GreatMoving Sweden AB

4.0

26 omdömen om GreatMoving Sweden AB

Åsa Liljegren
Skrev om GreatMoving Sweden AB

För den som inte orkar läsa hela, en sammanfattning; värsta flytten någonsin. Först bokade jag i god tid ett datum för att få flyttkartonger levererade hem. De skulle komma på måndag eftermiddag, precis en vecka innan flytten. Åkte hem från jobbet vid 15, väntade förgäves. Inga flyttkartonger. Pratade med firman nästa dag. Fick ingen förklaring och de kunde inte komma på tisdagen men däremot på onsdag efter 15. Samma sak, åkte hem tidigt, inga kartonger dök upp. Nu började det kännas stressigt, 5 dagar till flytt...

Andrea S gillar detta
Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Eva N
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Mycket mycket nöjda. Väldigt trevliga och snabba kollar

Maro T
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Jag blev själv rekommenderad till GreatMoving av några vänner som flyttade till Strängnäs. Är tacksam för att jag fick GreatMoving rekommenderat till mig. Jag är nöjd med deras arbete. De var punktliga, snabba, noga för att inte bli skador på möblerna, ärliga och sist men inte minst trevliga. Rekommenderar varmt till alla som vill veta mer om GreatMoving och speciellt kommer jag att rekommendera till alla mina vänner och bekanta. Tack GreatMoving för ett bra arbete. Lycka till

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Ina C
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Mycket nöjd! Segei och Ilia gjorde ett fantastiskt bra jobb.

Maria L
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Bra service, allt gick smidigt!

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1023 omdömen 4.8 av 1023 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Elisabet B
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Jag har flyttat ett antal gånger i mitt liv. Jag har aldrig förut fått så bra service. Killarna jobbade hela tiden, och bar utan kommentarer. Jag tyckte att de behövde paus, när de hade jobbat många timmar i sträck, så jag bjöd dem på lite dricka och nån bulle, och de blev otroligt glada för det. De är inte så duktiga på svenska - bara lite, men de kan lite engelska också, och med lite god vilja fungerade det jättebra. Jag anlitar dem gärna igen!

AGNES C
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Detta var första gången jag använde en flyttfirma och jag skulle flytta hela mitt bohag från Stockholm till Göteborg. Jag var nervös, men allt gick väldigt smidigt! Killarna som kom var väldigt vänliga och jobbade stenhårt, och trots att de inte talade så mycket svenska så gick det bra på alla sätt och vis. De höll också kontakten under färden och meddelade när det var cirka en timma kvar till deras ankomst i Göteborg. Jag är jättenöjd - och ska jag flytta långt igen kommer jag ringa dem igen.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Ann-Elisabeth J
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Flyttat rätt så många gånger och aldrig hittat en bra flyttfima, tills NU! Supernöjd!! Mest hjälsamma, hårt arbetande och service minded killarna jag har träffat. Kommer anlita igen!

Ulla B

Trevliga, hjälpsamma killar! Jättenöjd med flytten! Rekommenderas

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 118 omdömen 4.5 av 118 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Thomas S
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Vi är mycket nöjda. Flyttfirman kom i tid. Trevligt bemötande hela tiden. De skyddade objekt som behövde skyddas. Vi fick extralådor som vi saknade. Vi bad om en riktigt stor lastbil som också kom. Och ett riktigt bra pris dessutom

P
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Tyvärr kunde de inte läsa. Allt som skulle upp på vinden stod i vardagsrumnet vilket innebär extra jobb för mig. Tunga möbler stod i garaget som jag fick släpa in i huset. Skador på teakmöbler. Försvunna saker.

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Franciska  T
Skrev om GreatMoving Sweden AB

VARNING! De kom inte när de skulle. De gick heller inte att få tag i dem. Min flytt blev en helvetesresa under 4 dagar. Mina saker har lastats och lossats två gånger, en gång på fela adress en gång på rätt adress. Jag trodde på riktigt att företaget var ett luftslott och alla mina saker var borta under flera timmar. De skyller ifrån sig och menar på att jag hade mer saker än normalt. Då ska tilläggas att jag hade otaliga samtal med företaget om mängden, där jag också fotade för att beskriva. Nu förhandlar vi om priset och...

Maria H
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Jag anlitade er. Vi kom överens om dag o tid, dök upp 3 tim efter utsatt tid. Fick själv ringa och jaga rätt på om det skulle komma någon bil överhuvudtaget. Erbjöds ej någon kompensation, fick själv driva igenom en sänkning. Fakturan som kom var dyrare än överenskommet. Varning för denna firma

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 521 omdömen 4.8 av 521 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Andrea S
Skrev om GreatMoving Sweden AB

VARNING! Blufföretag som inte dök upp på flyttdagen och gjorde sig fullständigt otillgängliga. Pga av dem kunde jag inte genomföra min flytt som planerat och åkte på merkostnader på flera tusen kronor, när jag fick lösa min flytt på annat sätt. Kommer aldrig någonsin rekommendera detta företag så länge de är verksamma!

Lena A
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Det är verkligen Greatmoving ! Jag är mer än nöjd ! Killarna som jobbar på firman som heter Ili och Max är super bra , artiga och proffessionella . Allt plastad och på plats utan skador ! Jag rekommenderar alla dom vill greatmoving att anställa den firman för de är ärliga på deras namn😄👍

Lena A gillar detta
Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2185 omdömen 4.7 av 2185 omdömen

Jessica H
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Superbra. Bästa priset dessutom. Trevliga och proffsiga, håller vad dom lovar. Jag har inget att klaga på och rekommenderar denna firma// Jessica

Matte J
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Jätte nöjd med killarna. Rekommenderas varmt.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1235 omdömen 4.7 av 1235 omdömen

Kia B
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Vi var mycket nöjda med ett väldigt noggrant och bra utfört arbete!!! Killarna var väldigt noggranna med möblerna och plastade och demonterade mm. Stort tack GreatMoving killarna!! 👍🏻

Hanna C
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Tack för all hjälp i samband med vår flytt mellan Stockholm och Norrköping. Vi är såå nöjda! Fantastisk service, trevliga människor, snabbt och effektivt jobb, otroligt prisvärt. Vi rekommenderar er varmt till både vänner och familj. Det blir helt klart er vi bokar inför nästa flytt, även om vi hoppas det dröjer till nästa gång :-)

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3324 omdömen 4.7 av 3324 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Thilda F
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Kan varmt rekommendera! Trevliga, effektiva, noggranna och pålitliga killar! Och dessutom till ett bra pris!

Carolina B
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Supernöjd! Så himla hjälpsamma och noggranna. Rekommenderar varmt!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Toran A
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Otroligt nöjd! Punktligt, bra bemötande, gott samarbete, trevliga killar, snabb och smidig flytt. Oerhört nöjd. Rekommenderar varmt.

Lovisa N
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Jättenöjd! Vi rekommenderar GreatMoving.

Kjell A
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Vi är jättenöjda med denna flyttfirma! Höll avtalad tid perfekt Och mycket trevlig och proffsig personal !

Veronica I
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Effektiva, proffsiga och trevliga killar! Bra organiserat och ordningsamt - jag är supernöjd!

Noi O
Skrev om GreatMoving Sweden AB

Fantastisk service! Dom var jätte trevliga och hade bra tålamod! Dom var även väldigt noggranna i sitt arbete och proffesionella.