Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Fiskekrogen i Göteborg AB

Fiskekrogen i Göteborg AB

Lilla Torget 1, 411 18 Göteborg — Visa karta

Restauranger nära Fiskekrogen i Göteborg AB:

Nordhemsgatan 18, GÖTEBORG
Välkommen in till Silvis restaurang, i en hemtrevlig och familjär miljö tillåts ... Läs mer ›
Katarina B:
Underhållning i form av orientalisk dans och en annan gång föreläsning från Röda Korset om flyktingar. Visserligen länge sedan, men jag vill...

Linnégatan 27, GÖTEBORG
Hjärtligt välkommen till Rustik Bistro. Vi är en fransk-svensk bistro belägen mi... Läs mer ›
Cinita C:
Trevligt och mysigt ställe god mat och trevlig personal

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Läs vad 8 kunder tycker om Fiskekrogen i Göteborg AB

• frida j
    frida j skrev om Fiskekrogen i Göteborg AB
    Mkt bra bemötande, rätt många kypare. Maten superb, men som vanligt på de flesta "fina" restauranger, var jag efter middagen som inkluderade både förrätt och varmrätt tämligen hungrig. Lokalen fantastisk och sammantagen upplevelse mycket bra.
  • Lina B
    Lina B skrev om Fiskekrogen i Göteborg AB
    Vi är en familj på 5 personer som skulle ha en familjemiddag. Eftersom vi har läst mycket bra omdömen om fiskekrogen så bokade vi ett bord där, ca 2 veckor innan den tänkta middagen. När vi kom dit var det en lugn och stillsam miljö, väldigt mysigt. Tyvärr tog den positiva upplevelsen slut där. En fimamiddag var tydligen bokad på restaurangen samma kväll som vi var där och därför var nästan allt på menyn inte tillgängligt för vår lilla familj på 5 personer. Fisken var "slut" enligt dom och det enda vi kunde beställa var pasta. När firman senare dök upp på kvällen hade fisken på något magiskt sätt dykt upp för det var flera i sällskapet som beställde diverse fiskrätter. När vi senare skulle beställa dessert tog det över en halvtimme innan vi väl blev serverade och personalen var väldigt nonchalanta när vi påpekade detta och när vi väl blev serverade fick vi in fel beställningar varav vi fick vänta ännu längre... Vi fick inget bra bemötande av personalen. Vi blev serverade av 3 olika och alla var lika otrevliga och nonchalanta. Det är väldigt tråkigt att bli behandlad på det här sättet.
  • Damien J
    Damien J skrev om Fiskekrogen i Göteborg AB
    Enligt min mening & familjens totalt överreklamerad så får andra säga vad de vill,
    Var där med hustrun fiskvarmrätten i det närmsta smaklös förätt & efterrätten bara något bättre det enda som var ok den gången var servicen , Julbord det mesta smaklöst någon förätt i fisk var ok men äv där hadde vissa rätter stått för länge det kalla kändes nästan varmt vissa såser till varmrätter smakade som en redning FISKEKROGEN ?=Ja FAKTIST och servicen denna gång helkass enda gången vi fick frågan om vad vi ville ha att dricka var när vi satt oss ner vid bordet därefetr 0 FISKEKROGEN ?= JA FAKTIST Vi reser mkt & har lite att jämföra med både i Sverige & utomlands
    men till de priser som ändå denna krog har så väntar man sig oerhört mycket mer det finns kan vi garantera mer prisvärda restauranger än denna som sagt makalöst överreklamerade restaurang som lever på gamla meriter.
  • Nani H
    Nani H skrev om Fiskekrogen i Göteborg AB
    En av dom bästa restaurangen jag har ätit på. Ett måste om man bor eller är på besök i Göteborg!
  • Anders K
    Anders K skrev om Fiskekrogen i Göteborg AB
    Kan nog sjunga upp i sången om Sveriges bästa fiskrestaurang, i alla fall som jag besökt. Är själv ingen fiskälskare men efter ett besök här är man nästan omvänd. Professionell personal som kan det där med vin och kombo till maten vilket gör det hela till en riktigt trevlig upplevelse. Min rekommendation är helgrillad hummer med vitlök.
  • fredrik l
    fredrik l skrev om Fiskekrogen i Göteborg AB
    superb mat till - faktiskt - helt ok pris,
  • Daniel
    Daniel skrev om Fiskekrogen i Göteborg AB
    Sveriges bästa fiskrestaurang!!
  • hans g
    hans g skrev om Fiskekrogen i Göteborg AB
    fantastisk restaurang med väldigt skickliga kockar. alltid hög kvalitet på maten och en revlig atmosfär.

Lilla Torget 1, 411 18 Göteborg