Alla kategorier Bilvård Stockholms län Solna Future Car Care Future Car Care Solna

Future Car Care Solna

Gårdsvägen 4, 169 70 Solna — Visa karta

Vi på Future Car Care erbjuder en helhetslösning för att hålla din bil i bästa möjliga skick!

Vi är först i världen med Svanenmärkt bilhandtvätt och med den senaste tekniken vill vi ge den bästa servicen för din bil. Hos oss får du hjälp med allt inom bilvård, köpa däck, förvara däck, lackförsegling och service. Vi arbetar med de bästa märkena på marknaden såsom Michelin, GoodYear, Continental, Nanoskin med flera, och vi använder oss endast av reservdelar av originalkvalitet med samma garantier som hos märkesverkstäderna. Vi strävar alltid efter att vara personliga i vårt arbete så att vi får långsiktiga relationer med våra kunder.

Hos oss får du och din bil den mest förstklassiga service. Kom in till oss och få tillbaka nybilskänslan!
Lör: 09:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 146 kunder tycker om Future Car Care Solna

• 2019-03-27

Per-olof A skrev om Future Car Care Solna
    Framvagnsinställning samt byte av däck .
    Allt gick på en timma .
    Perfekt Läs mer
  • 2019-03-27

Magnus  W skrev om Future Car Care Solna
    Allt fungerade bra, det gick fort lämna in och hämta och bilen var klar I tid.

Stort minus för att ni råkade behålla mitt körkort och inte heller upptäckte det tills jag hämtade bilen.
    Det hade ju räckt. Jag tänkte inte heller på det.
    Nu blev det strul på kvällen när jag skulle hyra bil på Landvetter. Läs mer
  • 2019-03-26

Ulrika B skrev om Future Car Care Solna
    Service på bilen, bra och trevligt bemötande och de gjorde vad som bestälts antar jag Läs mer

Lars J skrev om Future Car Care Solna
    Däckbyte
    Snabbt och smidigt
    Helt enligt mina förväntningar Läs mer

Jörgen T skrev om Future Car Care Solna
    Service och utvändig tvätt. Helt ok med ett bra bemötande Läs mer

Simon S skrev om Future Car Care Solna
    Snabb och bra tvätt. Inga konstigheter Läs mer

Suzanne D skrev om Future Car Care Solna
    - In- och utvändig städning

- Blev väldig väl bemött av personal både vid bokning och när jag hämtade bilen.

- Jag kommer att rekommendera Future Car Care Solna till andra. Läs mer

Petra B skrev om Future Car Care Solna
    Tvätt av bil invändigt och utvändigt. Tyvärr gjorde man inte rent bagageutrymmet förmodligen för att två golfbagar låg där. Läs mer
    2019-04-03 Future Car Care svarar Petra B
    Tack för din feedback Petra, vi tar till oss detta för att inte missa det i framtiden!

Louise G skrev om Future Car Care Solna
    Gick snabbt och få tid, bra service och bemötande. Riktigt nöjd med biltvätten invändigt. Personalen gick igenom bilen med en efteråt. Läs mer

Roger B skrev om Future Car Care Solna
    Bra service, bilen blir verkligen ren, extra plus för miljövänlighetent Läs mer

Hans B skrev om Future Car Care Solna
    Bra och snabba på bilvård och däckbyten Läs mer
  • 2019-03-15

Martin L skrev om Future Car Care Solna
    Köpte in- och utvändig tvätt. Grymt bemötande och grymt resultat! Läs mer
    Future Car Care, Anna L gillar detta

Madeleine H skrev om Future Car Care Solna
    Ren bil både inuti och utvändigt. Levererade bilen i tid. Enkel hantering och snabb service. Läs mer

Moritz K skrev om Future Car Care Solna
    Härligt kundbemötande och toppen betjäning. Dock kan de förbättra ännu en liten aning med tidshanteringen :) Brukar fungera smärtfritt men ibland dröjer det lite över det överenskommna.

Rekommenderar Future car care varmt! :) Läs mer

Åsa B skrev om Future Car Care Solna
    Enkelt, smidigt och flexibelt! Toppen att kunna lämna in bilen på morgonen och hämta vid överenskommen tid.
    Enkelt att boka. Läs mer

Mikael H skrev om Future Car Care Solna
    Underbar service och hög kvalitet
    Alltid nöjd Läs mer
  • 2019-03-11

Per-arne L skrev om Future Car Care Solna
    Lätt att ha att göra med ställer alltid upp! Läs mer
  • 2019-03-08

Gerry Å skrev om Future Car Care Solna
    Biltvätt med ett bra resultat
    Bra bemött trots att jag var ute i senaste laget.
    Hade en förhoppning om att få till en tvätt men osäker på om ni hade möjlighet att klämma in en tvätt med så kort varsel. Läs mer
  • 2019-03-07

Niklas L skrev om Future Car Care Solna
    Köpt in och utvändig tvätt och den är helt ok i förhållande till pris. Bra service och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-07

Lars D skrev om Future Car Care Solna
    Köper in & utv. tvätt inkl. vaxning mer eller mindre kontinuerligt.
    Alltid ett glatt och positivt bemötande i högsta grad en personal med riktigt högt servicetänk.
    Alltid klara i god tid, håller vad de lovar!

Kan varmt rekommendera Future Car Care Solna :) Läs mer
  • 2019-03-06

Anders B skrev om Future Car Care Solna
    En städning av baksätet och trots barnens kladd blev sätena som nya. Läs mer
  • 2019-03-05

Stefan W skrev om Future Car Care Solna
    Invändig/utvändig tvätt
    Gör sitt bästa för att anpassa sig efter kundens önskemål gällande hämtning av tider, vilket funkat väldigt bra.
    Trevligt bemötande!
    Bra leverans! Läs mer
    Anna L, Alex G gillar detta

Eva F skrev om Future Car Care Solna
    Proffsigt mottagande av en trevlig kille (Saron). Jättefin och fin bil vid avhämtandet i tid av samma proffsiga kille. De är alltid trevliga och glada när man kommer. Läs mer
    2019-03-05 Alex G svarar Eva F
    Hej Eva,
    Tack för de fina orden. Vi gillar också Saron :)

/Alex
    Alex G gillar detta

Siv R skrev om Future Car Care Solna
    Snabb och bra service! Trevligt bemötande Läs mer

Pontus K skrev om Future Car Care Solna
    Bra och trevlig personal. Lyssnar på synpunkter. Läs mer

Therese S skrev om Future Car Care Solna
    Fantastiskt bra service och otroligt trevlig personal som jag upplevde verkligen ansträngde sig för att göra ett bra jobb, trots ett struligt uppdrag. Jag kan inte annat än att rekommendera dem varmt! Läs mer

Sonja G skrev om Future Car Care Solna
    Bokade tvätt av bil invändigt och utvändigt ( inklusive sprayvax )+ sätes rengöring. Besökte anläggningen i Solna.
    Resultatet var enligt mina förväntningar- dvs rent och snyggt. Enkelt att boka online och väldigt trevligt bemötande på plats. Inte super enkla att få tag på per telefon- fick ge det 2 försök men när jag väl fick tag på dom så var servicen även där super bra. Kan rekommendera och kommer andvända Futurecar care igen. Läs mer

Björn G skrev om Future Car Care Solna
    Service 1500 mil. De kom och hämtade bilen vid kontoret och lämnade den enligt ök. Allt fungerade utmärkt! Läs mer
  • David J

2019-03-04

David J skrev om Future Car Care Solna
    Alltid bra resultat och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2019-03-03

Patrik E skrev om Future Car Care Solna
    Det som skulle repareras på bakdörr ordnades inte. Så nu måste jag boka in ytterligare en tid för service. Men ni får gärna ordna ny tid. Mvh Patrik Läs mer
  • 2019-03-01

Åke K skrev om Future Car Care Solna
    Biltvätt, mycket bra service både vid in och utlämning.
    Upplever peronalen som mycket flexibla och hjälpsamma. Läs mer

Sture K skrev om Future Car Care Solna
    Tvätt utvändig
    Excellent mottagande
    Absolut, supertrevlig personal och snabb handläggning.

Finns det ngn lösning på att inte få rinnande ränder från backspeglar, lås och handtag efter en ångtvätt?

Bilen blir ju helt fantastisk ren men efter ngn dag så kommer rinnande olja smygandes ner på dörrar och skärmar, oljan etsar sig fast i lacken och går knappt att gnugga bort manuellt. Läs mer

Kristoffer S skrev om Future Car Care Solna
    Jag har haft bilen både på service och en reparation. Det faktum att oljelampan plus en annan varningslampa (åtkomst till SOS-alarm) i bilen började lysa mindre än en månad efter service drar ner betyget extremt. Som tur var råkade jag befinna mig nära en VW återförsäljare i Örebro när det inträffade så de kunde ta en titt på bilen och konstatera att det saknades EN DRYG LITER OLJA. Den andra varningslampan måste jag lämna in bilen igen (3e gången på 2 mån) för att få åtgärdat.

Det enda som drar upp betyget från "uselt" är det trevliga bemötandet från de som arbetar på FCC i Solna. Läs mer
    2019-02-28 Anna L svarar Kristoffer S
    Hej Kristoffer,

Tack för ditt omdöme och givetvis är det tråkigt vad du fått uppleva! Om du hört av dig till oss så kanske vi hade fått mer kött på benen är jättesvårt att säga vad anledningen är till att lampan började lysa igen några veckor efter servicen.

Återigen tråkigt med vad som hänt.

/Anna

Fredrik R skrev om Future Car Care Solna
    Kört lackbehandling, in/ut tvätt och däckförvaring under snart 5 år. Alltid lika nöjd med service och kvalitet. Läs mer
    2019-03-05 Anna L svarar Fredrik R
    Hej Fredrik!
    Tack för ett jättefint omdöme!
    //Anna

Gina B skrev om Future Car Care Solna
    Service på bilen, det fungerade jättebra och jag fick även lånebil. Läs mer

Kimmo M skrev om Future Car Care Solna
    Bra bemötande och service, snabbt och smidigt. Läs mer

Christer G skrev om Future Car Care Solna
    Tvätt in och ut vändigt
    Bra mottagande
    Väl genomfört arbete .
    Önskelmål är att öppettiderna skall vara 7.00-17.00, då skulle betyget vara Utmärkt Läs mer

Daniel N skrev om Future Car Care Solna
    Bra bemötande och en mycket bra service att de kom och hämtade upp bilen och körde tillbaka den efter att servicen på bilen var klar. Toppen Läs mer
  • 2019-01-26

Carin N skrev om Future Car Care Solna
    Kontaktade företaget förutsättningslöst per telefon i mellandagarna, fick ett så trevligt bemötande och snabb hjälp att rengöra vår bil. Mycket nöjd med resultatet, kommer säkert att återkomma! Läs mer
  • 2019-01-25

Folke B skrev om Future Car Care Solna
    Bra bokningssystem. Trevligt bemötande! Fint resultat. Läs mer
  • 2019-01-23

Niclas S skrev om Future Car Care Solna
    Snabb och effektiv hjälp med däckservice. Trevlig personal, riktigt bra upplevelse! Läs mer
  • 2018-10-14

Ellie skrev om Future Car Care Solna
    Köpte en deal på leta deal om service.
    Jag fick frågan vad de ska va för olja i min bil och de uppger massa fel som inte ens finns på bilen i kontrollpapperna. De säger 2 mm på däcken som är nya. Jag fick ingen stämpel men de kunde skicka ett mail att servicen va gjord?! Ehhh...Nej fy. Dessa två nissar i Haninge hade noll koll på allt! Aldrig mer dit! Läs mer
  • 2018-05-28

Amanda skrev om Future Car Care Solna
    Jag är otroligt nöjd med både jobbet som utfördes samt personalens bemötande. Underbart! Rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • 2018-04-13

Linda S skrev om Future Car Care Solna
    Jag tycker dom är noggranna med bilen. jag kan varmt rekommendera Future car care. Läs mer
  • 2018-02-21

max T skrev om Future Car Care Solna
    Suverän serviceanda & lämnar inget åt slumpen och dessutom har de en väldigt trevlig personal. Läs mer
  • 2018-02-20

Kenneth E skrev om Future Car Care Solna
    Proffsigt bemötande. Snabbt och korrekt jobb !
    Och dessutom miljövänligt ! Läs mer
  • 2018-02-20

Saron T skrev om Future Car Care Solna
    Otroligt proffsigt bemötande och service rakt igenom. Mer nöjd går det inte att bli. Läs mer
  • Anton B

2018-02-19

Anton B skrev om Future Car Care Solna
    Bra service och trevlig personal. Det blev rent och jag är en människa som värnar om miljön och kör Bmw i3. Så jag tvättar alltid med gott samvete där då dom är Svanenmärkta.

Rekommenderas alla dar. // Anton Bergwall Läs mer
  • Silver H

2018-02-19

Silver H skrev om Future Car Care Solna
    Future car, skönt och glatt gäng som tog emot världens skitigaste bil och tillbaka fick jag en superren bil. // Rekommenderas starkt!
    ( Gott kaffe också!) Läs mer
  • 2018-02-19

Mikael O skrev om Future Car Care Solna
    Jag har från första kontakt upplevt Future Car Care som ett fullservice företag som verkligen lyssnar på mig och tar åt sig av mina synpunkter som kund. Min upplevelse är att jag alltid får lite mer än det vi har kommit överens om. Man är lyhörd, håller avtalade tider och priser, är mycket mån om att jag som kund är nöjd. När min bil har tvättats går man alltid igenom vad som gjorts etc.
    Detta är ett företag som tar service på allvar!! Läs mer

Gårdsvägen 4, 169 70 Solna