Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Food & Happy People AB

Food & Happy People AB

Lasarettsgatan 6, 411 19 Göteborg — Visa karta

Restauranger nära Food & Happy People AB:

Nordhemsgatan 18, GÖTEBORG
Välkommen in till Silvis restaurang, i en hemtrevlig och familjär miljö tillåts ... Läs mer ›
Katarina B:
Underhållning i form av orientalisk dans och en annan gång föreläsning från Röda Korset om flyktingar. Visserligen länge sedan, men jag vill...

Linnégatan 27, GÖTEBORG
Hjärtligt välkommen till Rustik Bistro. Vi är en fransk-svensk bistro belägen mi... Läs mer ›
Cinita C:
Trevligt och mysigt ställe god mat och trevlig personal

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Läs vad 10 kunder tycker om Food & Happy People AB

• Alexander W
    Alexander W skrev om Food & Happy People AB
    Ett klart favoritställe här i Gbg, god tapas till bra pris! Kan verkligen rekommendera drinken Bramble som man kan beställa där också, inte alla ställen som kan göra en så fin Bramble :) Gott och prisvärt får jag då säga! Kan dock hålla med som andra skrivit här att det är lite störande att dom tar 20 kr garderobsavgift även när man äter, sånt är ju bara fjantigt.
  • Johannes S
    Johannes S skrev om Food & Happy People AB
    Manana är både gott, prisvärt och har en mysig atmosfär. Det enda som drar ned betyget från en femma är att ljudnivån är något hög och att det är lite tajt med plats. Men god mat, frostade öl glas och fantastiska drinkar gör Manana till en bra restaurang!
  • Bitter B
    Bitter B skrev om Food & Happy People AB
    Helt OK mat, men det är alltid tråkigt med restauranger som kräver 20 kr i garderobsavgift när man ska äta. Baka in det i priset istället!! Särskilt som den slöe garderobiären satt i baren och surfade med ryggen mot sin arbetsplats hela tiden, så det var hur lätt som helst att sno både jackor och väskor ur den obevakade garderoben.
  • Kajsa E
    Kajsa E skrev om Food & Happy People AB
    Härliga tapas med härlig variation, räkorna var helt oslagbara tillsammans med grillspetten. Dessutom fick vi allt detta till väldigt bra priser även fast vi frossade loss.
  • Julia H
    Julia H skrev om Food & Happy People AB
    Manana är en härlig plats med mkt god mat till bra priser! Nackdelen är att de flesta vet om detta smultronställe och därför är det ständigt fullt! Rekomenderas inte för intim middag med bra drag och grymma tapas med stor variantion!
  • Julia J
    Julia J skrev om Food & Happy People AB
    Riktigt riktigt bra ställe.. Man måste dock vara ute i god tid och boka bord, gärna en vecka i förväg, annars är chansen att få ett bort som sagt inte stor. Men som sagt.. fantastisk tapas!
  • Cissi E
    Cissi E skrev om Food & Happy People AB
    Instämmer med föregående! Lätt bästa tapasrestaurangen i stan!
  • Annelie O
    Annelie O skrev om Food & Happy People AB
    Supergod mat och trevligt bemötande, kan verkligen rekommendera denna restaurang. Se till att vara ute i god tid vid bokning bara.
    /Annelie O
  • Jöran M
    Jöran M skrev om Food & Happy People AB
    En helt underbar tapasrestaurang. Troligen stans bästa. Här får man alltid en riktigt trevlig kväll med ett riktigt trevligt bemötande av personalen. Maten är otroligt god och och det finns mycket att välja på. Stället är rätt modernt inrett och passar både ungdomar som pensinärer. Glöm inte att boka bord.
  • Anna K
    Anna K skrev om Food & Happy People AB
    Jättebra tapasrestaurang med bra tapas och priser. Ofta mycket folk så boka bord!

Lasarettsgatan 6, 411 19 Göteborg