Fristadstandläkarna

Fristadstandläkarna

www.fristadstandlakarna.se

Välkommen till Fristadstandläkarna! På Fristadstorget 8A i Eskilstuna hittar du Fristadstandläkarna. Vi erhåller hög kompetens och har arbetat med tandvård i många år. Vi har lång erfarenhet av tandimplantat, tandkirurgi, tandvårdsrädsla och estetisk tandvård. Vill du skaffa tandställning så har vi SureSmile skenor som reglerar...

12 omdömen om Fristadstandläkarna

Maija-Liisa Å
Skrev om Fristadstandläkarna

Jag har tandläkarskräck. Men här på kliniken kunde jag hantera den. Nu har jag nya fina tänder och vågar le igen. Ett mycket bra team med bra bemötande, tålamod och kunskap. Rekommenderas varmt.

Tommy Leif Henry E
Skrev om Fristadstandläkarna

Tackar George Koc med crew på Fristadstandläkarna som gör ett strålande jobb och lyfter lite extra på hatten idag för tandhygienist Gulli! Fristadstandläkarna har ett rakt igenom proffsigt förhållningsätt att arbeta, på alla plan.

Tommy Leif Henry E gillar detta
Dan J
Skrev om Fristadstandläkarna

Trevligt bemötande och Proffsigt utförda arbeten !

Lars W
Skrev om Fristadstandläkarna

Bra och snabb kontakt när jag ringde . Kort väntetid och bra bemötande . Bra och trovärdig behandling

Fredrik K
Skrev om Fristadstandläkarna

Mkt proffsig tandläkare. Bara bra saker att säga. 100% nöjd. Lätt att ha o göra med. Kunden först.

Clas H
Skrev om Fristadstandläkarna

Trevligt och proffesionellt bemötande. Jag var där på en årlig kontroll som inte krävde ytterligare åtgärder. Denna mottagning har tidigare gjort omfattande behandlingar.

Christina B
Skrev om Fristadstandläkarna

Alltid ett trevligt bemötande, man går nöjd därifrån.

Tord W
Skrev om Fristadstandläkarna

De är alltid professionella och trevliga. Denna gång så fick jag en krona på en kindtand.

NEZIR S
Skrev om Fristadstandläkarna

Är mycket nöjd med min upplevelse hos fristadstandläkarna.Allt från trevligt bemötande i tel och reception till proffsigt och mycket god omhändertagande utav tandläkaren och sköterskan.Rekommenderar starkt Fristadstandläkarna.

GABRIELLA A
Skrev om Fristadstandläkarna

Bästa tandläkarna. Jag är där ofta och åker från Södertälje till Eskilstuna för att jag är så nöjd. Personalen har ett jätte fint bemötande och jag har gjort flera behandlingar som tandblekning hos dem. Jag är så nöjd med allt, men framförallt min tandläkare George. Rekommenderar Fristadstandläkarna starkt, ni kommer inte ångra er!!:)

Gun Marie-Louise A
Skrev om Fristadstandläkarna

En mycket trevlig klinik som alltid vill hjälpa och hitta tider. Jag går hos Babak och har följt med honom från hans förra jobb. Alltid proffsig och noggrann och alltid i samråd med mig. /Marie-Louise

Claes V
Skrev om Fristadstandläkarna

Fristadstandläkaren Babak gör slarviga undersökningar och lämnar råd som förorsakar patienten onödiga kostnader och onödigt lidande. Verkar inte ta sitt arbete på allvar. Välj ett annat företag. Det finns många i Eskilstuna t.ex. Folktandvården. Fristadstandläkarna verkar sätta ekonomiska intressen framför patientens.