Fastighetsbyrån Trollhättan

Fastighetsbyrån Trollhättan

Att köpa eller sälja bostad är för många den största affär de gör i livet. Låt oss på Fastighetsbyrån bistå dig med kunskap, erfarenhet och engagemang inför din bostadsaffär i Trollhättan!

Vi har funnits i Trollhättan i över 50 år och vi har sett bostadsmarknadens upp och nedgångar på orten. Nu växer sig Trollhättan allt närmare Göteborg, med hjälp av motorvägen och dubbelspåriga järnvägen, och efterfrågan på bostäder är stor.

Fastighetsbyrån är en stor mäklarkedja och därför kan vi erbjuda allt du behöver i form av tjänster, erbjudanden och även bank- och juristtjänster genom Swedbank. Vi som jobbar här i Trollhättan är lokala mäklare och vi kan området vi verkar i - det betyder att vi vet var köparna finns, vad de letar efter och även vilka objekt som kan komma ut på marknaden snart. Du får allt och lite till när du anlitar oss när du vill köpa eller sälja en fastighet i Trollhättan!

Kom gärna förbi på kontoret och ställ frågor eller kontakta oss för en kostnadsfri värdering av din bostad. Välkommen!

Läs vad 759 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trollhättan 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2021-05-07
    Professionell med glimten i ögat. Förstående och lugnande kring alla delar av försäljningsprocessen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Strömslund
    2021-05-07
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Markus vilket vi är väldigt glada för.
    Markus är en otroligt kompetent mäklare som varit fantastiskt bra att ha att göra med. Markus är mån om både säljare och köpare vilket har genomsyrat hela vår försäljning. Han är en mäklare som finns tillgänglig och är mån om kundrelationen.
    Vi kan varmt rekommendera Markus.
    /Caroline
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2021-05-06
    Jag och min man köpte en bostadsrätt i Trollhättan genom Fastighetsbyrån Trollhättan. Vi hade Erica Sjöholm som mäklare och hon var fantastisk! Hon ingav en total känsla av trygghet och kompetens. Vi fick oerhört stort förtroende för henne och Fastighetsbyrån tack vare hennes fina bemötande. Hon levde upp till alla våra förväntningar och långt mycket mer. Jag vill ge henne mina allra varmaste rekommendationer!

Många vänliga hälsningar// Marielle Alvdal
  • sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Björndalen
    2021-05-05
    Sålt villa. Väldigt bra bemötande. Tycker att mäklaren överträffade förväntningarna.
    Mycket bra skött under hela säljprocessen
    • Kaggetorp
    2021-05-04
    Ejmen hjälpte oss att sälja huset. Vi blev positivt bemötta från början och är mycket nöjda med hur allt fortlöpt. Ejmen har alltid funnits till hands vid frågor och liknande och vi rekommenderar varmt Ejmen
  • Birgitta R
    • Dannebacken
    2021-05-03
    Engagerad .. kunnig .. snabb och noggrann, och inte minst vänlig i sitt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2021-04-12
    Köpt bostad på Kungsgatan i Thn. Viktoria lyckades få upp mitt intresse initialt, detta efter att jag var på en spontan visning. En bra och kompetent mäklare skulle jag säga, som supprtade båda mig och säljarna på ett exemplarisk sätt... Jag är mycket nöjd :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2021-04-10
    Hej. Jag har köpt en lägenhet på Karlstorpsvägen i Trollhättan. Daniel är en enkel och trevlig person som engagerade sig i försäljningen. Han uppdaterade och informerade mig hela tiden och det var mycket positivt. /Ann
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2021-04-07
    Det gick snabbt och smidigt och Viktoria var påläst och det kändes tryggt.
    • Hjortmossen
    2021-03-29
    Lyhörd och professionell på alla sätt. Rekommenderas.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2021-03-24
    Hon var mycket noggrann och intresserad av att nå en rättvis affär mellan Köpare och säljare.
    Erica njuter av öppenhet och trovärdighet.
    Jag kommer att rekommendera alla att köpa ginom Erica.
    Det var en bra upplevelse med Erica.
    2021-03-20
    Jag har sålt min radhus.
    Med vänlig och trevlig och snäll.
    Förväntning var att säljas på bra pris.
    Jag jätte nöjd med.
    Han är duktiga..
  • sålde sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Halvorstorp
    2021-03-20
    Marcus sålde vårt hus och redan från start visade han ett gott bemötande och engagemang gentemot oss som potentiell kund, vilket också höll i sig under hela försäljningen. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare!
    2021-03-19
    Viktoria var väldigt hjälpsam, kunnig och trevlig och såg till att allt gick smidigt när jag köpte min lägenhet på 38 kvm 😊
    2021-03-16
    Grym mäklare.
    Proffsigt utförligt.
    Kunnig inom bransch.
    Trevlig
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Skogshöjden
    2021-03-16
    Daniel är väldigt professionell då han gör sitt yttersta för att få till en affär och han ser till att kunden är med i hela processen. Han är pedagogisk och förklarar steg för steg för vad som sker. Daniel slutförde affären både kvickt och med ett bra resultat för mig som kund.
    • Velanda
    2021-03-15
    Mycket proffsig mäklare,punktlig samt organiserad.
    2021-03-13
    Daniel är trevlig och hjälpsam vid mina önskemål. Löste mitt bostadsköp på utmärkt sätt! Jag är väldigt nöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2021-03-12
    Fått hjälp att sälja min lägenhet. Fick ett väldigt bra bemötande samt hade en god dialog genom hela försäljningen så jag är extremt nöjd.
    2021-03-11
    Köpt lägenhet. Victoria har ett bra lyssnande sätt när hon visar objekt.
    Och svarar snabbt på frågor som uppkommer.
    Behagligt proffessionell mäklare.
    • Kronogården
    2021-03-09
    Hon är den bästa säljare i Trollhättan.
    JAG TYCKER MYCKET OM HENE.
    2021-03-08
    Är köpare.
    Väldigt nöjd, fått guidning o uppdatering hela vägen i processen, inga problem.
    2021-03-02
    Försökte sälja en lägenhet utan balkong eller uteplats under Corona, vilket visade sig vara svårare än vi trodde, trots hög standard på vitvaror och det interiöra. Anton gav aldrig upp och under hela processens gång höll han gott humör som smittade av sig.
    2021-02-28
    Både köpt och sålt lägenheten genom mäklaren. Påläst och duktig mäklare.
  • Ali Waddah A
    köpte sitt hus med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2021-02-26
    Super nöjd.
    tydlig och mycket trevlig person. Fanns till hjälp under hela processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2021-02-26
    Super nöjd.
    tydlig och mycket trevlig person. Fanns till hjälp under hela processen.
    • Velanda
    2021-02-24
    Sålt en villa.
    Vi är väldigt nöjda. Han är professionell och pålitlig. Vi känner oss lyckosamma att ha fått hans hjälp.
    Ejmen höll oss säljare informerade och hade god kontakt genom hela processen. Han var tillgänglig 24/7.
    Ejmen ställde upp på kort varsel för förhandsvisning och kontraktskrivning.
    Jag kommer att höra av mig till Ejmen när det är dags att sälja igen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Innovatumområdet
    2021-02-24
    Snabb, tydlig och mycket trevlig och personlig mäklare! Fanns till god hjälp under hela processen.
  • köpte en tomt med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Sjölanda
    2021-02-18
    I bought a plot and Daniel was excellent in every single way, top in everything, highly reccomended.
    2021-02-12
    Han var bra jag är jätte nöjd att ha det som mäklare
  • köpte sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Sandhem
    2021-02-12
    Seriös och bra mäklare som tog sig tid!
    • Sjölanda
    2021-02-12
    Köpt en tomt. Mycket bra arbete utfört av Daniel. Hjälpsam och alltid anträffbar.
    2021-02-09
    Supernöjd med Viktoria. Det har varit en utmaning att sälja en lägenhet under denna pandemi, men Viktoria löste vår försäljning galant. Proffsigt bemötande och kontinuerlig kontakt genom hela försäljningsprocessen. Kanon!
    2021-02-09
    Mäklaren har verkligen levt upp till förväntningarna, finns inget att anmärka på, tvärtom!
    2021-02-07
    Jag har sålt 3rok med hjälp av Viktoria Norén. En mkt proffsig mäklare, snabbt agerande, tydlig i sitt engagemang. Fått bekymmer då min inflytt samt säljare av lägenheten jag skulle köpa. Viktoria agerade blixtsnabbt och fokuserar nu på att hjälpa mig att finna mitt kommande boende. Det kallar jag för ett proffsigt agerande av en mäklare.
    Viktoria får 5 av 5 utmärkelser från mig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Johansson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2021-02-03
    Hej Emelie har var en jätte trevlig och mycket tillmötesgående mäklare vid mitt köp av bostadsrätt Kan rekommendera henne till mina vänner om de tänker sälja någon bostad
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2021-02-02
    Har köpt lägenhet och sålt villa.
    Marcus har varit vår mäklare både vid köp och försäljning, agerat professionellt hela vägen.
    Känns erfaren och trygg i sitt agerande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2021-02-01
    Seriös och inger förtroende. Daniel var helt rätt val.
    2021-02-01
    Vi har köpt en lägenhet via Marcus på Fastighetsbyrån, så det blev ett självklart val att han skulle sköta försäljning av vårt hus. Försäljningen av vårt hus gick över förväntan i smidighet/snabbhet och Marcus med kollegor har skött allt helt perfekt.
    Joakim
  • köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2021-01-29
    Jag har köpt radhus. När jag var på visningen tyckte jag att Viktoria Norén hade ett bra bemötande mot oss alla som tittade en radhuset. Hon hade svar på alla frågor jag hade om huset och svarade så att jag kände mig säker och kände att hon hade koll på läget.
    Hon noga, vill gärna att köparen ska känna trygghet i köpet, pålitlig, trevlig och lätt att prata med. Om jag ska sälja radhuset i framtiden kommer jag säkert anlita henne.
    2021-01-27
    Jag har sålt en lägenhet . Jag tycker att det var skönt med en människa som Viktoria som ser lite avslappnad ut och hade en trevlig attityd. En nackdel som alla mäklare har, är att de pratar alldeles för fort om saker som vi andra aldrig sysslar med eller är insatta i . Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig, men hon har varit lätt att avbryta så att jag kunde ställa frågor , och tydlig i kommunikationen. Fram tills nu har det fungerat bra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Nygård
    2021-01-26
    Köpte hus och är jättenöjd med Daniels bemötande och hjälp.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2021-01-21
    Vi köpte ett radhus av Ejmen Japar som var mäklare vilket ledde till att han sålde våran lägenhet med dom förväntningarna vi hade. Han är Snabb och flexibel när det gäller att svara på frågor. Han kan verkligen sin grej när det kommer till att vara mäklare! Rekommenderar honom verkligen 😎
    2021-01-20
    Driven, ihärdig, vänlig, ger en trygghet. Kompetent
    2021-01-16
    En väldigt trevlig och professionell mäklare!
    2021-01-07
    Daniel Engman was really good at communication and he was honest, respectful and kind. He was fast in response and we are treated really well by him. Tusen tack Daniel!
    • Sjuntorp
    2021-01-03
    Varit en annorlunda process, men har fått så goda svar och stöttning som har kunnat ges i detta ärende under loppets gång.
    Gott bemötande och tillmötesgående.
    Smidig process.
    2021-01-03
    Snabb och hjälpsam kommunikation till oss som köpare
    • Skogshöjden
    2020-12-24
    Köpt hus som förmedlats av mäklaren. Upplevde hela processen som mycket trygg. Proffsigt omhändertagande och hantering av mäklaren, från visning till budgivning, påskrift av kontrakt, stöd inför överlämning och avslut av köp. Högsta betyg! Bättre än så här blir det inte!
    • Kronogården
    2020-12-22
    Sålde 2 rums bostadsrättslägenhet.
    Viktoria är trevlig, har förståelse och finns alltid nära.
    Jag är nöjd med hela processen.