Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Flyttfirma Peter Åkare

Flyttfirma Peter Åkare

Karlbergsvägen 59, 113 35 Stockholm — Visa karta

Flyttfirma Peter Åkare har funnits i över 34 år nu. Vi kan därför stolt säga att vi har många års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder flyttjänster till såväl privatpersoner som företag. Nedan ser du ett axplock av de många tjänster vi erbjuder.

- Evakueringsflytt & Bohagsflytt
- Intern omflyttning på kontor
- Magasinering & förvaring
- Alltid gratis offert och flyttbesiktning
- Bemanning & Möbelmontering
- Vindsröjning, återvinning & tippkörning
- Magasinering & förvaring

Allt detta och mycket mer skräddarsyr vi helt efter dina behov.
Alltid bra pris med snabbt svar. Inom 6 timmar ser vi till att du får svar på din offert.

Tveka inte på att höra av dig eller kom in till vårt kontor alla dagar i veckan. Vi svarar gärna på din fråga och ger dig diverse flyttips.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om Flyttfirma Peter Åkare

• Michelle W skrev om Flyttfirma Peter Åkare
    Duktig och trevlig personal, mycket professionellt! Läs mer
  • Emma F skrev om Flyttfirma Peter Åkare
    Vi bokade pack- och flytthjälp hos Peter Åkare nu när vi skulle flytta. Det var en mycket bra investering, vår flytt kunde inte gått smidigare. De var väldigt trevliga, tillmötesgående och serviceminded. I vanliga fall avskyr vi allt som har att göra med att packa och flytta men nu blev flytten ett nöje istället. Suveränt! Läs mer
  • Steven Z skrev om Flyttfirma Peter Åkare
    Jag köpte flyttning tjänst och min kompis rekommenderade Peter Åkare, det är jätte rätt val, de är jätte professional och jobbade jätte snabb och snyg, bra jobbat. Läs mer
  • Tim S
    Tim S skrev om Flyttfirma Peter Åkare
    Bra, trevliga och professionella killar.
    Hjälpte mig med alla mina önskemål så som
    -packning/uppaclning
    -demontering/montering
    -hänvisade mig även till en städfirma.

Jag fick verkligen full service, vad mer kan man önska sig.

Skulle garanterat använda mig av dom igen om jag ska flytta. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Flyttfirma Peter Åkare
    Jag tycker att kund kontakten är skött suveränt, jag vill påpeka att PeterÅkare som flyttfirma är väldigt sköna anställda att handskas med.
    Då min flytt inte är utförd då det är inte dags än, är jag 110% säker att den kommer utföras på så sätt som jag vill ha det utan några konstigheter. Läs mer
  • Alana S skrev om Flyttfirma Peter Åkare
    Flyttkillarna är hur omtänksamma som helst och är så trevliga. God service med fint leende. Läs mer
  • Staffan W
    Staffan W skrev om Flyttfirma Peter Åkare
    Mycket trevliga, tillmötesgående och flexibla, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Lars A skrev om Flyttfirma Peter Åkare
    Very very happy with these guys - super efficient, courteous and flexible ! Will definitely use again for our next move Läs mer

Karlbergsvägen 59, 113 35 Stockholm