Alla kategorier Begravningsbyrå Uppsala Uppsala Grindstolpen AB

Grindstolpen AB

S:T Olofsgatan 46, 753 30 Uppsala — Visa karta

Jag har jobbat som sjuksköterska i 20 år, främst inom äldre och hemsjukvården. Har där utvecklat ett särskilt intresse för omhändertagande kring dödsfall. Efter mina upplevelser under Tsunami katastrofen i Thailand valde jag att starta Grindstolpen.
Skönviksvägen 244, 12242, ENSKEDE
ABC Lilla Begravningsbyrån Enskede
Susanne Ö:
Från första början fick vi ett väldigt vänligt bemötande med raka svar på våra frågor o även hjälp med idéer om hur man kunde göra med en be...

Läs vad 8 kunder tycker om Grindstolpen AB

• Ann-Kristin S
    Ann-Kristin S skrev om Grindstolpen AB
    Tyvärr så var jag inte alls nöjd, i chocken när allt hände så orkade man inte tänka, men så här i efterhand, nej. Kom med konstigt förslag, påstod att prästen hade gått med på det, så var det inte. Måste säga att jag fick inte förtroende.
  • Monica C
    Monica C skrev om Grindstolpen AB
    Tack Jenny för ett otroligt proffsigt, varmt och medmänskligt bemötande! Du bidrog till att min pappas begravning blev så bra,vi fick ett fint avsked.
    Jag kan verkligen rekommendera denna lilla begravningsbyrå! Monica B
  • Anders S
    Anders S skrev om Grindstolpen AB
    Har haft kontakt med Grinstolpen i olika sammanhang och har fått ett otroligt bra bemötande. De förstår att varje människa är unik och sörjer på olika sätt. Varför ska man anpassa sig efter hur svenska kyrkan tycker att man ska sörja och bearbeta sin sorg?!
    Klas Ö gillar detta
  • Ihrene J
    Ihrene J skrev om Grindstolpen AB
    Du fick ett absolut personligt bemötande. Det du sa var det som gällde. Personalen var mycket trovärdig och du kände dig trygg i bemötandet.
    Klas Ö gillar detta
  • birgitta e
    birgitta e skrev om Grindstolpen AB
    2011-04-08 Klas Ö svarar birgitta e
    Det du skriver är precis det vi hoppas på, att den hjälp som kunden får ska göra tiden efter en anhörigs död ska vara lättare att handskas med.
    Vi tackar.
  • Siv O
    Siv O skrev om Grindstolpen AB
    Ett proffsigt och ändå mycket personligt bemötande - varmt, vänligt, hjälpsamt.
    Den fina ceremonin med kistläggning uppskattades mycket i vår familj.
    2011-04-08 Klas Ö svarar Siv O
    Att få vara med och ta avsked av den döde är en stor möjlighet som vi hoppas fler tar del av. Tack
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Grindstolpen AB
    En fantastisk liten begravningsbyrå. Så omtänksam., proffsig och RÄTT I TIDEN. Jag rekommenderar den till alla. Deras råd och vägledning hjälpte oss verkligen genom den akuta sorgen. Kloka råd och bra guidning. Särskilt bra med att de stod upp för avskedet och att vara med ochlägga pappa i kistan. De var perfekta på alla sätt. Alla borde använda dem!
    2011-04-08 Klas Ö svarar Agneta L
    Tack för fint recos. Det du skriver samanfattar bra vad vi står för.
    Grindstolpen AB
  • Vanna J