Annelie Tapper

Annelie Tapper

Annelie Tapper är mäklare på Fastighetsbyrån Trosa

Annelie Tapper har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Annelie Tapper har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 527 omdömen med ett betyg på 4.9. Annelie Tapper har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag arbetar affärsmässigt och engagerat för att ge mina kunder en trygg och säker affär. Jag är tillgänglig, lyhörd, noggrann, påläst och tillmötesgående och hittar gärna lösningar som passar just dig. Dessutom kan jag svara på hur du enkelt ökar värdet på din bostad inför försäljningen med små, enkla åtgärder.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att resa och upptäcker gärna nya platser, både i Sverige och utomlands. Annars tycker jag om att pyssla hemma. Inredning är ett stort intresse!

Vad vet vi inte om dig?
I grunden är jag bagare. Jag har tidigare även arbetat inom hotell- och restaurang samt haft en syateljé, där jag samarbetade med ett stort företag som sålde kontorsinredning och textilier.

527 omdömen om Annelie Tapper

Sedan starten hos Reco 2014
Fredrik A
Trosa

Otroligt bra mäklare ! Hon hjälpte oss genom hela processen från tankar på att sälja till avslut , Kan inte tänka mig att det finns någon bättre mäklare .

Marie A
Trosa

Annelie är en toppen mäklare vi är så nöjda från start till slut !

Tor-Björn S
Trosa

Kompetent, tillgänglig och trovärdig. Känns trygg i sin roll som mäklare

Ingela F
Trosa Centralt

Proffsig, ödmjuk och har en fantastisk lokalkännedom- allt fungerande med över förväntan!

Christina L
Trosa Öbolandet

Mycket påläst,, trevlig , hjälpsam på alla sätt och positiv och glad.

LENNART L
Trosa Öbolandet

Kunnig och trevlig och mycket tillmötesgående och informativ om både huset och Trosa!

Jessica J
Trosa

Annelie är fantastisk. Bra på att lyssna in säljarens behov, och svara på frågor snabbt oavsett när man ställer dem. Det tycker jag sammanfattar min upplevelse.

Birgitta H
Trosa

Vi blev bemötta med vänlighet, respekt och professionalism. Vi hade höga förväntningar, vilka hon uppfyllde. Vi fick mycket hjälp och stöd i alla lägen.

Ann-Sofie S
Vagnhärad Sund

En mycket trevlig och hjälpsam mäklare som alltid svarade och var villig att hjälpa till. Skötte allt från början till slut på ett toppen sätt.

Lars B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

Annelie har varit behjälplig under hela processen, alltid svarat på mina frågor. Bidragit till en positiv anda då både försäljning och köp kan vara en del påfrestande. Annelie är proffsig helt enkelt.