Erica Sjöholm

Erica Sjöholm

Erica Sjöholm är mäklare på Fastighetsbyrån Trollhättan

Erica Sjöholm har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Erica Sjöholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.8. Erica Sjöholm har haft 15 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 15 Läs vad Erica Sjöholm

• sålde sitt hus med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Sjölanda
    2021-07-30
    Vi sålde vårt fritidshus och
    Erica var professionell, saklig och kunnig.
    Hon förklarade alla steg i processen och gav bra råd och tips. Under processen blev Hon kontaktad av en intresent som ville komma och titta utanför visningstiderna och Erica ställde upp och visade fritidshuset en extra gång vilket gjorde att personen lade ett högre bud än tidigare spekulanter och då kom budgivningen igång efter en trög start.
    Hon hade en bra fotograf som tog fina bilder.
    Hon rekommenderade också en bra besiktningsman.
    Vi upplevde att hon förstod vår situation och var inte påstridig utan lugn och saklig och vi upplevde att hon gjorde det "lilla extra" så att det skulle bli bra för både säljare och köpare.
    Vi kan rekommendera Erica som mäklare.
  • Annika S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Centrum
    2021-07-23
    Erica skötte uppdraget på ett professionellt sätt, dvs ett lugnt, kunnigt och engagerat sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Centrum
    2021-07-23
    Hon var väldigt bemötande och tog tag i saker när frågor uppstod och löste gärna mina behov
  • köpte sitt hus med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Lextorp
    2021-07-20
    Väldigt hjälpsam och snälll för och va mäklare
    • Velanda
    2021-07-19
    Vi har blivit bemötta på ett väldigt positivt och trevligt sätt. Vi hade höga förväntningar på Erica och hon lever mycket väl upp till dem. Erica har ordnat med allt kring vår fastighetsaffär på bästa sätt, vi är supernöjda!
  • Sofia E
    köpte sitt hus med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Velanda
    2021-07-19
    En genuin och jätte mysig tjej som man lätt får förtroende för. Vi gillar henne så mycket att hon även säljer vårt hus. Rekommenderas varmt!
    • Lextorp
    2021-07-19
    Riktigt bra som vet hur en affär börjar och slutar
    • Upphärad
    2021-07-02
    Upplever att Erica vart rak och ”ärlig” i bemötandet, upplevs som kunnig inom området. Första gången jag köper hus så har ingen annan erfarenhet men jag är jättenöjd!
    • Sjölanda
    2021-06-26
    Professionell, ger stöd även till köparen.
    • Götalunden
    2021-06-08
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet. Mäklaren var väldigt trevlig och förstående. Tydlig och förklarade bra på mina frågor. Skötte medlingen mellan mig och säljaren utmärkt trots flera vändor. Mäklaren fick mig att känna mig trygg i mitt köp.