Läs vad 24 kunder tycker om Flyttkarl 2

• 2021-01-19
    excellent work and prefect arrangement.
  • 2021-01-12
    Väldig proffesionellt bemötande. Smidiga och noggranna.
    Varmt Rekommenderas
    Tack Karl och Thomas
  • 2021-01-07
    Kan rekommendera till alla! De gjorde ett bra jobb, var väldigt trevliga, snabba och glada trots flytt till 8:de våningen med liten hiss. ;)
  • 2021-01-03
    Trevliga, duktiga och snabba! Utmärk service!!
    Tack Helen för din fina recension. Vi hoppas ni trivs i nya lägenheten! 😍

• 2021-01-03
    Engagerade genom hela flyttprocessen vilket både utmärker sig i bemötande och hur smidigt flytten flyter på. Flyttkarl bör vara ett första handsval, detta särskilt om du dessutom är student och vill få flytten till bästa möjliga pris.
    Tack för dina fina ord Lana. När det är flyttdags igen hjälper vi dig gärna! 😊

• 2021-01-02
    Killarna var snabba, professionella och trevliga. Rekommenderas starkt!
    Tack för recensionen Noah och för att du valde oss på Flyttkarl! 😃

• 2020-12-26
    Amazing job! They arrived in time, started working right away and did so with a smile. The whole move was done in less than 2 hours! Thank you so much.
    Thank you for the lovely review Sunghan. We hope your family like your new apartment. 😍

• 2020-12-25
    Flyttkarl does quick and excellent service to move stuff.
  • 2020-12-21
    Ett rent nöje arbeta med Flyttkarl! Mycket serviceminded och extremt flexibla. Flyttkarl hjälpte mig med att flytta ett värdefullt konstverk vilket var installerat i en stor otymplig och tung box. Flyttkarl lyfte detta tunga och känsliga objekt till sin plats i ett förråd beläget på ett besvärligt ställe. Jag är mycket imponerad över Flyttkarl och deras kompetenta personal! Högsta betyg! Dan Söderholm
  • 2020-12-13
    I used there service to move apartments within Stockholm.
    Very professional, all my belongings were handled with utmost care.
    Will definitely recommend to anyone wanting to use a similar service! 10/10 :-)
  • 2020-12-13
    Otroligt flexibla och proffsiga. Grymt nöjda. En av de smidigaste flyttar jag upplevt trots en spretig beställning till tre olika adresser men inga problem för de här killarna. Snabba, noggranna och trevliga till ett väldigt rimligt pris.
  • 2020-12-11
    Super bra killar. Punktlig, försiktiga med möblerna samt arbetsamma. Ska absolut rekommenderas.
  • 2020-12-09
    Smidigare beställning och transport är svår att få. Tummen upp från mig och jag kan varmt rekommendera flyttkarl,se.
  • 2020-12-08
    Helt klart det absolut bästa flyttbolaget i branschen!! Hade lite panik men efter ett snabbt o lätt samtal med den glade och energifyllda Thomas så var flytten bokad. Redan några få dagar senare! Vilken service! Väl på plats så visade grabbarna att de verkligen förstår sig på kvalité, de var oerhört rädda om ömtåliga möbler/tavlor samtidigt väldigt effektiva!
    Lite annat brus som uppstår under en flytt så som lite avfall och annat som skulle till tippen tog dom lätt hand om utan att ens höja på ögonbrynen. Länsgränser och fartkameror var ingen match för dom, min flytt var kanske lite längre än vad dom egentligen sysslar med. Oavsett så kommer jag att anlita dom igen när man rör sig inom eller strax utanför Stockholmsområdet.
    Jag som tillhör en riskgrupp tyckte att deras corona-riktlinjer inom företaget var väldigt modulera och mogna och vi kunde ha en bra dialog om hur upplägget skulle ske!
    Än en gång så vill jag, som några andra redan poängterat att priset för hela paketet, var väldigt rimligt. Jag känner verkligen att jag fick valuta för pengarna!

Små enheter, halkiga förhållanden, väldigt effektiva!
  • 2020-12-05
    Är jättenöjd! Efter flytt hade jag flera större saker (bäddsoffa, garderob mm) som behövde slängas och bäras ner 4-5 trappor. Det var inget jag kunde hantera själv så bestämde mig för att hyra hjälp. Valde Flyttkarl för att dom hade fått bra betyg och deras bokning var enklast av alla företag jag tittade på. Fyllde bara i formuläret ungefärligt, fick ett mejl någon timme senare och så var hjälpen bokad bara två dagar senare. Sen var det väldigt smidigt på dagen när dom kom och bar. Behövde bara visa vad som skulle slängas så monterade dom ner det. Behövde inte heller sortera, det gjorde dom. Supernöjd!
  • 2020-12-02
    Ringde Karl med kort varsel angående bärhjälp av möbler och det var inga som helst problem. Så otroligt proffsiga, trevliga och duktiga grabbar, vi är supernöjda och kommer definitivt anlita dem igen när vi flyttar nästa gång!
  • 2020-12-02
    Flyttkarl hjälpte mig med min flytt från lägenhet till lägenhet av möbler, säng och lådor och jag var mäkta impad över den mest effektiva flytten jag vart med om :) De bar min 140 säng till sjätte våningen utan något problem alls. Gick snabbt och plus med väldigt trevligt bemötande från Thomas och Karl!
  • 2020-12-02
    Smidigt, snabb och bra kontakt från början till slut. Rekommenderas
  • 2020-11-28
    Riktigt bra, flyttade och anlitade flyttkarl. Väldigt serviceinriktade och trevliga killar, skulle rekommendera flyttkarl till alla jag känner i Stockholmstrakten. Schysst att man kan låna flyttkartonger med
  • 2020-11-28
    Vi hyrde in Flyttkarl i samband med flytt (framförallt av större möbler och köksutrustning) och fick hjälp redan samma dag eller dagen efter vi ringde dem.

Vi fick då hjälp av två killar som var glada och tillmötesgående som skötte jobbet proffsigt och effektivt. Allt gick väldigt smidigt och snabbt.

Vi är väldigt nöjda och har valt att använda Flyttkarl flera gånger. Rekommenderas starkt.
  • 2020-11-26
    Blev tipsad om Flyttkarl av en vän som anlitat dom tidigare och var väldigt nöjd. Fick ett professionellt bemötande och jag är mycket nöjd överlag. De var väldigt snabba och flexibla med tid och trots att det var mycket som skulle flyttas med relativt kort varsel så löstes det galant. Rekommenderas varmt!
  • 2020-11-26
    Kommer aldrig besvära mig med att flytta utan professionell hjälp igen. Flyttkarl gjorde jobbet enkelt, smidigt & var lätta att ha att göra med.
    Allt som behövdes vetas av mig var hur mycket som skulle flyttas & mellan vilka adresser, på överenskommet datum löste Flyttkarl resten, dessutom inom uppskattad tidsram.
    Kunde inte varit simplare, rekommenderar Flyttkarl starkt.
  • 2020-11-26
    Riktigt bra och trevliga killar, rekomenderas. /Per
  • 2020-11-26
    Jag beställde flytthjälp via flyttkarl och fick kanonservice. De var flexibla och anpassade sig efter mina behov och jag behövde inte betala ockerpriser. Jag kommer definitivt att använda mig av flyttkarl i framtiden, vilka toppenkillar!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte