Alla kategorier Jurist Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Försäkringsjuristerna Stockholm AB

Försäkringsjuristerna Stockholm AB

Steningevägen 5, 120 39 Årsta — Visa karta

Kindstugatan 1, 11131, STOCKHOLM
Anna Rinman Familjerättsbyrå
Bonnie L:
Det är inte jag utan min syster som varit klient hos Anna Rinman. Min syster är numera dement och kan tyvärr inte svara på en sådan här förf...

Läs vad 1 kund tycker om Försäkringsjuristerna Stockholm AB

• Johan F
    Johan F skrev om Försäkringsjuristerna Stockholm AB
    Hyrde en bil på grund av att min bil var på verkstad för lagning. I avtalet står det att man ska besikta bilen innan avfärd. och kontakta bilfirman omgående via mail med foton på eventuella skador. Jag missade att göra en grundlig besiktning dag 1, utan såg skador dag 2 på morgonen. Jag förstod att jag gjort fel och självrisken var över 15.000 kronor, för att jag inte tecknat någon försäkring hos bilfirman.

Jag bestämde för att kontakta en jurist för att då jag förstod att jag måste betala det här men han fann också bilfirman gjort fel när de besiktigade bilen och även hade ett felaktigt skrivet avtal. Jag trodde garanterat att de pengarna till självrisken var förlorade. Men det gick mycket snabbt efter kontakt med juristen, Jesper på Försäkringsjuristerna, som förlikades med bilfirman så att de stod för alla kostnader och jag slapp. Rekommenderar starkt Jesper, en riktigt kunnig jurist inom försäkring och liknande.

/Johan

Steningevägen 5, 120 39 Årsta