Götaström Bil AB

1.8 i betyg av av 5 omdömen

Läs vad 5 kunder tycker om Götaström Bil AB

• 2020-05-18

JOHAN W skrev om Götaström Bil AB
    Hade rest lång väg för att köpa en bil och göra ett inbyte, möttes av en ung försäljare som visade sig vara en dryg, slingrig och oseriös representant för gamla tiders hästskojare.
    Han la ett lågt bud på min bil i inbyte men kompenserade genom att bjuda på 6 månaders gratis prova-på-försäkring. En tid senare får jag en inbetalningsavi från försäkringsbolaget och när jag konfronterar säljaren med den så nekar han till vår överenskommelse och hävdar att han bara givit mig ett erbjudande på försäkringen (vad 17 ska jag med den till när jag har alla försäkringar på annat håll…?!).
    Tyvärr kan jag i köpekontraktet läsa att han endast erbjudit försäkringen och jag borde naturligtvis läst det ”finstilta” bättre. Vad vi kom överens om och vad jag skrev på var inte samma sak. Har sett att de förekommer i några fall hos ARN så gå inte dit, och vart ni än handlar så låt er inte jäktas utan ta er tid och läs igenom alla handlingar i lugn och ro!
    Fy fan för bilskojare!! Läs mer
  • Martin A

2019-02-09

Martin A skrev om Götaström Bil AB
    Dryg yngling utan intresse för bilbranschen, borde syssla med annat, riktigt uselt... Läs mer
  • Angelica K

2018-06-05

Angelica K skrev om Götaström Bil AB
    Kom långväga för att köpa en bil, under provkörningen började motorfelslampan lysa. Götaströms bil släckte den och sa anledningen som jag inte riktigt köpte men var ev ändå intresserad av köp till några tusenlappar lägre pris. Götaströms bil ville bjuda på en garanti i 6 mån men höjde då priset på bilen från 88 000 till 90 000. Jag undrar hur de kan tycka att de bjuder på garantin när de höjer priset på bilen?! Så konstigt och det var inte direkt ett trevligt besök heller, säljaren var väldigt dryg. Läs mer
  • 2018-04-30

Andreas K skrev om Götaström Bil AB
    Var intresserad av en bil för över en halv miljon och önskade inbyte. Företaget säger sig ta inbyte, men gav ett riktigt drygt bemötande trots vanlig Svensson bil. Förstår att allt inte är av intresse, men man behöver inte vara dryg bara för det. Läs mer
  • Sandra H

2013-08-15

Sandra H skrev om Götaström Bil AB
    Verkligen en bilfirma att rekommendera! Seriösa och duktiga på sin sak. Fina bilar som är i snyggt skick! Bara + att ge!! Läs mer