Alla kategorier Restaurang Halland Halmstad Fazer Food Services AB, Åhléns Café Halmstad

Fazer Food Services AB, Åhléns Café Halmstad

Brogatan 14, 302 42 Halmstad — Visa karta

Välkommen till Åhléns för inspiration, tips och idéer inom heminredning, mode och skönhet. Hitta även information om det senaste inom musik, spel, böcker, film och leksaker.

Läs vad 4 kunder tycker om Fazer Food Services AB, Åhléns Café Halmstad

• Tim V
    Tim V skrev om Fazer Food Services AB, Åhléns Café Halmstad
    Tycker personligen att priserna varit lite för höga för de enkla rätter som erbjudits när jag varit där. Har valt den vegetariska buffén för 95 kr ett par gånger, - inget märkvärdigt, men man kan ju åtminstone göra den så prisvärd man vill.

Jag är inte särskilt förtjust i att äte ute bland en massa folk i vanliga fall, men denna lokal är belägen på ovanvåningen, och ger en lugn och ro mitt inne i stan. Stort och rymligt ställe, som känns allmänt fräscht.
  • Joel B
    Joel B skrev om Fazer Food Services AB, Åhléns Café Halmstad
    Maten är OK, anser dock att den är relativt dyr till vad man får.
    Personalen är bra och det brukar gå att få några extra potatisar om man frågar.
    Miljön är okej, finns både soffor och vanliga stolar att sitta på.
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Fazer Food Services AB, Åhléns Café Halmstad
    God mat, enda minuset är att dom väljer att ha oskalad potatis, det går väl an under sommaren, men på hösten och vintern är skalen sega, och när man hällt såsen över poatisen finns inte en chans att man kan skala den själv, synd för det drar ner betyget på ett annars utmärkt ställe
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Fazer Food Services AB, Åhléns Café Halmstad
    En mycket prisvärd och smakrik vegetarisk lunchbuffe serveras varje veckodag på restaurangen på åhlens ovanvåning. Rekommenderas starkt!

Brogatan 14, 302 42 Halmstad