Alla kategorier Mobilreparation Stockholms län Stockholm Skarpnäck Bagarmossen Gigamex Bagarmossen

Gigamex Bagarmossen

Lagavägen 36, 128 43 Bagarmossen — Visa karta

Tappat telefonen i golvet? Vi på Gigamex fixar din iPhone, iPad, Samsung, HTC eller Sony Xperia, medan du väntar!

Våra erfarna tekniker har själva varit där du är och vet att det kan vara väldigt frustrerande att inte kunna använda sin mobiltelefon. Därför jobbar vi effektivt och snabbt. Dessutom kan de flesta jobb göras när du väntar i butiken - smidigt och enkelt.

Har du inte möjlighet att komma hit och lämna in din enhet hos oss i Bagarmossen Centrum? Det går alldeles utmärkt att skicka in den för reparation, du får tillbaka den inom 24h. Läs mer om hur du gör på vår hemsida!
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Gigamex Bagarmossen

• Reijo
    Reijo skrev om Gigamex Bagarmossen
    Riktiga hästhandlare!
    Såg annonsen om extra pris på glasbyte 599 kr. Priset visade sig vara enligt prislistan i affären. En månads garanti och fungerande telefon enligt killen. När jag höll på att acceptera arbetet föreslog killen att jag bör välja det dyraste bytet för 1600 kr. Det billigare allternativet håller inte i längden.
    Allt gick ut på att lura folk, otroligt att denna affär kan existera i dag. Håll er därifrån.
    2017-06-14 Gigamex svarar Reijo
    Hej! Vad tråkigt att du blivit missnöjd. På vår hemsida så står det att vi även har andra skärm alternativ beroende på vilken kvalitet man vill ha. D skärmen är helt fungerande, glaset är dock ömtåligare och det är vad vår personal syftade på. Vi på Gigamex ber om ursäkt ifall du känner dig lurad, men att luras är inget vi håller på med. Vi vill bara att våra kunder ska ha det bästa och vara nöjda! Med vänlig hälsning, Danijela.
    2017-06-14 Reijo svarar Gigamex
    Tack Danijela för ditt svar, MEN Du var inte på plats.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Micke L
    Micke L skrev om Gigamex Bagarmossen
    Byta glas IPhone 6. Bra mottagande, smidig service. Snabbt. Priset rena rånet. Så på bemötande delen/ service topp. Priset, ja som skrivet rena rånet
  • Thomas D
    Thomas D skrev om Gigamex Bagarmossen
    Bra och snabb service till vettiga priser. Senast fick jag 1,5 timme support med min telefon och de ville inte ha betalt när det visade sig att den var bortom räddning.
  • Peter A
    Peter A skrev om Gigamex Bagarmossen
    Det funkade bra för mig.........................................
  • Sophie B
    Sophie B skrev om Gigamex Bagarmossen
    Extremt snabb och proffsig service!
    2016-12-15 Gigamex svarar Sophie B
    Hej Sophie,

Tack för ditt fina omdöme.

Allt väl,

Lagavägen 36, 128 43 Bagarmossen