Flyttfirma Peter Åkare

Flyttfirma Peter Åkare

Flyttfirma Peter Åkare har funnits i över 34 år nu. Vi kan därför stolt säga att vi har många års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder flyttjänster till såväl privatpersoner som företag. Nedan ser du ett axplock av de många tjänster vi erbjuder.

- Evakueringsflytt & Bohagsflytt
- Intern omflyttning på kontor
- Magasinering & förvaring
- Alltid gratis offert och flyttbesiktning
- Bemanning & Möbelmontering
- Vindsröjning, återvinning & tippkörning
- Magasinering & förvaring

Allt detta och mycket mer skräddarsyr vi helt efter dina behov.
Alltid bra pris med snabbt svar. Inom 6 timmar ser vi till att du får svar på din offert.

Tveka inte på att höra av dig eller kom in till vårt kontor alla dagar i veckan. Vi svarar gärna på din fråga och ger dig diverse flyttips.

Läs vad 13 kunder tycker om Flyttfirma Peter Åkare 2

• 2021-05-31
    Så nöjd med min flytt idag! Trevliga och professionella! Rekommenderas varmt!
    Hej! Stort tack för din fina recension, det uppskattas verkligen! Vi önskar dig varmt välkommen tillbaks till oss nästa gång du behöver vår hjälp! Med vänliga Hälsningar Flyttfirma Peter Åkare AB Flyttfirma Peter Åkare
    2021-02-18
    Det är andra gången vi använder oss av Peter Åkare och är supernöjda. Personalen är väldigt hjälpsamma, försiktiga och det som sticker ut speciellt är att de är så positiva. Kan varmt rekommendera Flyttfirman Peter Åkare.
    Hej Anders! Tackar, det var jättesnällt med en så fin kommentar. Vi i personalen jobbar varje dag med att försöka göra våra kunder så nöjda vi bara kan så det uppskattas verkligen. Välkommen tillbaks nästa gång! Flyttfirma Peter Åkare
  • BEATRICE C
    2021-01-21
    Så glad att vi valde PÅ. Snabb och rak kommunikation från start. Fick lådor i två omgångar kan extra kostnad och inget knussel om att behålla dem dryg månad. Vi fick dessutom en skada på väggen när sängen var för bred för trappen. Jag glömde säga det på en gång men när jag sa till en månad senare var det ingen snack. De erbjöd sig att åtgärda på en gång. Härligt m firma som bryr sig om kunderna i dagens ekonomi
    Hej Beatrice! Stort tack för att du tog dig tid att ge feedback på vår service. Det peppar oss att fortsätta hålla den höga nivå och kvalité i vårt arbete som vi alltid strävar efter. Varmt välkommen att anlita oss nästa gång det blir dags och ha en fin dag! Hälsningar Flyttfirma Peter Åkare AB Flyttfirma Peter Åkare
  • LARS Ö
    2019-12-03
    Rekommenderas varmt. Riktiga proffs med en positiv inställning som bidrog till att göra något tufft (att flytta) till något positivt.
    Hej Lars! Tack för din positiva recension, vi gör vårt allra bästa för att våra kunder ska få ett lyckat resultat! Med vänlig hälsning, Flyttfirma Peter Åkare AB Flyttfirma Peter Åkare
  • Frederico S
    2019-03-04
    Fick hjälp med packning samt flyttning. Lägenhet på 64Kvm. 5-6 personer med 2 flyttbilar. Allt gick snabbt och effektivt. Kommer absolut återkomma nästa gång jag flyttar!
    Hej Frederico! Varmt tack för dina ord! Vi önskar er lycka till i nya bostaden. Glada hälsningar, Flyttfirma Peter Åkare AB Flyttfirma Peter Åkare
    2018-06-01
    Duktig och trevlig personal, mycket professionellt!
    2018-05-31
    Vi bokade pack- och flytthjälp hos Peter Åkare nu när vi skulle flytta. Det var en mycket bra investering, vår flytt kunde inte gått smidigare. De var väldigt trevliga, tillmötesgående och serviceminded. I vanliga fall avskyr vi allt som har att göra med att packa och flytta men nu blev flytten ett nöje istället. Suveränt!
    2018-05-23
    Jag köpte flyttning tjänst och min kompis rekommenderade Peter Åkare, det är jätte rätt val, de är jätte professional och jobbade jätte snabb och snyg, bra jobbat.
  • Tim S
    2018-05-23
    Bra, trevliga och professionella killar.
    Hjälpte mig med alla mina önskemål så som
    -packning/uppaclning
    -demontering/montering
    -hänvisade mig även till en städfirma.

Jag fick verkligen full service, vad mer kan man önska sig.

Skulle garanterat använda mig av dom igen om jag ska flytta.
  • Martin S
    2018-05-21
    Jag tycker att kund kontakten är skött suveränt, jag vill påpeka att PeterÅkare som flyttfirma är väldigt sköna anställda att handskas med.
    Då min flytt inte är utförd då det är inte dags än, är jag 110% säker att den kommer utföras på så sätt som jag vill ha det utan några konstigheter.
    2018-05-21
    Flyttkillarna är hur omtänksamma som helst och är så trevliga. God service med fint leende.
  • Staffan W
    2018-05-21
    Mycket trevliga, tillmötesgående och flexibla, rekommenderas varmt!
    2018-05-21
    Very very happy with these guys - super efficient, courteous and flexible ! Will definitely use again for our next move