Göteborgs Express Byrå AB

Göteborgs Express Byrå AB

Göteborg Express Byrå AB är en erfaren flyttfirma baserad i Göteborg, och Göteborg Express Byrå AB:s arbetsområde sträcker sig över hela Sverige. Göteborg Express Byrå AB är fullt försäkrade genom Trygg-Hansa för att säkerställa trygghet och pålitlighet under varje flytt. Göteborg Express Byrå ABs tjänsteutbud inkluderar flyttstädning...

5 omdömen om Göteborgs Express Byrå AB

Pernilla T
Skrev om Göteborgs Express Byrå AB

Professionellt företag som verkligen levererar! Jag kände mig trygg från början till slutet med min flytt. Rekommenderar verkligen detta företag om du vill ha hjälp med din flytt. Super nöjd kund

Guldhedens Flyttexpress AB
4.7/5 i betyg av 712 omdömen 4.7 av 712 omdömen

Vi fick så sjukt bra service från killarna som va hos oss och flyttade vårt hem. Super duktiga , erfarna killar så trevliga och trygga. In

Elfriede P Elfriede P
Mariam N

Mycket nöjd, duktiga personal

Adi M
Skrev om Göteborgs Express Byrå AB

Nu efter två gånger jag använde Express Byrå tjänster för flytt måste jag säga att jag är väldigt nöjd. Rekommenderar starkt.

Ihane S
Skrev om Göteborgs Express Byrå AB

Snabba och effektiva. Hjälpsam och gör bra jobb, gick smidigt och ett bra bemötande.

Mikael B
Skrev om Göteborgs Express Byrå AB

Min upplevelse Göteborgs expressbyrå och deras tjänster var att dom va proffisionella och seriösa. Det va lätt att prata med dom och dom höll det vi kom överens om