Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Franska Bageriet Le Pain Francais AB

Franska Bageriet Le Pain Francais AB

Övre Husargatan 26, 413 14 Göteborg — Visa karta

Vi är ett äkta franskt bageri med konditori och café och catering för både stora och små tillfällen. År 1997 startades vi. Välkommen att ringa oss på Le Pain Francais AB.

Restauranger nära Franska Bageriet Le Pain Francais AB:

Linnégatan 27, GÖTEBORG
Hjärtligt välkommen till Rustik Bistro. Vi är en fransk-svensk bistro belägen mi... Läs mer ›
Cinita C:
Trevligt och mysigt ställe god mat och trevlig personal

Nordhemsgatan 18, GÖTEBORG
Välkommen in till Silvis restaurang, i en hemtrevlig och familjär miljö tillåts ... Läs mer ›
Katarina B:
Underhållning i form av orientalisk dans och en annan gång föreläsning från Röda Korset om flyktingar. Visserligen länge sedan, men jag vill...

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Läs vad 11 kunder tycker om Franska Bageriet Le Pain Francais AB

• Andreas
    Andreas skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB
    Riktigt trevligt ställe men ett kanongott kaffe !
  • Linnéa J
    Linnéa J skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB
    goda mackor men ibland lite stressad personal, jättetrevliga men ibland lite vimsiga, de blir väl så när det är mycket att göra!! =)
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB
  • Suzanne F
    Suzanne F skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB
    De har öppnat en ny på vallgatan som också är ok. Men bäst är dock Olskroken trots att de tar lite tid med beställningarna ibland ;)
  • Rado M
    Rado M skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB
    Nice ställe!
  • Mary
    Mary skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB
    Trevligt ställe, cool inredning och lugn stämning. Tyvärr tyckte jag utbudet av mackor och främst fikabröd var dåligt.
  • Rocky R
    Rocky R skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB
    Favorit hak, bra priser och tiktigt goda mackor, bakelser och kaffe. Bra med plats och skön stämning som bjuder in till fikamys.
  • Anna A
    Anna A skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB
    De har de i särklass godaste mackorna och bakverken! Är en trogen kund som alltid har varit nöjd. mkt trevlig personal på alla de olika adresserna. Toppen!
  • Caroline O
    Caroline O skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB
    Helt okej fast lite småtråkigt tycker jag. Kunde ha gjorts mysigare än vad det är och med mer mat att välja på. Mest kakor. Ett stort plus till det egna brödbageriet dock.
  • Emma A
    Emma A skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB
    Mysigt café som ligger centralt i Göteborg vid Grönsakstorget. På våren och sommaren finns det en liten uteservering, lite bord, utanför som är riktigt mysigt att sitta vid. De gånger jag varit där har jag varit riktigt nöjd med servicen. De har otroligt goda baguetter, smörgåsar och annat gott som lockar. Inneserveringen är ganska stor och det brukar inte vara några problem att få ett ledigt bord. Jag rekommenderar detta ställe för det är ett mysigt café att fika på eller ta en lätt lunch!
  • Therese R
    Therese R skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB
    Caféet vid Grönsakstorget är väldigt mysigt med goda baguetter o mycket trevlig och tålmodig personal som gärna väntar och tipsar när det tar tid att välja mellan alla goda alternativ. Ofta mycket folk, men man lyckas alltid hitta ett bord ändå. Trevlig inredning i mörka färger så det blir en skön och mysig känsla.

Övre Husargatan 26, 413 14 Göteborg