Daniel Engman

Daniel Engman

Daniel Engman är mäklare på Fastighetsbyrån Trollhättan

Daniel Engman har varit registrerad mäklare sedan 2001-10. Daniel Engman har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.7. Daniel Engman har haft 11 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

112 omdömen om Daniel Engman

Sedan starten hos Reco 2014
Malin L
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Strömslund

Lugn och trygg mäklare. Inkännande och väldigt kunnig. Utan Nora och Daniel på fastighetsbyrån hade vi inte köpt vårt nya hus eller sålt vårt parhus. Väldigt bra samarbete mellan kollegorna som hjälpt mycket i vår situation.

Maria S
Sylte

Väldigt proffsig, alltid tillgänglig . Rekommenderar!

Britt S
Björndalen

Daniel har stöttat mig och hjälpt mig på alla sätt så att jag känt mig trygg när jag skulle sälja mitt hus. Jag kunde ringa och fråga honom när jag var osäker och han fixade det för mig.

Eva D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

Han var lugn . Jag fick ett bra intryck av han . Jag känner mig trygg av att ha Daniel som mäklare..

Kent J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

Han tar väl hand om kunderna på ett proffsigt sätt man får ett bra intryck och inf kunden och säljare om det skulle någon diskussion.

Vi Tri N
Kronogården

Thank you for Daniel's help. He always reply all of my question and help me contact with the seller everytime.

Alex J

Mäklaren Daniel Englund är okej

Salmam M

Rekommenderar . Fantastiskt jobb

Per-Anders M
Sålde en tomt med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Överby

Bra och proffesionellt bemötande. Tyvärr drog processen ut lite i tiden. Detta berodde främst inte på Daniels hantering utan snarare på omständigheterna med en trög marknad.

Håkan Edmar J
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

Daniel har hjälpt oss att skriva köpekontrakt. Köparna har vi hittat själva. Daniel har utfört sitt arbete med full belåtenhet. Får vi frågan av bekanta kommer vi att rekommendera Daniel Engman.