Marcus Nyberg

Marcus Nyberg

Marcus Nyberg är mäklare på Fastighetsbyrån Ulricehamn

Marcus Nyberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Marcus Nyberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 103 omdömen med ett betyg på 4.9. Marcus Nyberg har haft 50 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 103 Läs vad Marcus Nyberg

• köpte sitt hus med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Gällstad
    2022-07-11 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med all kontakt vi haft med Marcus.
    om vi ska sälja i framtiden så kommer det absolut vara via Marcus.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2022-06-28 Verifierad kund
    Hade bra diskussioner ang försäljning, pris osv.
    Strulade lite m tillbakalämnande av husnyckel, men inget som ställde till det.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Jag tyckte att Markus var trevlig, informativ, uppdaterad.
    Däremot blev jag besviken när vi träffades för att skriva. Inom loppet av 10 månader har jag sålt min mors bostad, köpt bostad och köpare/ säljare har behandlats ”lika”. Hos Fastighetsbyrån blev vi ”tillstängda” kontraktet på försäljningen i ett kuvert. På ovan nämnda försäljningarköp fick alla en pärm. En obetydlig petitess kan tyckas men ej försumbar. Där har Fastighetsbyrån något att ta till säg. Som sagt Markus gjorde ett gott intryck, vi är nöjda med försäljningen.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Marcus genomförde visningen på ett väldigt positivt sätt.
    Hans fanns tillgänglig hela tiden och informerad och gav rätt svar på våra frågor.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Bra bemötande och han löste affären snabbt och smidigt. Jag är mycket nöjd.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Vi är tacksamma att Marcus tänkte på oss då detta objekt dök upp.

Efter nervös väntan landade det i ett bra köp, Tack Marcus!
    Hälsningar
    Linda & Reine
    2022-05-30 Verifierad kund
    Marcus hjälpte oss med att sälja vårt hus, han var väldigt proffsig, påläst och lättillgänglig och sålde vårt hus väldigt smidigt. Rekommenderas.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Vi både köpte nytt hus och sålde vårt nuvarande genom Marcus och det har varit så smidigt. Han är väldigt lättillgänglig, närvarande och alltid redo att svara på alla frågor. Kunnig och professionell. Vi är så nöjda!
    2022-05-18 Verifierad kund
    Lyhörd mäklare som fick oss att känna oss trygga i denna för oss stora händelse
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2022-05-09 Verifierad kund
    Han var trevlig, och var väl på läst om bostaden.