Franska Bageriet Le Pain Francais AB

Franska Bageriet Le Pain Francais AB

Ring 031-41 59 50 www.lepainfrancais.se
3.6

Vi är ett äkta franskt bageri med konditori och café och catering för både stora och små tillfällen. År 1997 startades vi. Välkommen att ringa oss på Le Pain Francais AB.

11 omdömen om Franska Bageriet Le Pain Francais AB

Andreas
Skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB

Riktigt trevligt ställe men ett kanongott kaffe !

Linnéa J
Skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB

goda mackor men ibland lite stressad personal, jättetrevliga men ibland lite vimsiga, de blir väl så när det är mycket att göra!! =)

Jesper L

Suzanne F
Skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB

De har öppnat en ny på vallgatan som också är ok. Men bäst är dock Olskroken trots att de tar lite tid med beställningarna ibland ;)

Rado M

Nice ställe!

Mary
Skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB

Trevligt ställe, cool inredning och lugn stämning. Tyvärr tyckte jag utbudet av mackor och främst fikabröd var dåligt.

Rocky R
Skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB

Favorit hak, bra priser och tiktigt goda mackor, bakelser och kaffe. Bra med plats och skön stämning som bjuder in till fikamys.

Anna A
Skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB

De har de i särklass godaste mackorna och bakverken! Är en trogen kund som alltid har varit nöjd. mkt trevlig personal på alla de olika adresserna. Toppen!

Caroline O
Skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB

Helt okej fast lite småtråkigt tycker jag. Kunde ha gjorts mysigare än vad det är och med mer mat att välja på. Mest kakor. Ett stort plus till det egna brödbageriet dock.

Emma A
Skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB

Mysigt café som ligger centralt i Göteborg vid Grönsakstorget. På våren och sommaren finns det en liten uteservering, lite bord, utanför som är riktigt mysigt att sitta vid. De gånger jag varit där har jag varit riktigt nöjd med servicen. De har otroligt goda baguetter, smörgåsar och annat gott som lockar. Inneserveringen är ganska stor och det brukar inte vara några problem att få ett ledigt bord. Jag rekommenderar detta ställe för det är ett mysigt café att fika på eller ta en lätt lunch!

Therese R
Skrev om Franska Bageriet Le Pain Francais AB

Caféet vid Grönsakstorget är väldigt mysigt med goda baguetter o mycket trevlig och tålmodig personal som gärna väntar och tipsar när det tar tid att välja mellan alla goda alternativ. Ofta mycket folk, men man lyckas alltid hitta ett bord ändå. Trevlig inredning i mörka färger så det blir en skön och mysig känsla.