Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Göteborg Florin Bygg & Renovering

Florin Bygg & Renovering

Atmosfärgatan 23, 415 21 Göteborg — Visa karta

FLORIN Rivning, Renovering & Bygg är ett litet företag i Västra Götalands län med ett brett kontaktnät som ger oss möjlighet att utföra alla sorters projekt inom bygg.
Vi har 20 års erfarenhet inom branschen vilket borgar för trygga och kloka beslut som i slutändan ger våra kunder mest kvalitet för pengarna.
Kärrastrandvägen 119, 45176, Uddevalla
Svenska Byggruppen
Erika A:
Vi tog hjälp av företaget i fråga att lägga om vårt tak med nya takpannor, nya läkt samt plåtarbeten och en skorstenshuv. Från vår första ...

Byggföretag nära Florin Bygg & Renovering:

Länsmansvägen 1B, Jonsered
Vi hjälper dig när du vill bygga om! Läs mer ›
Henrik O:
Mycket nöjd med kvalitén och service på ett stort jobb med omfogning av tegelfasad, skorsten och öppenspis.

Gjutjärnsgatan 16, Göteborg
Martinez Totalentreprenad erbjuder dig en effektiv totalentreprenad i Göteborg! Läs mer ›
Åsa L:
Martinez Totalentreprenad genomförde en helrenovering av min lägenhet under november och december månad. Arbeten som genomfördes var bland a...

Lisa Sass Gata 1, HISINGS BACKA
Vi är specialister på växthus och uterum! Även ROT-uppdrag inom renovering, om- ... Läs mer ›
Bo H:
Mycket duktig, enkel att få tag på via telefon. Fick hjälp med att byta 4 fönster. har absolut ingenting att anmärka på.

RAPPEDALSVÄGEN 57 H, ANGERED
Christer F:
Trevliga att ha och göra med. Jobbar hårt.

Läs vad 1 kund tycker om Florin Bygg & Renovering

• Elin R
    Elin R skrev om Florin Bygg & Renovering
    Florin med anställda har renoverat vår källare, bland annat sänkt golvnivån, och byggt upp ett riktigt fint badrum. Punktliga varje morgon och arbetet flöt snabbt och mkt effektivt. Inga problem eller krångel. Nu ska vi påbörja en större tillbyggnad tillsammans!
    Rekommenderar varmt! Elin och Per i Sävedalen.

Atmosfärgatan 23, 415 21 Göteborg