Marcus Nyberg

Marcus Nyberg

Marcus Nyberg är mäklare på Fastighetsbyrån Ulricehamn

Marcus Nyberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Marcus Nyberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.9. Marcus Nyberg har haft 20 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 26 Läs vad Marcus Nyberg

• sålde sitt hus med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Hökerum
    2021-07-26
    Trevligt bemötande, tillgänglig och snabb via meddelanden.
    Väldig glad, hjälpsam och lätt att kommunicera med.
    Grattis till er försäljning och tack för ditt omdöme! Lycka till i jakten på ert nya boende, vi hörs! /Marcus Marcus Nyberg
    • Tvärredslund
    2021-07-22
    Marcus är oerhört proffsig. Kunnig, klok, lyhörd och fantastiskt trevlig. Gav goda råd kring alla viktiga beslut som behöver tas. Vi är tacksamma och nöjda.
    Tack för de fina orden Maria och grattis till en bra försäljning! Vi ses snart. /Marcus Marcus Nyberg
    • Tvärredslund
    2021-07-22
    Han gav proffsigt och ödmjukt intryck.
    Riktigt bra!
    Tusen tack för gott samarbete. Hoppas ert nya drömställe dyker upp snart! Vi ses på tillträdet. /Marcus Marcus Nyberg
    2021-07-09
    Bra bemötande.
    Levde upp till förväntningarna.
    Tack för förtroendet och bra dialog genom processen! /Marcus Marcus Nyberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Grönahög
    2021-07-07
    Trevlig mäklare! Då detta var vårt första fastighetsköp så var en del begrepp och innebörden av dessa nya för oss.

Det ställde till en del oreda, men vi löste det ändå!
    Grattis till ert nya sommarställe! Hoppas ni kommer trivas bra, vi hörs! /Marcus Marcus Nyberg
    2021-07-05
    Jag upplever Marcus som en mycket serös mäklare. Genom sin noggrannhet, viljan att utföra sitt arbete korrekt, samt förmågan att vara lyhörd i kommunikationen med kund, är Marcus ett föredöme för hur en mäklare bör vara och agera.
    Härligt att ni är nöjda, tack för ditt omdöme! /Marcus Marcus Nyberg
    • Grönahög
    2021-07-05
    Trevligt bemötande, ordningsam, snabb återkoppling, förväntningarna blev mer än väl uppfyllda, Säkerligen en ljus framtid till mötes inom branschen .
    Tack för gott samarbete och de fina orden! /Marcus Marcus Nyberg
    • Hökerum
    2021-05-29
    Köpte ett fritidshus. Marcus var tillmötesgående under hela processen och hjälpte till att lösa de problem som uppstod längs vägen.
    Hoppas ni får en riktigt skön sommar i ert nya fritidshus! /Marcus Marcus Nyberg
    2021-05-27
    Jag har sålt ett radhus i centrala Ulricehamn. Jag fastnade för Marcus för att han hade en strategi och plan för försäljningen redan vid första mötet. Marcus är proffsig och kunnig väldigt lätt tillgänglig och har svar på de frågor som dyker upp under resans gång. Mina förväntningar på en mäklare är mycket höga och Marcus levde upp till dom med högsta betyg. Vill du ha en lätt tillgänglig, positive och duktig mäklare så anlita Marcus.
    Tack för de fina orden Roger! Så roligt att du är nöjd. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet! /Marcus Marcus Nyberg
    • Strängsered
    2021-05-27
    Jag tycker Marcus har varit tillgänglig och varit ett bra stöd i köpet av vår nya bostad.
    Kunnig och hjälpsam, alltid lika trevlig trots att jag hade många frågor om bostaden.

Jag kan absolut rekommendera Marcus!
    Tack Anah, vi ses på tillträdet! /Marcus Marcus Nyberg