Alla kategorier Begravningsbyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fondkistan Kandema

Fondkistan Kandema

Sankt Eriksgatan 90, 113 62 Stockholm — Visa karta

Vi på begravningsbyrån Fondkistan Kandema är ditt trygga stöd när någon närstående går bort. Mitt i sorgen är det mycket som ska göras, och det är då vi finns där. Vi hjälper till med allt det praktiska runt begravningen och håller både kyrkliga och borgerliga begravningsceremonier. Dessutom hjälper vi till om du vill arrangera en minnesstund och kan ge dig råd när du väljer blommor och musik.

Vi erbjuder ett fast pris som täcker alla grundkostnader, så att begravningen sker så smidigt som möjligt. Kontakta oss så hjälper vi dig till ett vackert avsked.

Läs vad 13 kunder tycker om Fondkistan Kandema

• Lena B
    Lena B skrev om Fondkistan Kandema
    Begravningstjänst
    Trevligt bemötande
    Uppfyllde våra krav Läs mer
  • Robert W
    Robert W skrev om Fondkistan Kandema
    Det gällde begravning av min mor. Bemötandet var personligt och utmärkt.
    Det som drar ner betyget något är att man missade att informera mig om att den ursprungliga tidpunkten för begravningen hade flyttats en vecka p g a prästbrist. I övrigt är jag mycket nöjd med deras arbete. Läs mer
  • Martina A
    Martina A skrev om Fondkistan Kandema
    Vänligt och proffesionellt bemötande Läs mer
  • Arisala S
    Arisala S skrev om Fondkistan Kandema
    Trevligt, ödmjukt och professionellt bemötande. Lyssnade in våra önskemål. Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om Fondkistan Kandema
    Mycket bra bemötande och fantastisk service. Michael ger handfasta råd och praktisk vägledning. Det är andra gången jag köpt begravningtjänster från honom. Han tipsar också om saker som gör att man kan hålla ner kostnaderna med sådant som ligger utanför hans tjänster och bidrar till en fin minneshögtid totalt sett. Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Fondkistan Kandema
    Utmärkt bemötande med mycket bra service Läs mer
  • Pia O
    Pia O skrev om Fondkistan Kandema
    Seriöst bemötande mot våra önskemål.
    Prisvärt.
    Snabb med återkoppling. Läs mer
  • Lou-lou S
    Lou-lou S skrev om Fondkistan Kandema
    Väldigt proffsigt bemötande, detta är 3:e gånger vi använder Fondskistan på St Eriksgatan och vi har varje gång fått en fantastiskt begravning av våra kära. Så nöjda.
    Vi fick hjälp med all beställning av blommor och band samt med annons i tidningarna. Även hjälp med bouppteckning. Läs mer
  • Ann W
    Ann W skrev om Fondkistan Kandema
    Jag är en nöjd kund, begravningsakten passade vår önskan precis och blev så fin som vi hoppades.
    Fick hjälp med allt jag behövde och musiken jag önskade levererades perfekt. Läs mer
  • Ove J
    Ove J skrev om Fondkistan Kandema
    Snabb tillgänglighet. Bra bemötande. Rimliga priser. Bra leverans. Pålitlighet i en situation där man behöver det som mest. Inget "översälj". Bra förmåga att lyssna på våra behov. Kunde inte ha varit bättre. Kan verkligen rekommendera till andra i samma situation.
    Tack! Läs mer
  • Micael T
    Micael T skrev om Fondkistan Kandema
    Från första början har Mikael på Fondkistan varit mycket tillmötesgående och förstående över de speciella önskningar som jag och min mor har haft.
    Mikael hjälpte mycket snabbt och professionellt med tips och bokningar av kapell.
    Vi använde oss av grundutbudet i enlighet med den avlidnes vilja.
    Det var fint och värdigt men samtidigt kunde vi tillämpa de tips som Mikael gav oss för en fin begravningsakt.
    Mikael försökte inte på något sätt pådyvla oss ytterligare tjänster utan tvärtom var han mycket hjälpsam när vi med kort varsel ville ändra urnsättning så att även denna blev en fin händelse.
    Tack. Läs mer
  • Nicky N
    Nicky N skrev om Fondkistan Kandema
    Vi har köpt tjänst när det min avliden kära hustru Läs mer
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Fondkistan Kandema
    Väldigt lätt att samarbeta med, fin begravning . Väldigt fin person som arbetar där. Läs mer

Sankt Eriksgatan 90, 113 62 Stockholm