Alla kategorier Billack Stockholms län Solna Future Car Care Future Car Care Solna

Future Car Care Solna

Gårdsvägen 4, 169 70 Solna — Visa karta

Vi på Future Car Care erbjuder en helhetslösning för att hålla din bil i bästa möjliga skick!

Vi är först i världen med Svanenmärkt bilhandtvätt och med den senaste tekniken vill vi ge den bästa servicen för din bil. Hos oss får du hjälp med allt inom bilvård, köpa däck, förvara däck, lackförsegling och service. Vi arbetar med de bästa märkena på marknaden såsom Michelin, GoodYear, Continental, Nanoskin med flera, och vi använder oss endast av reservdelar av originalkvalitet med samma garantier som hos märkesverkstäderna. Vi strävar alltid efter att vara personliga i vårt arbete så att vi får långsiktiga relationer med våra kunder.

Hos oss får du och din bil den mest förstklassiga service. Kom in till oss och få tillbaka nybilskänslan!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 202 kunder tycker om Future Car Care Solna

• 2019-06-05

Ulf E skrev om Future Car Care Solna
    In- och utvändig tvätt. Mycket vänligt bemötande både vid inlämning av bilen samt vid avhämtning. Mycket bra tvättresultat. Läs mer
  • 2019-06-05

Patric G skrev om Future Car Care Solna
    Som processens ser ut idag via Leaseplan så blir upplevelsen inte riktigt bra. Ni hade exempelvis inte informatiuonen att jag skulle få blien upphämtad på jobbet, sedan glömde ni bort att ni skulle hämta bilen vilket krånglade till det lite för mig. Övrigt har jag inget negativt att säga Läs mer
  • 2019-06-04

Hanna A skrev om Future Car Care Solna
    Högsta betyg för biltvätt men tyvärr drar däckbytet ner. Jag har en Mitsubishi PHEV och tyvärr lyser lampan för däcktryck under sommarmånaderna. Skulle vara toppen om ni ändrar inställningarna vid däckbytet :-)! Läs mer
  • 2019-06-03

Mikael K skrev om Future Car Care Solna
    Proffiga som tom kommer ihåg reg nummret på bilden när man kommer tillbaka. har bara gott att säga om dem. Läs mer
  • 2019-06-03

Maria L skrev om Future Car Care Solna
    Däckskifte+däckförvaring
    Trevliga, glada, i tid
    Precis vad jag förväntade mig - god service! Läs mer
  • 2019-05-22

Ulrika W skrev om Future Car Care Solna
    Hade bokat en service via Leaseplan. Då hade de per automatik lagt på tvätt av bilen vilket inte var något som jag beställt.
    Fick info om att bilen kunde hämtas från kl 15 på eftermiddagen. Jag kom dit strax efter kl 16 och då var bilen inte klar och jag fick vänta i ca 1 timme till innan den var klar. Ingen återkoppling under dagen att de var försenade.
    Meddelade vid hämtning av bilen att det var en ny repa på vänster framdörr och de skulle återkomma om det och har inte återkommit ännu (över 1 månad sen). Läs mer
  • 2019-05-22

Barbro K skrev om Future Car Care Solna
    Extremt rörigt när jag skulle lämna bilen på morgonen, fanns ingen plats att ställa bilen på, det var lång kö utanför, rörigt med bilar som skulle vända och backa när det inte fanns plats för detta.

Fick till slut kontakt med en anställd utanför som tog emot min bilnyckel, men jag fick inget nyckelkvitto. När jag kom in i hallen var det lika rörigt där och dom hade heller ingen koll på att jag redan lämnat nyckeln och till vem.

Bättre när jag hämtade bilen, och bemötandet var trevligt. Tyckte inte att bilen var lika fräsch som förra gången jag lämnade in den, men ok. Läs mer

Ilona V skrev om Future Car Care Solna
    Byte av däck, tvätt.
    Ett vänligt bemötande. Bra service. Läs mer

Bhowmik P skrev om Future Car Care Solna
    Very good service and flexible with timing, highly recommended!Thanks. Läs mer

Fredrik G skrev om Future Car Care Solna
    Det blev en väldigt slarvig tvätt och invändig städning som tog för lång tid mot som var sagt. Dock skulle de kompensera detta... Läs mer

Kennet L skrev om Future Car Care Solna
    Trevliga. Dock fick jag vänta längre än jag trodde när jag var där, men det löste sig fort när jag väl hade fått in bilen Läs mer

Robin J skrev om Future Car Care Solna
    upphämtning, bemötande, kvalité, allt mycket bra! Läs mer

Gustaf L skrev om Future Car Care Solna
    Använde mig av tjänsterna Tvätt och däckskifte.
    Bilen tvättades, De nya fälgarna var fortfarande smutsiga när jag hämta ut bilen. Läs mer
  • 2019-05-17

Agron Q skrev om Future Car Care Solna
    Biltvätt

Jag blev bemött på ett bra sätt

Mina förväntningar på biltvätt in och utvändig var höga, resultatet var dock inte så bra! Det var flera saken man hade missat invändigt, skräp låg kvar, ytor som ej var avtorkade och fettfläckar etc som man hade missat.

Upplevelsen jag har är fortfarande positiv, kommer dock vilja besikta bilen nästa gång med er personal när jag hämtar bilen. Läs mer

Pernilla E skrev om Future Car Care Solna
    Har använt Future Care Solna för in- och utvändig tvätt, och haft olika upplevelser kvalitets- och renlighetsmässigt, det har varit både mycket bra och mindre bra.

Alltid blivit bra bemött av receptionen.

Ett minus för Future Car Solna är att det är dåligt med parkering och det är svårt lämna ifrån sig bilen när man väl skall lämna den. Läs mer

Kristoffer W skrev om Future Car Care Solna
    Hej! jag köpte både däckbyte samt invändig och utvändig tvätt. Blev mycket bra bemött och fick all hjälp jag behövde. Resultatet blev också mycket tillfredställande.
    Kan starkt rekomenderas Läs mer

Adam W skrev om Future Car Care Solna
    Bra och snabb service. Aldrig några problem. 100% nöjd med tvätten utanpå, 95% nöjd med tvätten inuti. Läs mer

Mats H skrev om Future Car Care Solna
    Enkelt att boka tid på appen. Vänlig personal vid lämning och hämtning. Klar på tid. Bra resultat på bilen
    . Läs mer

Thomas K skrev om Future Car Care Solna
    Byte till sommardäck, inklusive däckhotel. Läs mer

Ingemar L skrev om Future Car Care Solna
    Utmärkt mottagande av trevlig personal, snabbt utförda arbeten på utsatt tid. Läs mer

Örjan W skrev om Future Car Care Solna
    Däckbyte och förvaring. Bilen blev färdig medan jag väntade och väldigt snabbt Läs mer

Sten R skrev om Future Car Care Solna
    Tvätt och vaxning av bil. Trevligt bemötande men uselt utfört jobb. Läs mer

Pier C skrev om Future Car Care Solna
    Säsongsskifte, däckhotell.
    Bemötandet är OK men inget man imponeras av. De personer man möter talar ofta inte svenska.
    Tidhållningen var OK. Läs mer

Maria M skrev om Future Car Care Solna
    Fantastisk bra service. Alltid väl bemött av personalen. Bytt däck och förvaring av däck. Läs mer

Jonas E skrev om Future Car Care Solna
    Har däcken där för förvaring och skiftar på höst och vår. Allt fungerar bra. Läs mer

Jacob W skrev om Future Car Care Solna
    väl bemött och mycket trevlig service Läs mer
  • Martin L

2019-05-14

Martin L skrev om Future Car Care Solna
    Vi skulle byta däck på vår bil och det slutade med att vi har köpt både sommar o vinterdäck av dom plus anlitat deras däckhotell med byte av däcken varje säsong. Dom har även utfört mindre lackeringsjobb med gott resultat :)
    Rekommenderar dom starkt, väldigt trevlig o tillmötesgående personal o ledning, ingenting är omöjligt...0 Läs mer

Thomas Ö skrev om Future Car Care Solna
    -Bytt däck och tvättat ut o invändigt
    -Rörigt bemötande, ingen som pratade svenska
    -Jag hade förväntat mig att bara kunnat lämna in bilnyckeln på avtalad tid och hämta den någon timme senare
    -Bra utfört jobb men väldigt rörig och trång verkstad Läs mer

Ewa W skrev om Future Car Care Solna
    In och utvändig tvätt samt däckskifte
    Otroligt trevliga och professionella och serviceminded

Överträffar förväntningarna och levererar det lilla extra Läs mer

Mikael S skrev om Future Car Care Solna
    Trevligt bemötande
    Snabba jobb Läs mer
  • 2019-05-13

Anders G skrev om Future Car Care Solna
    bra service. Bra leverans av beställt arbete Läs mer
  • 2019-05-13

Tobias A skrev om Future Car Care Solna
    tycke rdet är lite för svårt att få tid Läs mer
  • 2019-05-12

Simon B skrev om Future Car Care Solna
    Vänligt bemötande men ligger Alltid efter i tidsschemat Läs mer
  • 2019-05-10

Fredrik W skrev om Future Car Care Solna
    De behandlar min bil med kärlek och respekt. Läs mer

Annika S skrev om Future Car Care Solna
    Väldigt hjälpsamt och bra bemötande! Läs mer

Catharina A skrev om Future Car Care Solna
    Däckbyte/däckhotell. Supernöjd med tillgänglighet och service. Arbetet gick fort och bra utfört. Läs mer

Mari M skrev om Future Car Care Solna
    Däckskifte och in- och utsidestvätt. Allt bra men lite slarvigt på utsidan. Alltid bra bemötande. Läs mer

Mattias H skrev om Future Car Care Solna
    Jag tycker att servicen på denna verkstad är bra!
    Vad jag dock reagerar start emot är att recensionsformuläret kräver ett visst antal tecken för att recensionen skall kunna slutföras. Oresonligt att säga nej till en recensent som kanske endast ville skriva "Toppenbra". Så, denna recension blev nu kritik till det företag som hanterar Future Car Services recensioner, Reco.se. Future Car Service är Toppenbra!. Läs mer

Tom Z skrev om Future Car Care Solna
    Snabb och trevligt! Mycket nöjd! Läs mer

Mattias H skrev om Future Car Care Solna
    Professionellt, Trevligt, hög kvalitet och de gör allt för att hålla de avtalade tiderna. Läs mer
  • Jörgen F

2019-05-07

Jörgen F skrev om Future Car Care Solna
    Däcksbyte. Utfördes i tid snabbt och korrekt.
    Trevligt bemötande. Gott kaffe. Läs mer

Malin E skrev om Future Car Care Solna
    Jag hade ett snabbt och enkelt däckbyte. Läs mer

Nils A skrev om Future Car Care Solna
    jag lämnade in vår firmabil för däckbyte och fick ett väldigt bra och profisionellt bemötande .

Det var första gången som jag besökte firman och det var inte så stora förväntningar mer än att jag skulle få nya däck relativt snabbt , vilket jag också fick ..

kommer gärna igen ! :-) Läs mer

Torbjörn J skrev om Future Car Care Solna
    Bilservice.
    Bra bemötande.

Fullkomligt omöjligt att parkera bilen nånstans...... Läs mer

Aurora W skrev om Future Car Care Solna
    Nyttjar däckhotell och däckskifte vår och höst. Det är inget fel på personal eller jobbet som blir gjort men parkeringssituationen är under all kritik. Båda gånger jag varit där är det kaos, finns inga parkeringar och folk köar och backar och har panik i sina bilar. Dessutom har det varit stora förseningar trots bokad tid tidigt på morgonen. Upplevelsen blir tyvärr inte bra, man har en hög stressnivå hela dagen. Läs mer

Emilie P skrev om Future Car Care Solna
    Alltid snabb och bra service. Läs mer
  • 2019-05-05

Camilla Ö skrev om Future Car Care Solna
    Jag bytte till sommardäck på min tjänstebil. Ni förvarade dessa hos er och behöll vinterdäcken.
    Trevligt bemötande och snabb service, det gick på 10 minuter tror jag. Bilen framkörd med motorn på.
    Trodde att jag skulle få vänta mycket längre.
    Toppenbra!! Läs mer
  • 2019-05-04

Martin F skrev om Future Car Care Solna
    Extremt trevliga och lätta att ha att göra med. Läs mer
  • Bror E

2019-05-04

Bror E skrev om Future Car Care Solna
    Köper in och utvändig tvätt av bilen.
    Trots att ingen bokning har gjorts vid några tillfällen har personalen alltid ställt upp och hjälpt.
    Trevlig personal som verkligen är service manded.

Bilen känns som ny vid varje tillfälle. Läs mer
  • 2019-05-04

Robert L skrev om Future Car Care Solna
    Snabb o effektiv service. Åkte och bytte däck enkelt o smifogt Läs mer

Gårdsvägen 4, 169 70 Solna