Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Partille Göteborg 1 Partille

Göteborg 1 Partille

Nils Henrikssons Väg 3, 433 35 Partille — Visa karta

Restauranger nära Göteborg 1 Partille:

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Läs vad 5 kunder tycker om Göteborg 1 Partille

• Hampus W
    Hampus W skrev om Göteborg 1 Partille
    Skitbra burgare, dricka och servering. Maten kommer alltid snabbt, ganska uppenbart eftersom det är en snabbmats-restaurang
  • Rawa N
    Rawa N skrev om Göteborg 1 Partille
    Väldigt goda hamburgare, lite långsamma. Bra med att ha så mycket valfria valmöjligheter till de olika tillbehören.
  • emma h
    emma h skrev om Göteborg 1 Partille
    bra bemötande och trevlig service. Roliga arbetsuppgifter och stor parkering. Stor arbetsplats men med en gemytlig familjekänsla. Ligger när stan, vilket underlättar när man ska göra ärenden.
    God restaurang som har bra priser. God salladsbuffé.
  • ove w
    ove w skrev om Göteborg 1 Partille
    Kanon....smakar kalas, bra service, .......rekomenderas
  • Anna W
    Anna W skrev om Göteborg 1 Partille
    Max har sveriges godaste hamburgare. Det är så gott att det går knappt att förstå. Deras dippar är super goda. Jag kan inte förstå varför de inte finns centralt i Göteborg det skulle alla tjäna på för vem vill inte ha goda hamburgare lätt tillgängligt?????????Jag hoppas dom kommer hit så snart som möjligt i alla fall.
    Johan O, Johan O gillar detta

Nils Henrikssons Väg 3, 433 35 Partille