Fastighetsbyrån Trollhättan

Fastighetsbyrån Trollhättan

Att köpa eller sälja bostad är för många den största affär de gör i livet. Låt oss på Fastighetsbyrån bistå dig med kunskap, erfarenhet och engagemang inför din bostadsaffär i Trollhättan!

Vi har funnits i Trollhättan i över 50 år och vi har sett bostadsmarknadens upp och nedgångar på orten. Nu växer sig Trollhättan allt närmare Göteborg, med hjälp av motorvägen och dubbelspåriga järnvägen, och efterfrågan på bostäder är stor.

Fastighetsbyrån är en stor mäklarkedja och därför kan vi erbjuda allt du behöver i form av tjänster, erbjudanden och även bank- och juristtjänster genom Swedbank. Vi som jobbar här i Trollhättan är lokala mäklare och vi kan området vi verkar i - det betyder att vi vet var köparna finns, vad de letar efter och även vilka objekt som kan komma ut på marknaden snart. Du får allt och lite till när du anlitar oss när du vill köpa eller sälja en fastighet i Trollhättan!

Kom gärna förbi på kontoret och ställ frågor eller kontakta oss för en kostnadsfri värdering av din bostad. Välkommen!

Läs vad 1169 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trollhättan 2

• sålde sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-11-30 Verifierad kund
    Vi blev trevligt bemötta. Var intresserad och lyhörd. Efter att fastigheten legat ute till försäljning ett längre tag lyckades han få intresserade kunder som kom till avslut.
    2022-11-29 Verifierad kund
    Proffsigt och personligt bemötande. Handlingskraftig och bra kommunikation anpassat efter våran individuella situation.
  • köpte sitt hus med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Norra Björke
    2022-11-27 Verifierad kund
    Hon var jättetrevlig å hjälpsam
  • Sune O
    • Halvorstorp
    2022-11-27 Verifierad kund
    Jo det var bra Markus mycket trevlig och kunnig är mycket nöjd med han som mäklare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-11-25 Verifierad kund
    väldigt trevligt bemötande, kändes att han var kunnig och noga med att jag förstod och att vi var överens om vad som förväntades.
    Kan varmt rekommendera honom.
    • Norra Björke
    2022-11-25 Verifierad kund
    Mycket bra. Proffsigt och mycket fin kontakt både med oss som köpare och den hon sålde för. Jag och min sambo är mycket nöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Johansson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-11-25 Verifierad kund
    Emelie kändes engagerad o proffsig o fick man inte tag på henne återkopplade hon rätt snabbt tillbaka så jag är nöjd med henne som mäklare
    2022-11-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och tillmötesgående. Har förståelse för oss i den situationen som vi är i. Vill göra både vårt köp och vår försäljning smidig och så bra som möjligt för alla parter.
  • köpte sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-11-23 Verifierad kund
    Trevlig, professionell och rolig.
  • skrev om Emelie Johansson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-11-23 Spontant omdöme
    Vi har haft kontakt med många mäklare, men aldrig träffat på någon bättre än Emelie! Affären gick väldigt smidigt och hon svarade snabbt och säkert på alla våra frågor. Mer än ett år efter köpet dök det upp ytterligare frågor - då hade hon omedelbart koll på läget igen! Jag är inte förvånad att hon har betyg 5,0 i snitt :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-11-23 Verifierad kund
    Snabb, effektiv, tillmötesgående trevlig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Sjölanda
    2022-11-23 Verifierad kund
    Anton har varit väldigt hjälpsam när jag har velat i mina val och det känns som att han gjort allt han kan för att nå mina önskemål. Jag är nöjd, över förväntan. Jag har svårt att se att jag skulle välja en annan mäklare i framtiden. Trevlig och förstående är han också!
    2022-11-18 Verifierad kund
    Professionell och kunnig inom sitt område.
    2022-11-13 Verifierad kund
    Veldit bra och vett och snäll
    2022-11-11 Verifierad kund
    Blev bemött på ett professionellt sätt , förväntningarna uppfylldes bra mäklare var bra , professionell och hjälpte till bra svarade på alla frågor och tom mer ! Min upplevelse var en tia av tio möjliga för mäklaren!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-11-11 Verifierad kund
    Hon var jättetrevlig och väldigt bra med att ge mig all information jag behövde. Hon var väldigt bra på att förklara allt tex om vad som ingår när man köper lägenhet osv för att det är första gången jag köper en lägenhet.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Jätte trevliga och hjälpsamma kände mig trygg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Karlstorp
    2022-11-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande hjälpsam och hör alltid av sig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-11-07 Verifierad kund
    Thank you for Daniel's help. He always reply all of my question and help me contact with the seller everytime.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-11-07 Verifierad kund
    Markus Cederljung som har lång erfarenhet och stort kontaktnät i branschen skötte min bostadsförsäljning helt exemplariskt och lyckades slå mina förväntningar på försäljningspriset.
    Jag kan varmt rekommendera Markus!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-11-07 Verifierad kund
    Erica har varit mycket professionell och duktig från början till slut! Stort tack för hjälpen och kan varmt rekommendera!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-11-04 Verifierad kund
    Mycket professionell, flexibel och trevlig!
  • köpte sitt hus med hjälp av Emelie Johansson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Hälltorp
    2022-11-03 Verifierad kund
    Hjälpsam, kunnig, snabb på att svara och välbemötande.

Mycket nöjd som köpare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Öresjö
    2022-11-03 Verifierad kund
    Allt har varit bra så här långt
    men vi är inte färdiga ännu med affären!
    2022-11-02 Verifierad kund
    Emelie är en lyhörd mäklare med stort tålamod och återkopplade snabbt vid frågor och funderingar.

// Theresé
  • sålde sitt hus med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-11-01 Verifierad kund
    Fick ett mycket positivt och trevligt bemötande av Anton.
    Han är lätt att ha att göra med är snabb med återkoppling, kunnig och hjälpsam.
    Gör jag någon mer fastighetsaffär kommer jag att anlita Anton igen.

Omdömet lämnat av Ingrid Asplund.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Johansson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-10-31 Verifierad kund
    Emelie är välkomnande, engagerad kunnig förtroendegivande proffsig och informativ.
    Tack för allt,
    Christina T
  • sålde sitt hus med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Öresjö
    2022-10-30 Verifierad kund
    Vi är inte färdiga
    Ännu, men hitintills är vi nöjda.

Bengt Borg
    2022-10-24 Verifierad kund
    Mäklaren Daniel Englund är okej
  • köpte sitt hus med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-10-23 Verifierad kund
    Anton Andersson är mycket trevlig, kunnig och engagerad mäklare.Vi fick svar på alla frågor vid visningen och han var alltid tillgänglig vid behov.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-10-22 Verifierad kund
    Rekommenderar . Fantastiskt jobb
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Innovatumområdet
    2022-10-22 Verifierad kund
    Rakt igenom proffsig och bra. Glad och trevlig. Mycket fint bemötande. Gör det som förväntas och mer därtill. Skulle kunna rekommendera Ejmen alla dar i veckan.
    Tack för allt Ejmen, så här långt, allt är inte klart ännu.
    Mvh Nenad och Ulrika
    • Skogshöjden
    2022-10-19 Verifierad kund
    Snabb och smidig hantering av bostadsförsäljning trots ett osäkert marknadsläge. Bra uppdateringar och diskussioner under hela säljprocessen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-10-18 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare och väldigt smidigt. Allt gick som på räls.
  • skrev om Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-10-14 Spontant omdöme
    Anton är mycket trevlig, kunnig och engagerad mäklare. Vi fick svar på alla frågor vid visningen och han var alltid tillgänglig vid behov.
    Vi är väldigt nöjda och glada med den servicen och hjälpen som vi har fått från Anton. Rekommenderar starkt.
    2022-10-13 Verifierad kund
    Anton bemötte oss professionellt och trevligt. Han är vårt mirakel som gjorde denna bostadsaffär verklig som kändes omöjlig för oss till en början. Anton hade smarta och bra lösningar och arbetade snabbt. Vi är så nöjda och inget kunde ha skötts bättre. Han får högsta betyg då han inte bara sålde en bostad utan förbättrade vår familjesituation också.
  • köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Intagan
    2022-10-06 Verifierad kund
    Vi blev bemötta väldigt proffsigt
    och hon visade oss allt vi ville veta på ett tydligt sätt så vi
    är väldigt nöjda med Viktoria .
    • Sjuntorp
    2022-10-03 Verifierad kund
    Positiv, trevlig, mycket hjälpsam. Upplevdes genuin.
    2022-09-30 Verifierad kund
    Trevlig bemötande, hjälpsam o väldigt på att det ska vara en snabb o bra affär.
    Jättenöjd!
    2022-09-30 Verifierad kund
    Toppen finns ingen nättre hon har varit fantasktig
    • Tingvalla
    2022-09-27 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam, punktlig, levde upp till förväntningarna mer än väl!
  • Johanna B
    • Karlstorp
    2022-09-25 Verifierad kund
    Trevlig och positiv, bra och tydlig i kommunikationen under hela processen. Fantastiskt smidig försäljning av vår lägenhet från början till slut!

Anlita Anton vid din kommande bostadsaffär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emelie Johansson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2022-09-25 Verifierad kund
    Emeli är mycket trävligt hon pratar förklarar bra.
    • Strömslund
    2022-09-24 Verifierad kund
    Som köpare upplevde vi att Erica va tydlig och noggrann. Vi fick hjälp med våra frågor och hon arbetade för att hitta en lösning som passade alla!
    • Tingvalla
    2022-09-23 Verifierad kund
    En riktig trevlig och kunnig mäklare som har hjälpt mig med i princip allt för att jag ska kunna köpa min första bostad. 👍
    2022-09-23 Verifierad kund
    Visat stort engagemang under en trög marknad.
    • Egna Hem
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mycket nöjd och belåten med Emelies insatser och särskilt hennes bemötande. Professionell känsla av såväl byrå som mäklare. Tack för ett gott samarbete! "
    • Källstorp
    2022-09-21 Verifierad kund
    Emelie är en otroligt kompetent mäklare! Har alltid funnits med svar på alla frågor. Hon har förmedlat en trygghet för mig som säljare i denna ändå osäkra tid.
    Alltid trevlig och tillmötesgående!
    • Björndalen
    2022-09-18 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande.
    Vi fick svar på alla frågor vid visningen.
    En påläst och engagerad mäklare.
    Vi fick stort förtroende vid våra samtal med honom!
    2022-09-18 Verifierad kund
    Kanon mäklare! Stabil, trygg och förtroendeingivande. Inga konstigheter och bra hjälp och råd när man behöver dem.
    Rekommenderas !!!