Flyttbolaget ETT AB

Flyttbolaget ETT AB

Llama 076-170 17 22 www.flyttbolaget.com

About company

Välkommen till Flyttbolaget ETT! Vi på flyttbolaget har över 15 års erfarenhet av flyttar och har hittills varit med och genomfört 1665 flyttar. Vi hjälper dig oavsett företag eller privatperson med magasinering, flyttstädning och styling inför flytten. Våra chaufförer, monterare och packmästare håller högsta klass och hjälper...

21 omdömen om Flyttbolaget ETT AB

SOFIA Ö
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Arbeta snabbt och professionellt. Trevligt bemötande och arbeta obekväm arbetstid för att underlätta för oss som kunder. Rak och tydlig kommunikation. Kan varmt rekommendera då Flyttbolaget underlätta vår flytt något enormt.

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1030 omdömen 4.8 av 1030 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

EKINA H
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Goa fina flyttkillar som var väldigt försiktiga med mina kartonger. Proffsiga och trevliga. Om du ska flytta så är Flyttbolaget ETT det bästa valet. Jag flyttade till Spanien och det var inga problem för dem. De skötte allt från nyckelhämtning till transport och uppackning.

KAROLINA F
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Snabbt, smidigt och mycket effektivt! Ett jobb väl utfört och med ett otroligt trevligt bemötande ☺️

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 122 omdömen 4.5 av 122 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

CECILIA S
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Mycket nöjd med Flyttbolaget Ett. Det var väldigt lätt med kontakten från start till mål. Flytten gick smidigt och fort. De kom med bra lösningar på oväntade problem. Flytteamet var mycket trevliga och lyhörda och arbetade snyggt och rent. Kan inte vara mer nöjd. Rekommenderas varmt.

CARL S
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Har nu anlitat Rapidstäd flera gånger, både för utrensing av förråd/lägenheter, sophämtning och flyttstädning. Kan inte säga nog gott om deras insatser. Rimliga priser, flexibla, enkla att ha att göra med, ärliga och snabba. Högst rekommenderat!

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Francesco P
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Vi flyttade mellan två bostadsrätter i Gamla Stan så det innebär trånga gator och osköna trappor (ingen hiss) som de behövde använda under flytten. Det blev fantastik bra, jättesnabb och grabbarna var jätteduktiga och försiktiga med alla våra möbler och grejer.

Anders L
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Mycket nöjd. Trevligt bemötande och händiga i flytten. Rekommenderas!

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 524 omdömen 4.8 av 524 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Eva E
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Flytt av ett fåtal möbler till förvaring (1 liten soffa, stor fåtölj, 3 köksstolar, 1 stor matta). Helt ok bemötande och de var snabba. Därför blir jag förvånad över en faktura på 4 h?? Känns inte bra.

Jonas E
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Trevligt bemötande vid beställning och vid flytt.

Daniel A
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Bra service, snabba, trevliga. Kan verkligen rekommendera dessa

Kevin W
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Köpte tömning av lägenheteh onför styling och försäljning. Mycket medgörliga och maximalt behjälpliga. Snabba, effektiva och flexibla. Kunde inte vara bättre - en glad överaskning.

Tobias L
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Bolaget flyttade ut och mina möbler inför och efter en lägenhetsvisning eftersom jag anävnde en stylingtjänst. När vi kom hem var det efter båda gångerna grus och sand i hela lägenheten. Utöver detta så hade de lyckats ta sönder ett betongbord men det var inget de gjorde mig uppmärksam på utan ställde bara tillbaka det. I samband med att jag upptäckt detta har jag informerat bolaget och de återkom med beskedet att de skulle se om de kunde laga det. Det har nu gått ett flertal dagar utan återkoppling. Detta är inte ett bolag jag skulle rekommendera.

Magnentus C
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Grymt service, bra bemötande och mycket bra pris. Utmärkt!

Bo Erik S
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Företaget flyttade möbler åt mig. De var snabba och lyhörda för mina önskemål och genomförde flytten på ett utmärkt sätt och till ett rimligt pris. Företagets chef Valiant var alltid tillgänglig via mail, vilket passade mig mycket bra. De överträffade mina förväntningar, och jag kommer snart att anlita dem igen.

Elizabeth S
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Beställde flytthjälp från dem. Extremt snabba, tar väl hand om alla möbler och väldigt trevlig personal. Blev långt över förväntningarna. Kommer att rekommendera dem till andra.

Daniel F
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Snabb och bra service. Effektiva medarbetare och bra helhetslösningar. Rekommenderar varmt!

Denize S
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Flyttbolaget levererar en hög service och är extremt duktiga på vad dem gör. Dem hanterar möbler och inventarier varsamt. Vi är väldigt nöjda.

Kerttu L
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Det var problem med tiderna och att de glömde saker. Lite rörigt intryck .

Lars T
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Flyttbolaget kompenserade en mindre uppkommen skade och jag ar helnojd

Yvonne L
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Flytt och förvar av möbler inför styling av lägenhet som senare såldes. Därefter flytt av möbler ner till lägenhet i Portugal. Fantastiskt bemötande och otroligt hjälpsamma på alla sätt. Allting sköttes väldigt professionellt och vi kände oss väldigt trygga med bolaget. De hade lösningar på minsta problem och var aldrig rädda för att gå den där "extra mile" som ibland behövs för att hjälpa kunden. Jag kommer att rekommendera dem till varje person jag känner som behöver flytthjälp mm.

Juana M
Escribió sobre Flyttbolaget ETT AB

Flyttbolaget, hjälpte mig med flytt. Och dem bemötte mig med jätte bra. Den bästa Flyttbolaget någonsin!!!