Fatmirs Trafikskola AB

11 omdömen om Fatmirs Trafikskola AB

Sedan starten hos Reco 2024

Giovanni R
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Bästa trafikskolan ni som vill ta körkort nu för mc eller bil absolut ni ska välja fatmirs trafikskolan

Eunice D
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

MIN KÖRSKOLAN ERFARENHET: Jag blev bemötande på en tålmodig, förstående och respektfull. Min lärare på trafik skolan fick mig att känna bekväm och säker i hans närvaro och det gjorde att jag kunde lära mig snart. Genom min instruktör (lärare) kunde jag lära mig av mina misstag, förbättra mina färdigheter och förbereda mig för provet. En annan fördel med Fatmir Trafikskolan var att den utsatte mig för olika körsituationer som att köra i tätort, förort, stad, landsbygd och olika rondellen. Den möjligheten att köra i olika...

David L
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Började med mitt mc kort i augusti och i början på Oktober hade jag kortet. Snabbt och effektivt, flexibla tider

Victoria M
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Super nöjd, tog körkortet väldigt snabbt tack vare Fatmir och klarade det på första försöket!

Petrit I
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Bra lärare, bra kommunikation förmågan, intensiv körupplägg, vill du ha snabb körkort så är det rätt person att gå till

Kristina T
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Det är bäst trafikskola och Fatmir är bäst...

Elvis K
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Mycket trevligt bemötande . Mycket bra trafikskola med en del bra trafiklärare. Skulle främst rekommendera Fatmir,, mycket lugn och bra trafiklärare som gör allt för att du som elev ska ta körkortet direkt. Han säger vad du behöver utveckla och är väldigt ärlig med allt han säger, han förbereder verkligen eleven för uppkörningen och gör sitt bästa. Tack vare honom klara jag uppkörningen tredje gången, rekommenderar starkt, ni kommer inte ångra er!!!

Timmie N
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Väldigt bra trafikskola och lärare, Lär ut på ett bra sätt så att man förstår snabbt och lätt utan klydd, alltid lika roligt att komma o köra!

Axel W
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

En seriös skola med bästa körlärare och flexibilitet. Jag tog mitt kort på 2 månader med hjälp av Fatmir och är mer än nöjd. Skulle rekommendera denna skola till alla som snabbt o billigt vill ta körkort.

Marcus R
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Mycket bra. Lär ut på ett smidigt och bra sätt. Var väldigt flexibel med tider.

Oscar L
Skrev om Fatmirs Trafikskola AB

Helt fantastisk körlärare, han fick verkligen en till att lita på dig själv genom hela processen. Utan fatmir hade jag aldrig klarat mitt körkort.