Göteborgs Flytt & Tunglyft

Göteborgs Flytt & Tunglyft

Ring 070-878 64 49 www.flyttochtunglyft.se
3.0

Göteborgs Flytt och Tunglyft är en flyttfirma belägen i Göteborg med helhetslösningar för både privatpersoner och företag. Genom unika samarbeten har vi möjligheten att flytta gods och bohag över hela Sverige till mycket konkurrenskraftiga priser med både egna fordon och inhyrda transporttjänster vid behov. Vi startade vår...

3 omdömen om Göteborgs Flytt & Tunglyft

Petronela B

Försenade 1 1/2 timme, men de gjorde arbetet

Guldhedens Flyttexpress AB
4.8/5 i betyg av 747 omdömen 4.8 av 747 omdömen

Vi fick så sjukt bra service från killarna som va hos oss och flyttade vårt hem. Super duktiga , erfarna killar så trevliga och trygga. In

Elfriede P Elfriede P
Patric A
Skrev om Göteborgs Flytt & Tunglyft

Vi på flytt och tunglyft ber om ursäkt för det falska omdömet som har lämnat om 1000 flytt nedan. Det förstod väl vilken vettig människa som helst att det var våra egna som hade skrivit det.

H
Skrev om Göteborgs Flytt & Tunglyft

Behövde utföra en pianoflytt i stor hast sedan "1000 Flytt AB" misslyckats med sitt åtagande. De kunde fixa detta på kort varsel och med stor flexibilitet. Två trevliga killar bar ner pianot utan problem på 10 minuter. Det första flyttbolaget jag försökte med menade att pianot var så stort att ingen i hela GBG skulle ta det för mindre än 2200... Nu blev det 1500:- En ytterligare positiv aspekt på Göteborgs Flytt & Tunglyft är att de donerar en del av arvodet till cancerforskningen. Kan med gott samvete rekommendera http://www.flyttochtunglyft.se/ till pianoflyttning.