Daniel Engman

Daniel Engman

Daniel Engman är mäklare på Fastighetsbyrån Trollhättan

och har varit registrerad mäklare sedan 2001. Daniel Engman har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 71 omdömen sedan 2014-10-15. Daniel Engman har haft 61 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 71 Läs vad Daniel Engman

• Vi köpte en lägenhet i Trollhättan. Vi känner att vi blev väl bemötta med alla frågor och extra visingar.
    Hanna C köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-10-10
    • 2:a
    • 55.5 m²
    • Götalunden
    2020-10-10
  • Min syster och jag fick hjälp att sälja huset, som vår mor bott i. Eftersom ingen av oss två bor i Trollhättan, var vi väldigt beroende av god och professionell hjälp. Detta fick vi till belåtenhet av Daniel Engman. Han tog hand om säljprocessen och höll oss informerade hela tiden. Affären avslutades snabbt och övertagandet blev som vi önskade. Vi rekommenderar varmt Daniel Engman.
    Lena Elisabeth T sålde sitt hus med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-10-07
    • 168.0 m²
    • Sylte
    2020-10-07
  • Mkt bra bemötande och proffisigt agerande.
    Mikael S köpte en tomt med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Sjuntorp
    2020-10-04
  • Blev bra bemött av mäklaren. Han kunde satt sig in mer i bostaden och försökt att få upp priset mer, känns som mäklarna har för många objekt samtidigt. Daniel är trevlig som person och har ett bra framtoning
    Sofia A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • 76.0 m²
    • Tingvalla
    2020-10-04
  • En mycket professionell säljare. Noggrann och tydlig. Hade bra och tät kontakt, så man kunde följa med i hela processen. Var trevlig mot oss säljare och även mot köparen. Vi säljare är tacksamma för att man kunde teckna en försäkring för ev. fel, så att det inte kunde komma "tråkiga överraskningar" efteråt. Husförsäljningen gick smidigare än jag hade trott innan. Vi fick perfekt hjälp med deklarationen efteråt. Har bara bra saker att säga om kontakten med Daniel Engman!
    Eva Birgitta B sålde sitt hus med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-10-01
    • 168.0 m²
    • Sylte
    2020-10-01
  • Han sköter sig som man förväntar sig att en BRA mäklare skall göra. Även om hans förslag på startbud visade sig vara alldeles för lågt. Förutsätter att avslutet på försäljningen också blir bra.
    Anna Lisa Katarina A sålde sitt hus med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-07-10
    • 76.0 m²
    • Gärdhem
    2020-07-10
  • Sålt bostad (villa) Mycket bra bemötande och vänligt och trevligt uppträdande. Proffsigt agerande Snabba svar. Mina förväntningar på försäljningen med folder, annons m.m. och kontakt med mäklaren uppfylldes väl.
    Inger Helga Jeanette B sålde sitt hus med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-06-27
    • 89.0 m²
    • Öresjö
    2020-06-27
  • Daniel sålde min bostadsrätt. Mycket professionellt och bra bemötande från första kontakt till slutförande av affären. Alltid tillgänglig och jag kände mig trygg.
    Soheil Saeidy K sålde sitt hus med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-06-25
    • 65.0 m²
    • Hälltorp
    2020-06-25
  • Daniel Engman sålde vår bostadsrätt och infriade återigen våra förväntningar och håller som vanligt en mycket hög service och kompetensnivå. Mycket nöjd. Issa Daoud
    Issa D sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-04-10
    • 80.0 m²
    2020-04-10
  • Jag har köpt en bostadsrätt. Tycker jag blev bemött på ett väldigt bra sätt. Fick svar på alla min frågor , tid att tänka och all hjälp jag behövde. Mina förväntningar var att få all information och hjälp jag behövde vilket jag fick. Tycker hela processen har gått bra till.
    Rizwana R köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-03-12
    • 78.0 m²