Future Car Care Solna

Future Car Care Solna

Ring 0101-72 25 00 futurecarcare.se
4.3

Vi på Future Car Care erbjuder en helhetslösning för att hålla din bil i bästa möjliga skick! Vi är först i världen med Svanenmärkt bilhandtvätt och med den senaste tekniken vill vi ge den bästa servicen för din bil. Hos oss får du hjälp med allt inom bilvård, köpa däck, förvara däck, lackförsegling och service. Vi arbetar...

205 omdömen om Future Car Care Solna

David Lars S
Skrev om Future Car Care Solna

Jag har anlitat Future Car Care för både hjulskiften och lackeringsarbeten. Vid alla dessa tillfällen har de varit mycket kompetenta och tillmötesgående.

Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1098 omdömen 4.8 av 1098 omdömen

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

Marie Charlotte H
Skrev om Future Car Care Solna

Kan verkligen rekommendera! Fick snabb tid (samma dag), fick fantastiskt bemötande av alla på plats! Felsökningen visade inget stort fel, de förklarade pedagogiskt och bjöd sedan på felsökningsavgiften! De utförde den gratis! Wow! Jag kommer tillbaka, 5/5 i betyg!

Ulf E
Skrev om Future Car Care Solna

In- och utvändig tvätt. Mycket vänligt bemötande både vid inlämning av bilen samt vid avhämtning. Mycket bra tvättresultat.

Speedy Bilservice Vasastan
4.9/5 i betyg av 976 omdömen 4.9 av 976 omdömen

Dags för 10.000 mila service. Självklart ringer jag Speedy Bilservice Vasastan trots att jag flyttat utanför stan. De är trevliga, proffsiga

Brittis O Brittis O
Patric G
Skrev om Future Car Care Solna

Som processens ser ut idag via Leaseplan så blir upplevelsen inte riktigt bra. Ni hade exempelvis inte informatiuonen att jag skulle få blien upphämtad på jobbet, sedan glömde ni bort att ni skulle hämta bilen vilket krånglade till det lite för mig. Övrigt har jag inget negativt att säga

Hanna A
Skrev om Future Car Care Solna

Högsta betyg för biltvätt men tyvärr drar däckbytet ner. Jag har en Mitsubishi PHEV och tyvärr lyser lampan för däcktryck under sommarmånaderna. Skulle vara toppen om ni ändrar inställningarna vid däckbytet :-)!

Speedy Bilservice Södermalm
4.7/5 i betyg av 808 omdömen 4.7 av 808 omdömen

Trevligt bemötande från början. Hade tappat avgasröret men blev mottagen direkt trots proppfull verkstad. Supersnabbt jobb. Bra pris! Kommer

Kjell Birger B Kjell Birger B
Mikael K
Skrev om Future Car Care Solna

Proffiga som tom kommer ihåg reg nummret på bilden när man kommer tillbaka. har bara gott att säga om dem.

Maria L
Skrev om Future Car Care Solna

Däckskifte+däckförvaring Trevliga, glada, i tid Precis vad jag förväntade mig - god service!

Luftmiljöbutiken
4.3/5 i betyg av 294 omdömen 4.3 av 294 omdömen

Bra service vid bokning av tjänst. Trevlig och proffsig tekniket. Toppbetyg på alla sätt!

Ulrika W
Skrev om Future Car Care Solna

Hade bokat en service via Leaseplan. Då hade de per automatik lagt på tvätt av bilen vilket inte var något som jag beställt. Fick info om att bilen kunde hämtas från kl 15 på eftermiddagen. Jag kom dit strax efter kl 16 och då var bilen inte klar och jag fick vänta i ca 1 timme till innan den var klar. Ingen återkoppling under dagen att de var försenade. Meddelade vid hämtning av bilen att det var en ny repa på vänster framdörr och de skulle återkomma om det och har inte återkommit ännu (över 1 månad sen).

Barbro K
Skrev om Future Car Care Solna

Extremt rörigt när jag skulle lämna bilen på morgonen, fanns ingen plats att ställa bilen på, det var lång kö utanför, rörigt med bilar som skulle vända och backa när det inte fanns plats för detta. Fick till slut kontakt med en anställd utanför som tog emot min bilnyckel, men jag fick inget nyckelkvitto. När jag kom in i hallen var det lika rörigt där och dom hade heller ingen koll på att jag redan lämnat nyckeln och till vem. Bättre när jag hämtade bilen, och bemötandet var trevligt. Tyckte inte att bilen var lika fräsch som förra gången jag lämnade in den, men ok.

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4080 omdömen 4.8 av 4080 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Ilona V
Skrev om Future Car Care Solna

Byte av däck, tvätt. Ett vänligt bemötande. Bra service.

Bhowmik P
Skrev om Future Car Care Solna

Very good service and flexible with timing, highly recommended!Thanks.

Fredrik G
Skrev om Future Car Care Solna

Det blev en väldigt slarvig tvätt och invändig städning som tog för lång tid mot som var sagt. Dock skulle de kompensera detta...

Kennet L
Skrev om Future Car Care Solna

Trevliga. Dock fick jag vänta längre än jag trodde när jag var där, men det löste sig fort när jag väl hade fått in bilen

Robin J
Skrev om Future Car Care Solna

upphämtning, bemötande, kvalité, allt mycket bra!

Gustaf L
Skrev om Future Car Care Solna

Använde mig av tjänsterna Tvätt och däckskifte. Bilen tvättades, De nya fälgarna var fortfarande smutsiga när jag hämta ut bilen.

Agron Q
Skrev om Future Car Care Solna

Biltvätt Jag blev bemött på ett bra sätt Mina förväntningar på biltvätt in och utvändig var höga, resultatet var dock inte så bra! Det var flera saken man hade missat invändigt, skräp låg kvar, ytor som ej var avtorkade och fettfläckar etc som man hade missat. Upplevelsen jag har är fortfarande positiv, kommer dock vilja besikta bilen nästa gång med er personal när jag hämtar bilen.

Pernilla E
Skrev om Future Car Care Solna

Har använt Future Care Solna för in- och utvändig tvätt, och haft olika upplevelser kvalitets- och renlighetsmässigt, det har varit både mycket bra och mindre bra. Alltid blivit bra bemött av receptionen. Ett minus för Future Car Solna är att det är dåligt med parkering och det är svårt lämna ifrån sig bilen när man väl skall lämna den.

Kristoffer W
Skrev om Future Car Care Solna

Hej! jag köpte både däckbyte samt invändig och utvändig tvätt. Blev mycket bra bemött och fick all hjälp jag behövde. Resultatet blev också mycket tillfredställande. Kan starkt rekomenderas

Adam W
Skrev om Future Car Care Solna

Bra och snabb service. Aldrig några problem. 100% nöjd med tvätten utanpå, 95% nöjd med tvätten inuti.

Mats H
Skrev om Future Car Care Solna

Enkelt att boka tid på appen. Vänlig personal vid lämning och hämtning. Klar på tid. Bra resultat på bilen .

Thomas K
Skrev om Future Car Care Solna

Byte till sommardäck, inklusive däckhotel.

Ingemar L
Skrev om Future Car Care Solna

Utmärkt mottagande av trevlig personal, snabbt utförda arbeten på utsatt tid.

Örjan W
Skrev om Future Car Care Solna

Däckbyte och förvaring. Bilen blev färdig medan jag väntade och väldigt snabbt

Sten R
Skrev om Future Car Care Solna

Tvätt och vaxning av bil. Trevligt bemötande men uselt utfört jobb.

Pier C
Skrev om Future Car Care Solna

Säsongsskifte, däckhotell. Bemötandet är OK men inget man imponeras av. De personer man möter talar ofta inte svenska. Tidhållningen var OK.

Maria M
Skrev om Future Car Care Solna

Fantastisk bra service. Alltid väl bemött av personalen. Bytt däck och förvaring av däck.

Jonas E
Skrev om Future Car Care Solna

Har däcken där för förvaring och skiftar på höst och vår. Allt fungerar bra.

Jacob W
Skrev om Future Car Care Solna

väl bemött och mycket trevlig service

Martin L
Skrev om Future Car Care Solna

Vi skulle byta däck på vår bil och det slutade med att vi har köpt både sommar o vinterdäck av dom plus anlitat deras däckhotell med byte av däcken varje säsong. Dom har även utfört mindre lackeringsjobb med gott resultat :) Rekommenderar dom starkt, väldigt trevlig o tillmötesgående personal o ledning, ingenting är omöjligt...0

Thomas Ö
Skrev om Future Car Care Solna

-Bytt däck och tvättat ut o invändigt -Rörigt bemötande, ingen som pratade svenska -Jag hade förväntat mig att bara kunnat lämna in bilnyckeln på avtalad tid och hämta den någon timme senare -Bra utfört jobb men väldigt rörig och trång verkstad

Ewa W
Skrev om Future Car Care Solna

In och utvändig tvätt samt däckskifte Otroligt trevliga och professionella och serviceminded Överträffar förväntningarna och levererar det lilla extra

Mikael S

Trevligt bemötande Snabba jobb

Anders G
Skrev om Future Car Care Solna

bra service. Bra leverans av beställt arbete

Tobias A
Skrev om Future Car Care Solna

tycke rdet är lite för svårt att få tid

Simon B
Skrev om Future Car Care Solna

Vänligt bemötande men ligger Alltid efter i tidsschemat

Fredrik W
Skrev om Future Car Care Solna

De behandlar min bil med kärlek och respekt.

Annika S
Skrev om Future Car Care Solna

Väldigt hjälpsamt och bra bemötande!

Catharina A
Skrev om Future Car Care Solna

Däckbyte/däckhotell. Supernöjd med tillgänglighet och service. Arbetet gick fort och bra utfört.

Mari M
Skrev om Future Car Care Solna

Däckskifte och in- och utsidestvätt. Allt bra men lite slarvigt på utsidan. Alltid bra bemötande.

Mattias H
Skrev om Future Car Care Solna

Jag tycker att servicen på denna verkstad är bra! Vad jag dock reagerar start emot är att recensionsformuläret kräver ett visst antal tecken för att recensionen skall kunna slutföras. Oresonligt att säga nej till en recensent som kanske endast ville skriva "Toppenbra". Så, denna recension blev nu kritik till det företag som hanterar Future Car Services recensioner, Reco.se. Future Car Service är Toppenbra!.

Tom Z
Skrev om Future Car Care Solna

Snabb och trevligt! Mycket nöjd!

Mattias H
Skrev om Future Car Care Solna

Professionellt, Trevligt, hög kvalitet och de gör allt för att hålla de avtalade tiderna.

Jörgen F
Skrev om Future Car Care Solna

Däcksbyte. Utfördes i tid snabbt och korrekt. Trevligt bemötande. Gott kaffe.

Malin E
Skrev om Future Car Care Solna

Jag hade ett snabbt och enkelt däckbyte.

Nils A
Skrev om Future Car Care Solna

jag lämnade in vår firmabil för däckbyte och fick ett väldigt bra och profisionellt bemötande . Det var första gången som jag besökte firman och det var inte så stora förväntningar mer än att jag skulle få nya däck relativt snabbt , vilket jag också fick .. kommer gärna igen ! :-)

Torbjörn J
Skrev om Future Car Care Solna

Bilservice. Bra bemötande. Fullkomligt omöjligt att parkera bilen nånstans......

Aurora W
Skrev om Future Car Care Solna

Nyttjar däckhotell och däckskifte vår och höst. Det är inget fel på personal eller jobbet som blir gjort men parkeringssituationen är under all kritik. Båda gånger jag varit där är det kaos, finns inga parkeringar och folk köar och backar och har panik i sina bilar. Dessutom har det varit stora förseningar trots bokad tid tidigt på morgonen. Upplevelsen blir tyvärr inte bra, man har en hög stressnivå hela dagen.

Emilie P
Skrev om Future Car Care Solna

Alltid snabb och bra service.

Camilla Ö
Skrev om Future Car Care Solna

Jag bytte till sommardäck på min tjänstebil. Ni förvarade dessa hos er och behöll vinterdäcken. Trevligt bemötande och snabb service, det gick på 10 minuter tror jag. Bilen framkörd med motorn på. Trodde att jag skulle få vänta mycket längre. Toppenbra!!

Martin F
Skrev om Future Car Care Solna

Extremt trevliga och lätta att ha att göra med.