G moving

2.8

6 omdömen om G moving

AMANDA E
Skrev om G moving

Riktigt kassa. Gubbarna kommunicerade inte alls, varken med mig eller varandra. Det första som hände var att en kille slog i en madrass i min dator så att den välte och glaset fram gick i 1000 bitar, de suckade ofta över olika moment, de tog rökpaus utan att säga något när killen stog och väntade på att de skulle komma upp med grejer, de tappade 2 flyttlådor ner för en trappa, blev arga när jag försökte guida dem i vilken ordning de skulle bära grejerna in i lastbilen och sa i princip "vi kan det här" Det tog otroligt...

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Hanna B
Skrev om G moving

Vi kunde inte vara nöjdare! Allt funkade smidigt! Flyttgubbarna var proffsiga, snabba och trevliga! Massa beröm till Börje och hans grabbar!

C S
Skrev om G moving

mycket nöjd..fina duktiga killar och bra service.

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 115 omdömen 4.5 av 115 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Ewa J
Skrev om G moving

Helt katastrof med magasinering av förråd, skulle ha kommit tillbaka 7 okt men i dags datum 22/10 ännu inte tillbaka. Så oseriösa så hur man kan driva företag förstår jag inte.

M
Skrev om G moving

Tyvärr inte särskilt lyckad flytt. Gubbarna som kom var trevliga, men oerhört långsamma. Sedan var räkningen saltad med ett antal timmar, och fakturan stämde i övrigt inte heller med offertunderlaget. Så tyvärr, lågt betyg.

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1022 omdömen 4.8 av 1022 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Sverker B
Skrev om G moving

Stora, pålitliga, prisvärda. Några småsaker gick sönder, men på det stora hela mycket bra. Har magasin även i Bredäng i Stockholm.