Golvslipnings Bolaget i Stockholm AB

4.8 i betyg av av 8 omdömen
Golvslipnings Bolaget i Stockholm AB är specialist på golvslipning av alla typer av trägolv. Vi är ett relativt ungt serviceföretag, men personerna bakom har desto längre erfarenhet från branschen.

Golvslipnings Bolaget i Stockholm AB erbjuder era tjänster till både privatpersoner och företag i hela Storstockholm och har som målsättning att ha de mest nöjda kunderna i branschen. Vi åtar oss både stora och små uppdrag med samma energi och entusiasm.

Störst är inte alltid bäst. Av det skälet ser vi till att alltid ha välutbildad personal som kan ge våra kunder den bekymmersfria service som vi står för. Vi satsar stort på noggrannhet, vänlighet, förtroende, servicekänsla och nära kontakt med våra kunder.

Vår styrka är den kvalité vi håller på våra tjänster och den flexibla service vi ger. Vi ska alltid uppnå förstklassiga resultat. Nyckelorden i vårt kvalitetsarbete är totalkvalitet - kvalitet i alla delar av vår verksamhet - och ständiga förbättringar.

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 8 kunder tycker om Golvslipnings Bolaget i Stockholm AB