Marcus Nyberg

Marcus Nyberg

Marcus Nyberg är mäklare på Fastighetsbyrån Ulricehamn

Marcus Nyberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Marcus Nyberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 201 omdömen med ett betyg på 4.9. Marcus Nyberg har haft 55 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

201 omdömen om Marcus Nyberg

Sedan starten hos Reco 2021
Anneli L
Hökerum

Smidig, tillmötesgående, samt tydlig i hela affären

Carina O
Ulricehamn

Trevligt bemötande och gav tydlig information om husförsäljningen. Skötte försäljningen på ett smidigt sätt trots att vi som säljare var lite utspridda. Fick återkommande information under processen.

Mikael S
Ulricehamn

Upplever Marcus Nyberg som mycket trevlig, kunnig och kompetent. Har på ett tydligt sätt informerat oss om processens olika steg och har hela tiden hållit oss uppdaterade. Han är lätt att få tag på och snabb i sin återkoppling på de frågor vi haft.

Mikael V
Ulricehamn

Tydligt & bra, gjorde det enkelt för oss nu när vi valde att köpa hus!

Amanda F
Ulricehamn

Bra bemötande och smidig affär! Nöjda köpare.

Mona L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Centrum

Vi är mycket nöjda med den snabba förmedlingen och servicen vi fick av Markus Nyberg i samband med köp av bostadsrätt.

Robert A
Söder

Marcus hade ett korrekt och professionellt uppträdande och vi kände oss trygga genom hela processen.

Hilda-Mirka E
Gällstad

Vi upplevde Marcus som en förtroende ingivande person med stort fokus på det han jobbar med! Trevlig i sitt bemötande och alltid lätt att nå! Med bra tajming och drivkraft har han nu hjälpt oss att både sälja huset och köpa en lägenhet och magkänslan säger att det här kommer bli bra! Kort o gott, en duktig mäklare som vi skulle rekommendera! Claes och Mirka

Claes P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Centrum

Marcus inger ett mycket seriöst och proffsigt intryck.Han har underrättat oss under hela försäljningsprocessen.Mycket bra.

Elisabeth W
Ulricehamn

En mycket trevlig och duktig mäklare, det vad jag förväntade mej vid försäljningen kunde Marcus uppnå.