt
    Köpt bostadslägenhet, bemötandet var helt ok. Direkt på sak. Kunde önskat lite mer information. Snabb sammanfattning vad som står i papperna. Däremot blev det stod det fel postnummer på varje papper. Överlag bra. Läs mer
  • Irene F sålde sitt hus med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-01-11

Torsered
    Genom Daniel Engman har vi köpt en lägenhet, och vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande, vilket resulterar i att vi kommer att anlita honom vid försäljningen av vår villa frampå. Läs mer
  • Kent J
    Kent J sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-12-13

Centralt
    Jag har sålt en 3-rumslägenhet centralt i Trollhättan.
    Mäklaren bemötte mig mycket positivt med goda förhoppningar att om att kunna sälja min bostad.
    Han motsvarade alla mina förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trollhättan

Markus Cederljung