Alla kategorier Restaurang Skåne Eslöv Gatukök Pizzeria Golex

Köpmansgatan 8, 241 30 Eslöv — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Gatukök Pizzeria Golex

• Rebecca R
    Rebecca R skrev om Gatukök Pizzeria Golex
    Personalen inte speciellt trevlig, max fem ord utbyttes. Pizzan vi beställde var jättegod (kebab), såsen var något för sig självt. Ett minus för att de inte la på sallad efter ugnen dock.
  • Dan H
    Dan H skrev om Gatukök Pizzeria Golex
    Mycket goda pizzor, även kända för deras utsökta kebabrulle. trevlig och serviceminded personal, har utkörning och väldigt bra öppettider. Prova Dan special, den är något utöver de vanliga.
  • Kristian N
    Kristian N skrev om Gatukök Pizzeria Golex
    helt klart bland de bästa pizzeriorna i eslöv. top 2 tror jag för min del. väldigt stort plus till att de även brukar ha öppet på kvällar och vissa nätter för natthungriga människor som är ute.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Gatukök Pizzeria Golex
    Kanongott käk, mycket käk och trevlig personal.

Rekommenderas
  • Ellen E
    Ellen E skrev om Gatukök Pizzeria Golex
    pizza är gott! Speciellt med mycket kebabsås. Det brukar de ha. Däremot så kan man kräva lite mer av själva pizza-bottnen, den är alldeles för tunn. Om de gjorde den lite tjockare och sedan la på lite extra kebabkött och fortsätter med den rikliga mängden kababsås skulle de bli perfekt. Sedan e det ju inte fel med lite isbergssallad och pommes på också. Mumma :P

Köpmansgatan 8, 241 30 Eslöv