Grind Clean

Grind Clean

Vår nisch är rena och vackra golv genom slipning och kristallisering samt rätt golvvård vid städning och underhåll. Vi vänder oss till bostadsrättsföreningar och fastighetsägare inom storstockholm som vill ha rena och vackra golv i sitt trapphus samt till städ- och golvfirmor i norden som satsar på professionellt utförda...

5 omdömen om Grind Clean

Janna T
Skrev om Grind Clean

Trevlig kontakt! Ett bra genomfört arbete. Kom tom på en söndag för att få det resultat vi blev lovade! Skulle absolut rekommendera Grindclean!

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Christina L
Skrev om Grind Clean

Mycket trevlig, duktig och snabb

Charlotta T
Skrev om Grind Clean

Vi var jättenöjda med Grind Clean och Jonna! Vi köpte en vanlig städning då vi skulle hyra ut vår lägenhet under en tid. Då de kom frågade jag om de hade någon ugnsrengöring. Det hade de inte och meddelade att det endast ingår i större städningar. Men då vi kom hem efter några timmar berättade Joanna att de var lite sena för att hon sprungit iväg och köpt ugnsrengöring! Vilken service! För detta lades det på en liten summa på räkningen som vi mer än gärna betalade. Hoppas att Joanna kan komma till oss igen.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Ann-Charlotte N
Skrev om Grind Clean

Jag anlitade Grind Clean för ett flyttstäd. Det utfördes exemplariskt och noggrant. Supernöjd!!

Cissi  D
Skrev om Grind Clean

Jag är mycket nöjd med städningen och det vänliga bemötandet. Hemmet blev som nytt.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen