Erica Sjöholm

Erica Sjöholm

Erica Sjöholm är mäklare på Fastighetsbyrån Trollhättan

Erica Sjöholm har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Erica Sjöholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 105 omdömen med ett betyg på 4.9. Erica Sjöholm har haft 43 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

105 omdömen om Erica Sjöholm

Sedan starten hos Reco 2020
Jenny L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Götalunden

Väldigt trevlig och tillmötesgående, inga problem alls 😊 duktig på sitt arbete och mån om sina kunder .

Maj-Lis Ingegerd D
Centralt

Trevligt bemött, duktig och erfaren mäklare.

Julia M
Köpte sitt hus med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Lextorp

Svarar snabbt på meddelanden, hjälpsam och trevlig!

Anders B
Köpte sitt hus med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Centralt

Bra bemött och tydlig information om objektet. Snabb hantering under budgivningen och snabbt hanterande vid kontraktsskrivning.

Thomas Olof L
Sålde sitt hus med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Centralt

Erica har varit ett jättefint stöd i denna långa process med sviktande marknad och otaliga visningar. Både planerade och oplanerade. Jag uppskattar verkligen hennes engagemang. Bra stöttning att få till alla dokument och kontraktsskrivandet. Mycket bra bemötande. Tack Erica!

Lars K
Götalunden

Väl bemötande vid visning. Bra förklaring av det mesta vid köp av bostadsrätt

Djordje G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Hjortmossen

Max J
Hjortmossen

Jag blev trevligt bemött. Har fått hjälp med det jag behövt och fått svar på alla mina frågor. Hade förväntningar om att som sagt få hjälp och svar med det jag behövde veta, och det har jag fått. Jag är mycket nöjd med mäklaren under hela processen.

Erik K
Götalunden

Erica har varit helt fantastisk genom hela försäljningsprocessen! Alltid funnits tillgänglig på telefon vid frågor, diskussion om prissättning etc. Hon har mycket erfarenhet och vet vilka kundgrupper som hon ska kontakta! Jag hade anlitat en annan mäklarfirma innan Erica och Fastighetsbyrån. Erica lyckades sälja min bostad på 6 veckor medans den förra inte lyckades på över ett års tid! Jag kan varmt rekommendera Erica och Fastighetsbyrån!

Petia K
Innovatumområdet

Noggrann o kunnig, bra bemötande, trevligt.