Markus Cederljung

Markus Cederljung

Markus Cederljung är mäklare på Fastighetsbyrån Trollhättan

Markus Cederljung har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Markus Cederljung har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 414 omdömen med ett betyg på 4.8. Markus Cederljung har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

414 omdömen om Markus Cederljung

Sedan starten hos Reco 2014
Kerstin L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Centrum

Vi har bara haft kontakt med Markus under visningen och kontraktsskrivningen. Det är en del kvar innan vi är i mål! Så här långt har jag fått ett positivt och proffsigt bemötande..

Kristina N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Centrum

Vi är mycket nöjda med Markus. Saklig och relevant värdering av vår bostad. Kunnig noggrann och saklig. Han är rutinerad. Hade kontakt med oss hela tiden så vi var delaktiga. Kunde inte ha varit bättre.👍

Nermina C
Köpte sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Skoftebyn

Vi har både köpt och sålt bostad med hjälp av Markus. Seriös, kunnig, trevlig, alltid snabb på att återkoppla samt enormt engagerad. När vi skulle välja mäklare till försäljningen av vår lägenhet var Markus det självklara valet. Bästa mäklaren i Trollhättan helt enkelt!

Anne-Len B
Stavre

Seriös, väldigt duktig o kunnig, noggrann, bra information, bra diskussionen, hjälpsam, svarar på sms snabbt. Man känner att han bryr sig om en som en kund

Jan S
Stavre

Trevligt bemötande och var lyhörd för våra behov. Balanserade säljarens och köparens behov på ett professionellt sätt. Snabb i administrationen. Kände oss trygga! ☺️

Börje H
Sålde sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Lextorp

Försäljningen har varit proffesionellt skött.

Oskar J
Torsred

Seriös och trevlig xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Birgitta S
Innovatumområdet

Mycket bra, vi är jättenöjda . Bra bemötande

Jane H
Centralt

Marcus har varit väldigt bra. 🤗

Annlis W
Dannebacken

Markus är en mycket kompetent och duktig mäklare. Han är närvarande och lätt att få kontakt med.