Göteborgs Flytt & Tunglyft

Omdömen totalt
Snittbetyg
3.0

Om företaget

Göteborgs Flytt och Tunglyft är en flyttfirma belägen i Göteborg med helhetslösningar för både privatpersoner och företag. Genom unika samarbeten har vi möjligheten att flytta gods och bohag över hela Sverige till mycket konkurrenskraftiga priser med både egna fordon och inhyrda transporttjänster vid behov. Vi startade vår...

3 omdömen om Göteborgs Flytt & Tunglyft

Visar 3 omdömen med 3.0 i snittbetyg
Petronela B

Försenade 1 1/2 timme, men de gjorde arbetet

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Reco tipsar!
Guldhedens Flyttexpress
4.8/5 i betyg av 692 omdömen 4.8 av 692 omdömen
BadgeNineYears

Snabba på att svara och hjälpsamma i att organisera flytten. Väl på plats gick arbetet galant, med stor entusiasm och redigt starka gubbar.

Fredrik S Fredrik S
Läs mer omdömen
Patric A
Skrev om Göteborgs Flytt & Tunglyft

Vi på flytt och tunglyft ber om ursäkt för det falska omdömet som har lämnat om 1000 flytt nedan. Det förstod väl vilken vettig människa som helst att det var våra egna som hade skrivit det.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
H
Skrev om Göteborgs Flytt & Tunglyft

Behövde utföra en pianoflytt i stor hast sedan "1000 Flytt AB" misslyckats med sitt åtagande. De kunde fixa detta på kort varsel och med stor flexibilitet. Två trevliga killar bar ner pianot utan problem på 10 minuter. Det första flyttbolaget jag försökte med menade att pianot var så stort att ingen i hela GBG skulle ta det för mindre än 2200... Nu blev det 1500:- En ytterligare positiv aspekt på Göteborgs Flytt & Tunglyft är att de donerar en del av arvodet till cancerforskningen. Kan med gott samvete rekommendera http://www.flyttochtunglyft.se/ till pianoflyttning.

Sponsor
Kvalitetsflytt
4.5/5 i betyg av 1584 omdömen 4.5 av 1584 omdömen
Badge2022

Efter att jag samma dag som vi skulle flytta stod utan flyttfirman så ringde jag istället akut till kvalitetsflytt och berättade situationen

Filtrera omdömen