Gäfvert Hair Design AB

4.5

4 omdömen om Gäfvert Hair Design AB

Hf
Skrev om Gäfvert Hair Design AB

Fantastiskt trevligt och avslappnat bemötande från alla frisörerna och de andra kunderna. Man känner sig välkommen av alla. Stämningen och miljön är välkomnande och avslappnad och jag kände verkligen att Jim lyssnade på vad jag ville med klippningen och färgningen samtidigt som han kunde komma med förslag. Jim var tillmötesgående, förklarade hur lång tid det skulle ta, ordnade kaffe, gav råd om skötsel av håret och var väldigt trevlig. Jag är jättenöjd, 1500 lite drygt för snygg klippning och färgning, och det tyckte jag det var värt för 3,5 timmars jobb! Jag kommer absolut tillbaka.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 233 omdömen 4.6 av 233 omdömen
BadgeTwoYears

Tyvärr väldigt miissnöjd. Jag kom in för en klipp, fön och styling. Precis som det stod i bokningen, Jag visade bilder och frisören förstod

Annelie D Annelie D
Are V

Linda H
Skrev om Gäfvert Hair Design AB

Helt ok, men ingen succé heller. Priser kring 500-600 kr för en klippning och när frisyren bara blir "så där" vill jag inte gärna gå tillbaka. Missade en bokad tid en gång och var väldigt ledsen för det men fick ett mycket otrevligt bemötande från frisören Gunilla. Efter det gick jag inte tillbaka.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Annica L
Skrev om Gäfvert Hair Design AB

Frisörerna på Hair Design är jätte duktiga, och jag är alltid nöjd när jag går där ifrån!