Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Stockholm Älvsjö Solberga Golvslipnings Bolaget i Stockholm AB

Golvslipnings Bolaget i Stockholm AB

Kristallvägen 12, 126 78 Hägersten — Visa karta

Golvslipnings Bolaget i Stockholm AB är specialist på golvslipning av alla typer av trägolv. Vi är ett relativt ungt serviceföretag, men personerna bakom har desto längre erfarenhet från branschen.

Golvslipnings Bolaget i Stockholm AB erbjuder era tjänster till både privatpersoner och företag i hela Storstockholm och har som målsättning att ha de mest nöjda kunderna i branschen. Vi åtar oss både stora och små uppdrag med samma energi och entusiasm.

Störst är inte alltid bäst. Av det skälet ser vi till att alltid ha välutbildad personal som kan ge våra kunder den bekymmersfria service som vi står för. Vi satsar stort på noggrannhet, vänlighet, förtroende, servicekänsla och nära kontakt med våra kunder.

Vår styrka är den kvalité vi håller på våra tjänster och den flexibla service vi ger. Vi ska alltid uppnå förstklassiga resultat. Nyckelorden i vårt kvalitetsarbete är totalkvalitet - kvalitet i alla delar av vår verksamhet - och ständiga förbättringar.
Steglitsvägen 55, 19255, SOLLENTUNA
Potentia Bygg
Johan R:
VI fick hjälp av Potentia Bygg att helrenovera undervåningen i vårt radhus. Övergripande gjordes följande: - Stambyte och ny dragning av a...

Golvläggare nära Golvslipnings Bolaget i Stockholm AB:

Västberga allé 1A, Västberga
Vi berättar gärna mer om hur vi kan hjälpa er och erbjuder även fasta priser. Läs mer ›
Andreas M:
Över förväntan. Vi har gjort om ett badrum där förmannen var mycket tillmötesgående och inlyssnande. Vi anlitade även dem för ett annat ...

Skälderviksplan 1, ÅRSTA
Vi erbjuder Dig som kund ett komplett utbud av tjänster för allt du kan tänka Di... Läs mer ›
Emma S:
Proffsigt bemötande. Bra resultat.

Bjuletorg 13, Enskede
Det första Garant Bolaget etablerades 1958 och växte i snabb takt till de 6 st v... Läs mer ›
Christian:
Bra och pålitliga. Lyssnar in behov och kommer med bra förslag. Tiderna hölls och likaså budgeten.

Valhallavägen 157, Stockholm
Tveka inte att höra av dig till oss på K3 Stockholm. Läs mer ›
Helena R:
Från offert till slutförande har jag varit nöjd med K3. De har renoverat allt ifrån badrum/sovrum/vardagsrum/matrum. Skönt att ha en trygg b...

Läs vad 6 kunder tycker om Golvslipnings Bolaget i Stockholm AB

• Lina J
    Lina J skrev om Golvslipnings Bolaget i Stockholm AB
    Jag anlitade Golvslipnings Bolaget för slipning av ekparkett i mitt vardagsrum. De lagade trasiga stavar och slipade samt la på vit hårtdvaxolja och jag är riktigt nöjd med resultatet! Det blev så snyggt och välgjort! De utförde arbetet precis enligt tidtabell och fakturan var exakt enligt offerten. De tog sig tid att svara på mail innan och var flexibla gällande dagar som arbetet utfördes på. Kan tillägga att jag tog in offerter från fler företag men Javier var helt klart mest professionell samt mest prisvärd då vissa företag tog betalt bl.a. för etableringskostnad. Jag skulle lätt anlita dem igen vid behov och rekommenderar bolaget varmt till ngn som behöver deras hjälp. 5 +!
  • Viktor J
    Viktor J skrev om Golvslipnings Bolaget i Stockholm AB
    Bra och trevlig kontakt. Bra pris och bra resultat. Killarna kom vid avsatt tid, slutpris blev exakt samma som preliminär offert. Endast possitiva omdömmen om Golvsliparna.
  • Simon D
    Simon D skrev om Golvslipnings Bolaget i Stockholm AB
    Jag anlitade Golvslipningsbolaget för att slipa och olja mina golv och jag blev jättenöjd!
    Förutom ett mycket trevligt bemötande av Javier vid första mötet så sköttes affären snyggt och enkelt. Mycket bra jobb och vi fick jättebra service och råd angående färgen på golvet.
    De kan sin sak och är jättetrevliga och effektiva. Skulle rekommendera dem till alla som vill ha sina golv slipade.
    Prisvärda är dem också.
    2013-10-08 Javier A svarar Simon D
    Tack Simon för dina fina ord!Du gör oss stolt!!!!
    Med vänlig hälsning
    Javier .
    Golvslipnings Bolaget AB.
    Noel H, Jakob J gillar detta
  • Noel H
    Noel H skrev om Golvslipnings Bolaget i Stockholm AB
    Utan att ha någon gedigen erfarenhet av golvslipning märker man snabbt att Javier och gänget på Golvslipningsbolaget är proffs på det de gör. Fick en, kanske något överflödig, offert som var mycket tydlig och allt utfördes enligt avtalat till ett rimligt pris. Jag kan varmt rekommendera Golvslipningsbolaget!
    2013-06-12 Javier A svarar Noel H
    Tack Noel,trevligt att höra dina ord!
    Med vänlig hälsning
    Javier.
    Jakob J gillar detta
  • Gunnar
    Gunnar skrev om Golvslipnings Bolaget i Stockholm AB
    Punktliga, noggranna, flexibla och prisvärda.
  • Kurdi R
    Kurdi R skrev om Golvslipnings Bolaget i Stockholm AB
    Proffsigt bemötande, noggranna och måna om vår lägenhet.
    Golvet blev jättefint och precis som vi önskade.
    Bra att de kunder erbjuda miljövänliga alternativ,
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar de gärna vidare.
    Wladimir N, Javier A gillar detta

Kristallvägen 12, 126 78 Hägersten