Alla kategorier Slipa golv Stockholms län Haninge Grind Clean

Grind Clean

Box 31, 136 21 Haninge — Visa karta

Vår nisch är rena och vackra golv genom slipning och kristallisering samt rätt golvvård vid städning och underhåll.

Vi vänder oss till bostadsrättsföreningar och fastighetsägare inom storstockholm som vill ha rena och vackra golv i sitt trapphus samt till städ- och golvfirmor i norden som satsar på professionellt utförda arbeten inom golvvård.

Våra tjänster utförs med stort ansvar där kvalitet är ett viktigt begrepp som står i fokus för det slutförda arbetet.

Läs vad 5 kunder tycker om Grind Clean

• Janna T
    Janna T skrev om Grind Clean
    Trevlig kontakt! Ett bra genomfört arbete. Kom tom på en söndag för att få det resultat vi blev lovade! Skulle absolut rekommendera Grindclean! Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Grind Clean
    Mycket trevlig, duktig och snabb Läs mer
  • Charlotta T
    Charlotta T skrev om Grind Clean
    Vi var jättenöjda med Grind Clean och Jonna! Vi köpte en vanlig städning då vi skulle hyra ut vår lägenhet under en tid. Då de kom frågade jag om de hade någon ugnsrengöring. Det hade de inte och meddelade att det endast ingår i större städningar. Men då vi kom hem efter några timmar berättade Joanna att de var lite sena för att hon sprungit iväg och köpt ugnsrengöring! Vilken service! För detta lades det på en liten summa på räkningen som vi mer än gärna betalade. Hoppas att Joanna kan komma till oss igen. Läs mer
    2014-10-14 Jonna R svarar Charlotta T
    Tack Charlotta, det gör vi mer än gärna.
  • Ann-Charlotte N
    Ann-Charlotte N skrev om Grind Clean
    Jag anlitade Grind Clean för ett flyttstäd. Det utfördes exemplariskt och noggrant. Supernöjd!! Läs mer
  • Cissi  D
    Cissi D skrev om Grind Clean
    Jag är mycket nöjd med städningen och det vänliga bemötandet. Hemmet blev som nytt. Läs mer

Lännavägen 113, 14134, HUDDINGE