Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Kungsholmen Gäfvert Hair Design AB

Gäfvert Hair Design AB

Fleminggatan 101, 112 45 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Gäfvert Hair Design AB

• HF
    HF skrev om Gäfvert Hair Design AB
    Fantastiskt trevligt och avslappnat bemötande från alla frisörerna och de andra kunderna. Man känner sig välkommen av alla.
    Stämningen och miljön är välkomnande och avslappnad och jag kände verkligen att Jim lyssnade på vad jag ville med klippningen och färgningen samtidigt som han kunde komma med förslag.
    Jim var tillmötesgående, förklarade hur lång tid det skulle ta, ordnade kaffe, gav råd om skötsel av håret och var väldigt trevlig.
    Jag är jättenöjd, 1500 lite drygt för snygg klippning och färgning, och det tyckte jag det var värt för 3,5 timmars jobb! Jag kommer absolut tillbaka. Läs mer
  • Are V
    Are V skrev om Gäfvert Hair Design AB
  • Linda H
    Linda H skrev om Gäfvert Hair Design AB
    Helt ok, men ingen succé heller. Priser kring 500-600 kr för en klippning och när frisyren bara blir "så där" vill jag inte gärna gå tillbaka.

Missade en bokad tid en gång och var väldigt ledsen för det men fick ett mycket otrevligt bemötande från frisören Gunilla. Efter det gick jag inte tillbaka. Läs mer
  • Annica L
    Annica L skrev om Gäfvert Hair Design AB
    Frisörerna på Hair Design är jätte duktiga, och jag är alltid nöjd när jag går där ifrån! Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Lovisa Lovisa tycker:
“Så coola frisyrer, blir alltid...” Läs mer

Nybrogatan 83, 11441, Stockholm