Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg mc Donald's G16

mc Donald's G16

Götgatan 16, 411 05 Göteborg — Visa karta

Restauranger nära mc Donald's G16:

Kyrkogatan 11, GÖTEBORG
Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amer... Läs mer ›
Martin H:
Superbra service/kvalité från personal i restaurang samt kök. ;-)

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Prinsgatan 3, Göteborg
Kom förbi på ett glas, eller fem, och lite härlig rå-mat, en sallad eller kanske... Läs mer ›
Pia Ã:
Himla mysigt ställe med supergod mat!

Läs vad 8 kunder tycker om mc Donald's G16

• Karin S
    Karin S skrev om mc Donald's G16
    Varning!! Personalen tillåter hundar !!! ja, du läste rätt!! i restaurangen och vid förfrågan till personalen, om detta verkligen är ok, så får man till svar, att "ja, det är det". Även när man då väljer att avbryta sin beställning och gå därifrån, samt påpekar att ni kommer att förlora kunder på detta - ohygieniskt, allergi, hundrädda, etc, etc, så KVARSTÅR det ändå, att jodå, restaurangen tillåter hundar!! HELT otroligt!! Undrar vad huvudkontoret på Mc Donald´s i USA, hade ansett om detta??!!
  • Staffan S
    Staffan S skrev om mc Donald's G16
    Plastigt, bord täckta med matrester, nonchalant personal, hamburgare som smakar spånplattor så man luras att tro "det här måste vara nyttigt, det smakar ju som 100% kostfibrer, ren cellulosa" men ack vad man bedrar sig, detta är garanterad junk food. Fast kaffet går nästan att dricka. Nästan.
    Karin S gillar detta
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om mc Donald's G16
    McDonalds Götgatan är en illa benägen restaurang på på intet vis inbjuder till umgänge eller social kontakt. Maten är av treksam kvalitat och serveras i ojämnt skick. Miljön i restaurangen är kall och ogästvänlig och det slarvas allt som ofta med avdukning, avtorkninga av bord etc. Standarden är över lag låg för att ligga så centralt!
    Karin S gillar detta
  • Michael W
    Michael W skrev om mc Donald's G16
    Mycket god mat. Trevlig personal. En relativt mysig miljö för att vara en snabbmatskedja. Jag går det så ofta jag har möjlighet. Recomenderas starkt. Mina kompisar säger alla likadant. Men det är ju Mcdonalds så man ska inte förvänta sig en lyxresturang.
  • Katarina D
    Katarina D skrev om mc Donald's G16
    Mc Donalds är det äckligaste som finns.
  • Niclas N
    Niclas N skrev om mc Donald's G16
  • Tobias R
    Tobias R skrev om mc Donald's G16
    Trevlig personal, softa burga osv, gött ställe
  • Kim K
    Kim K skrev om mc Donald's G16
    Denna McDonalds restourang är en utav de bättre i Göteborgs centrum. Trevlig personal och trevlig hygien har dom. Personalen är duktiga på att hjälpa kunderna med att komma fram till en bra lösning för vilken måltid som passar den enskillda idividen. Stort utrymme för att sitta och äta. Finns även 2 plan, dock bara en våning med kassor och mat. Ett plus till dom bekväma sofforna.

Götgatan 16, 411 05 Göteborg