Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Östberga Flyttpoolen Stockholm AB

Flyttpoolen Stockholm AB

Frukthandlarvägen 9, 120 44 Årsta — Visa karta

Alla våra åtaganden, allt vårt agerande och alla våra uppdrag ska uppfattas som uttryck för hög kvalitet och
utgöra ett väsentligt mervärde för kunden samt visa vår vilja att ständigt förbättra vårt kvalitetsledningssystem.
Vårt viktigast mått på kvalitet är våra klienters tillfredsställelse. Vi ska eftersträva att de alltid känner
fullt förtroende för oss som leverantörer. Klienternas krav och önskemål ska tillgodoses genom att våra åtagande och
arbeten uppfyller avtalade villkor. Varje uppdrag ska vara en rekommendation för kommande affärer.

Uppfyllande av dessa mål, och därmed också vårt övergripande mål att
fortsätta verka som ett konkurrenskraftigt och framgångsrikt företag.
Sorterargatan 12, 16250, Vällingby
Service Lösningar i STHLM
Maj-Louise:
Har fått ett mycket positivt och trevligt bemötande från företaget hemstädning har varit tjänsten jag köpt som jag upplevde till belå...

Flyttfirmor nära Flyttpoolen Stockholm AB:

Östbergatorget 1, Älvsjö
Vi på Flyttgubbarna gör din flytt smidig och snabb! Välkommen! Läs mer ›
Josef J:
Mycket smidig och snabb flytt. Tack Fady.

Nioörtsvägen 36, HÄGERSTEN
Ring oss gärna för personlig service i din flytt! Läs mer ›
Karin H:
Snabbt svar. Proffsiga flyttkillar med humor. Kämpade på riktigt bra i 4 trappor utan hiss. Skulle absolut använda dem igen för flytt. Vi bo...

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Ska du flytta i Stockholm eller inrikes i Sverige? Vi på Flyttfirma Arbetspartne... Läs mer ›
Patrick S:
Proffsigt, smidigt och snabbt utfört. Väldigt trevlig och serviceinriktad personal. Och att slutsumman blev något billigare än offerten gjor...

Götalandsvägen 216, Älvsjö
Tveka inte att höra av er eller komma förbi vår secondhandbutik! Läs mer ›
lisa g:
Riktigt bra hjälp! Flygpersonalen var proffsig och allting packades och flyttades varsamt. Rekommenderas!

Läs vad 8 kunder tycker om Flyttpoolen Stockholm AB

• Hanna H
    Hanna H skrev om Flyttpoolen Stockholm AB
    Mycket proffsiga, punktliga, snabba och trevliga! Lån av flyttkartonger ingår (som hämtas och lämnas), vilket är ett stort plus. Rekommenderas varmt!
  • Louise D
    Louise D skrev om Flyttpoolen Stockholm AB
    Bra och seriös flyttfirma som kommer i avtalad tid och genomför jobbet snabbt. Rekommenderas varmt.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Flyttpoolen Stockholm AB
    Riktigt bra flyttfirma. Trevliga flexibla och försiktiga. De t.o.m. plastade in ett par möbler för säkerhetsskull.
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Flyttpoolen Stockholm AB
    Har ju bara anlitat flyttfirma två gånger i mitt liv men det som skiljer dessa åt är att flyttpoolen 1: håller tiderna 2: håller priset 3: hade inte sönder något - vet inte vad man kan förvänta sig mer, tack för er hjälp
    Alex med familjen :-)
  • Emilia V
    Emilia V skrev om Flyttpoolen Stockholm AB
    Håller det de lovar: punktlig, snabb och proffsig personal.
  • Theodor T
    Theodor T skrev om Flyttpoolen Stockholm AB
    Jättebra flyttfirma. Hjälpsamma, trevliga och framförallt DUKTIGA! Kommer att anlita er igen.
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Flyttpoolen Stockholm AB
  • Anna B
    Anna B skrev om Flyttpoolen Stockholm AB
    Flyttpoolen flyttade vårt kontor och allt gick enligt plan. Personalen som utförde arbetet var duktiga, trevliga och effektiva. Dem innehar certifikat och bra försäkring vilket var ett krav från vår sida.

Frukthandlarvägen 9, 120 44 Årsta