Flyttbolaget ETT AB

Källängsvägen 25, 181 45 Lidingö — Visa karta

4.6 i betyg av av 16 omdömen
Välkommen till Flyttbolaget ETT!
Vi på flyttbolaget har över 15 års erfarenhet av flyttar och har hittills varit med och genomfört 1665 flyttar. Vi hjälper dig oavsett företag eller privatperson med magasinering, flyttstädning och styling inför flytten. Våra chaufförer, monterare och packmästare håller högsta klass och hjälper dig från början till slut med packhjälp, magasinering, styling, flytt och städ.
Hos oss på flyttbolaget kan du vara trygg då vi är fullt försäkrade och ni får en dedikerad flyttansvarig som är med er genom hela flytten, så att allt går rätt till. Vi på Flyttbolaget är företaget som gör det lilla extra och lyssnar på dig som kund. Varmt välkommen!

Läs vad 16 kunder tycker om Flyttbolaget ETT AB

• 2019-07-29

Francesco P skrev om Flyttbolaget ETT AB
    Vi flyttade mellan två bostadsrätter i Gamla Stan så det innebär trånga gator och osköna trappor (ingen hiss) som de behövde använda under flytten. Det blev fantastik bra, jättesnabb och grabbarna var jätteduktiga och försiktiga med alla våra möbler och grejer. Läs mer
    Flyttfirman 4 Ess AB
    4.7 / 5 i betyg — 795 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Toppenbra flytt! Gubbarna dök upp exakt på utsatt tid. Jobbade hårt och effektivt. Dessutom med ett smajl hela tiden trots många trappor."
    staffan a
  • 2019-05-28

Anders L skrev om Flyttbolaget ETT AB
    Mycket nöjd. Trevligt bemötande och händiga i flytten. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-27

Eva E skrev om Flyttbolaget ETT AB
    Flytt av ett fåtal möbler till förvaring (1 liten soffa, stor fåtölj, 3 köksstolar, 1 stor matta).
    Helt ok bemötande och de var snabba. Därför blir jag förvånad över en faktura på 4 h?? Känns inte bra. Läs mer
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 626 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • 2019-05-17

Jonas E skrev om Flyttbolaget ETT AB
    Trevligt bemötande vid beställning och vid flytt. Läs mer
  • 2019-05-03

Daniel A skrev om Flyttbolaget ETT AB
    Bra service, snabba, trevliga. Kan verkligen rekommendera dessa Läs mer
    Städjätten
    4.2 / 5 i betyg — 177 omdömen
    Badge2020
    "Jag är jätte nöjd! Storstädning av min lägenhet på 39 kvm, mitt berg med disk diskat och inplockat i skåpen. Soffan dammsugen och ren, sänge"
    Paulina R
  • 2019-04-25

Kevin W skrev om Flyttbolaget ETT AB
    Köpte tömning av lägenheteh onför styling och försäljning. Mycket medgörliga och maximalt behjälpliga. Snabba, effektiva och flexibla.
    Kunde inte vara bättre - en glad överaskning. Läs mer

Tobias L skrev om Flyttbolaget ETT AB
    Bolaget flyttade ut och mina möbler inför och efter en lägenhetsvisning eftersom jag anävnde en stylingtjänst. När vi kom hem var det efter båda gångerna grus och sand i hela lägenheten. Utöver detta så hade de lyckats ta sönder ett betongbord men det var inget de gjorde mig uppmärksam på utan ställde bara tillbaka det. I samband med att jag upptäckt detta har jag informerat bolaget och de återkom med beskedet att de skulle se om de kunde laga det. Det har nu gått ett flertal dagar utan återkoppling. Detta är inte ett bolag jag skulle rekommendera. Läs mer
    Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    4.9 / 5 i betyg — 484 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma! Enkelt, snabbt och smidigt gick det att flytta från Stockholm till Katrineholm. Fantastiskt tre"

Magnentus C skrev om Flyttbolaget ETT AB
    Grymt service, bra bemötande och mycket bra pris. Utmärkt! Läs mer

Bo Erik S skrev om Flyttbolaget ETT AB
    Företaget flyttade möbler åt mig. De var snabba och lyhörda för mina önskemål och genomförde flytten på ett utmärkt sätt och till ett rimligt pris. Företagets chef Valiant var alltid tillgänglig via mail, vilket passade mig mycket bra. De överträffade mina förväntningar, och jag kommer snart att anlita dem igen. Läs mer
    Move-It
    4.6 / 5 i betyg — 41 omdömen
    Badge2017
    "Vi anlitade Move-It för transport och förvaring av en mindre mängd bohag och möbler. Dessutom för en komplett flytt av samtliga möbler. Tea"
  • 2019-04-18

Elizabeth S skrev om Flyttbolaget ETT AB
    Beställde flytthjälp från dem. Extremt snabba, tar väl hand om alla möbler och väldigt trevlig personal.
    Blev långt över förväntningarna.
    Kommer att rekommendera dem till andra. Läs mer

Daniel F skrev om Flyttbolaget ETT AB
    Snabb och bra service. Effektiva medarbetare och bra helhetslösningar. Rekommenderar varmt! Läs mer
    Service Lösningar Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 629 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder."
  • Denize S

2019-04-17

Denize S skrev om Flyttbolaget ETT AB
    Flyttbolaget levererar en hög service och är extremt duktiga på vad dem gör. Dem hanterar möbler och inventarier varsamt.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer

Kerttu L skrev om Flyttbolaget ETT AB
    Det var problem med tiderna och att de glömde saker. Lite rörigt intryck . Läs mer
    Uppsala Stadsbud
    4.7 / 5 i betyg — 449 omdömen
    Badge2020
    "Beställde flyttt av mönler och utrustnin för magasinering. Superbra service. Trevlig och hjälpsam personal. Effektiv och kunnig personal. Hi"
  • Lars T

2019-04-17

Lars T skrev om Flyttbolaget ETT AB
    Flyttbolaget kompenserade en mindre uppkommen skade och jag ar helnojd Läs mer

Yvonne L skrev om Flyttbolaget ETT AB
    Flytt och förvar av möbler inför styling av lägenhet som senare såldes. Därefter flytt av möbler ner till lägenhet i Portugal. Fantastiskt bemötande och otroligt hjälpsamma på alla sätt. Allting sköttes väldigt professionellt och vi kände oss väldigt trygga med bolaget. De hade lösningar på minsta problem och var aldrig rädda för att gå den där "extra mile" som ibland behövs för att hjälpa kunden. Jag kommer att rekommendera dem till varje person jag känner som behöver flytthjälp mm. Läs mer
    Flyttfabriken AB
    4.8 / 5 i betyg — 274 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt"

Juana M skrev om Flyttbolaget ETT AB
    Flyttbolaget, hjälpte mig med flytt. Och dem bemötte mig med jätte bra.

Den bästa Flyttbolaget någonsin!!! Läs mer

Bästa flyttfirmorna i Lidingö:

Anki H Anki H tycker:
“Bra företag att vara kund hos....” Läs mer