Greatdays AB

1.0

13 omdömen om Greatdays AB

Hanna K
Skrev om Greatdays AB

Bedriver ren bedrägeri, borde inte få få fortsätta sin verksamhet. Går inte att lösa in presentkort, de gör det så svårt så man inte ska nyttja sitt köp och deras erbjudande man köpt hinner lägligt gått ut innan man hinner använda det. Sen kräver dom en på mer och mer pengar för att förlänga och kunna nyttja andra erbjudanden hos dom. Hänvisar till andra leverantörer som inte svarar när man ringer osv. Listan är extremt lång på vad de sysslar med för att göra det så svårt som möjligt för kunder så man till slut ska ge upp...

Johanna R
Skrev om Greatdays AB

Köp ej denna! Instämmer med kommentar nedan; som att köpa grisen i säcken. Fick presentkort med upplevelse som var tillgänglig i 12 orter på det fysiska presentkortet och på hemsidan. 1 månad efter jul har de tagit bort alla orter utom två (på andra sidan landet för mig) som endast bokas vissa veckodagar. Tråkigt bemötande när man ringer kundtjänst och påpekar det. Då vill de att man själv ska betala ytterligare för något man fått i present betalt och klart. Otroligt fräckt och dåligt kundservice.

Max G
Skrev om Greatdays AB

Stenhård ångerrätt på 14 dagar. De kan inte tänka sig att att förlänga ångerrätten några dagar. Skamligt! Sista gången jag köpte upplevelse genom Greatdays!

JOAKIM R
Skrev om Greatdays AB

Gick tyvärr inte ge sämre än 1 i betyg. Som många andra skriver här är de väldigt oseriösa. Ett års möjlighet att utnyttja även under Pandemin när vi inte ens var välkomna på den hotell frukost för två som kortet gällde för. Endast hotellets gäster var välkomna. Dessutom hade det närmsta hotellet kursat under Pandemin. Rekommenderar inte att någon köper något härifrån

Ann-Britt F
Skrev om Greatdays AB

Jag fick i mars förra året ett presentkort på 1200:-, inköpt den 25/3, dvs mitt under brinnande Covid-19 pandemi. Det gick således inte att använda detta under förra sommaren, men jag tänkte nu boka inför denna sommar när nu restriktionerna har släppts. Ser då att presentkortet endast är giltigt i 1 (ETT) år och alltså gick ut den 25/3 i år. Jag ringde då till deras kundtjänst för att få hjälp med att förlänga giltighetstiden så att jag skulle kunna nyttja presentkortet denna restriktionsfria sommar istället. Möttes då av...

MATS H
Skrev om Greatdays AB

Köp inget här.. riktigt dåligt, skulle boka pistolskytte, närmaste tid var om 7!!?? Månader.. krångligt/mkt svårt att få återbetalning. Spara era pengar..

Karin I

Oseriöst med 1års giltlighet Bättre att ge bort pengar direkt till vänner

Kunden I
Skrev om Greatdays AB

Riktiga skojare. Köp inget av de. Middag för 2, där man har värdebevis för 699:-, och egentligen man kan använda för allt i restaurangen. Vi beställde bara mat för 615:- och betalade 29:- extra för coca colan.

Anette R
Skrev om Greatdays AB

Fruktansvärt uselt företag. Köp de inte om ni planerar en hotellvistelse. Hotellen har bara ett fåtal rum och de upplyser inte greatdays om. När man pratar med dom svarade den otrevliga personen att boka tidigare. Hur tidigt då blir min fundering. 6-8 månader????? Aldrig mer. Utkastade pengar. Skitföretag med falsk marknadsföring. Ska sända in det till KO

Toshi P
Skrev om Greatdays AB

Oseriöst företag. Pratar man med dem i telefon, när man väl köpt ett värdebevis, så ljuger dom och vet inte heller vad de har för aktiviteter. I storstäderna fungerar det kanske men är man en bit utanför är de helt nollställda. Att göra bokningar är i det närmaste hopplöst. Deras egen websida vet dom själva inte mycket om. Skrämmande dåligt. En aktivitet man kan rekommendera Greatdays är den "att kasta pengar i sjön". Förhoppningsvis går inga andra på deras skojarfasoner.

Mari H
Skrev om Greatdays AB

Riktigt krångligt att boka, när jag väl valt aktivitet ställdes aktiviteten in för att arrangören fått ett annat uppdrag. Skulle inte rekommendera någon att använda eller ge bort presentkort. Det är inte värt det.

Cara
Skrev om Greatdays AB

riktigt riktigt uselt . Köp ALDRIG detta . Det är otroligt svårt att lyckas nyttja värdekuponger eller erbjudande från greatdays. Oerhört krångligt !! flera omvägar och de hänvisar till andra och sedan ger man upp, bortkastat.

Robin
Skrev om Greatdays AB

Greatdays AB är riktigt usla och vet inte vad det pratar om, deras kundtjänst är ju ett skämt, får dom ens en utbildning? förstår inte mig på hur oseriöst det här företaget kan vara, sett alla andra reklamationer på rejta och där framgår samma saker, OSERIÖSA!!!!!!!!