Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Solna Halagund AB

HAGALUNDS BILVERKSTAD

Läs vad 2 kunder tycker om Halagund AB

• Torbjörn K
    Torbjörn K skrev om Halagund AB
    Här är eran andra rekommendation, från Swedish Moving AB. Ni skulle byta knappar och fixa elfel på våran DHollandia lift för ett par månader sedan. Ni fick den att fungera och bilen gick dygnet runt i Europa ett par månader. Nyligen köpte vi en ny bil och jag fick höra att batteriet blev dåligt på den gamla bilen när den stod still. Till min förskräckelse upptäckte jag att Hagalunds tagit bort strömbrytaren till bakliften så strömmen drog ut batteriet på natten. De hade inte heller bytt ut en enda knapp som jag köpt och lagt i en påse i bilen. För detta betalade vi ca 4500kr och byte av knappar var specat på fakturan.
    För ca två veckor sedan ringde jag Hagalund och klagade på ovan. De sa att den serbier som gjort detta jobb var i Serbien just nu men att de skulle kontrollera och återkomma snarast. Efter ca 1 vecka när jag inte hört något från dem ringde jag igen och tjejen på telefonen sa att hon precis höll på att jobba med detta och skulle återkomma snarast. Nu har det gått en vecka till och jag har inte hört någonting. Köpte precis alla nya knappar igen och kommer att boka byte av dessa med el o diesel istället. Aldrig mer Hagalunds igen.
    Kanske ni läser denna rekommendation och vill göra något åt saken nu så vi kan justera vår rekommendation. Upp till er! Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Halagund AB
    Riktigt trevlig personal, bra bemötande, och förklarar bra för en som inte kan bildelarna :) Bra priser och kan verkligen rekommendera alla att åka dit! Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Solna:

Marcus Ö Marcus Ö tycker:
“Aldrig blivit så bra bemött av...” Läs mer

Västra Vägen 13, 16961, SOLNA