Orhan Aydin

Orhan Aydin

Orhan Aydin är mäklare på Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Orhan Aydin har varit registrerad mäklare sedan 2010-09. Orhan Aydin har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 269 omdömen med ett betyg på 4.7. Orhan Aydin har haft 51 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

269 omdömen om Orhan Aydin

Sedan starten hos Reco 2014
Henrik J
Sålde sitt hus med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Prästgårdsmarken/njursta

Seriöst och proffsigt bemötande. Trevlig, tydlig och rak i sin kommunikation. Orhan ägnar sig inte åt fantasipriser utan förhåller sig realistisk, saklig och i linje med vad man kan förvänta sig i prisväg utifrån marknadsläget och fastighetens skick. Vi är mycket nöjda med att ha haft Orhan som mäklare. Han har genom hela processen varit ett tryggt stöd för oss.

Foad A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Centrala Väsby

En mäklare som bryr sig! Orhan hjärlpte mig hela vägen tills lägenheten blev såld!

Alaa A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Centrala Väsby

Flexibel, kunnig och hjälpsam!

Sten-Christer S
Prästgårdsmarken/njursta

Vi blev bra bemötta på visningen men vi tycker att Orhan snabbade på avslutet för mycket! Dessutom så överraskade Orhan oss vid kontraktsskrivningen med att ta bort paragrafen med vad som händer om inte lån medges av vår bank! Vi fick ingen information om detta innan mötet. Köpeavtalet skickades till oss alldeles innan mötet! Detär en alldeles för kort framförhållning. Allt för att han skulle få bonus på denna affär före 1 november. Kontraktsmötet hölls den 31 oktober kl.18.

Hozan A
Centrala Väsby

Han är super duktig. Jag rekommenderar honom till alla mina kompisar

Gunnar S
Centrala Väsby

Väldigt bra bemötande från första stund, redan vid ett slumpmässigt möte utanför lägenheten. Hjälpte mig med att lasta in tunga saker i bilen och kollade snabbt lägenheten utan att vi bokat tid. Han gav oss rimliga förväntningar på priset i en trög marknad. Enkel och smidig hantering av dokument. Vi fick mycket god hjälp med fotografering och kontakt med städfirma. Rekommenderas varmt.

Maria P
Bollstanäs

Orhan är en väldigt trevlig och kunnig mäklare med ett inkännande sätt.

Cassandra P
Centrala Väsby

Trevlig, ansvarstagande, bemötande och har gjort ett bra jobb med lägenhetsförsäljningen.

Lamia Milkon E
Centrala Väsby

Orhan är en mäklare att lita på! Trots en väldigt svår marknaden lyckades kan sälja vår bostad och göra oss nöjda. Alltid lyhörd och proffesionell!

Joanne D

Helpful, accomodating and professional