Fräntorps Måleri Färg och Design

3.7

3 omdömen om Fräntorps Måleri Färg och Design

Peter L
Skrev om Fräntorps Måleri Färg och Design

Vi har anlitat Fräntorps måleri vi ett flertal tillfällen under åren. Målning av fasaden och även tapetsering och målning inomhus vid ett antal olika tillfällen. Vi har ALLTID varit nöjda med både resultat och pris, vilket har varit både på löpande räkning (mindre jobb) och enligt offert (Tex Fasaden) Jag vill tacka killarna på Fräntorps måleri för att ni inte bara lyssnar utan även ger mig förslag på färgval mm. Jag har inga problem med att rekommendera Fräntorps Måleri & Design till vem som helst som frågar. Peter Lööf

Jakir Allt Inom Måleri AB
4.8/5 i betyg av 117 omdömen 4.8 av 117 omdömen

Målning av hall o vardagsrum. Väggar, tak, dörrar o karmar. Det blev jättefint!! Noggrant utfört. Offerten stämde med räkningen för arbetet.

Petter S
Skrev om Fräntorps Måleri Färg och Design

Vill tacka Killarna på Fräntorps måleri för ett proffsigt utfört arbete när vi målade om taket. En viktig punkt för oss var att det skulle vara färdigt innan jul vilket infriades med råge. Dessutom var det rent och snyggt efter att de hade lämnat huset./P

Gbg tak & fasad måleri ab gillar detta
Jonas R
Skrev om Fräntorps Måleri Färg och Design

*Håller inte muntliga avtal *Obefintliga kunskaper angående ROT-avdrag som man ju kan tycka att varje seriös hantverkare bör känna till. *Fuskar med målningen och kommer med dåliga bortförklaringar. Slarvar med VIKTIGA detaljer som "ändträet". *I vårt fall fick vi en offert med ROT-avdrag trots att vi köpt ett grundmålat nybyggt hus. Vi kände förstås INTE till vad som gäller vid nybyggen och förlitade oss helt på yrkesmannens kunskaper då det är hans skyldighet enligt lagen att känna till detta. *Vid första diskussionerna...