Alla kategorier Bilförsäljning Västra Götaland Borås Häljasjö Bil

Häljasjö Bil

Djupedalsvägen 13 B, 507 71 Gånghester — Visa karta

Varmt välkommen till oss på Häljasjö Bil!

Vi har över 15 års erfarenhet inom bilhandel. Idag jobbar vi med att byta, sälja och köpa begagnade personbilar till kunder över hela Sverige, från Ystad i söder till Haparanda i norr. Vi arbetar tillsammans med Santander Consumer Bank för att kunna erbjuda dig som kund en trygg finansiering. Du får en månadskostnad som passar dig och du kan amortera extra, förlänga eller förkorta lånetiden som du vill.

Hos oss får du trygga och säkra bilaffärer, anpassade efter dina önskemål. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 33 kunder tycker om Häljasjö Bil

• Mikael H skrev om Häljasjö Bil
    Bilköp känns alltid osäkra då det handlar om mkt pengar. Läs mer
    2018-10-17 Häljasjö Bil AB svarar Mikael H
    Hej Mikael känns som din bedömning på reco handlar om bilköp generellt inte att du bedömde mig o mitt företag och våran affär mvh Arto Häljasjöbil.
  • Irja K
    Irja K skrev om Häljasjö Bil
    Byte in bil hos Arto och köpte en Volvo xc60. Snabb och smidig affär! Man blir bra bemött och man känner sig trygg. Rekommenderar varmt ett besök på Häljasjö Bil. Läs mer
  • Anneli L skrev om Häljasjö Bil
    Köpte bil i Juli-18 av Arto, fantastisk service, rekommenderas varmt👍 Läs mer
  • Leo K
    Leo K skrev om Häljasjö Bil
    Köpte en Volvo XC 70 och bytte in min gamla Volvo V50.Gick smidigt och fick ett bra bemötande.
    Rekommenderar Häljasjö bil. Läs mer
  • Mattias G skrev om Häljasjö Bil
    Köpte begagnad Volvo XC70. Mycket trevligt bemötande och diskussioner. Snabb och smidig affär. Läs mer
  • Mikael S skrev om Häljasjö Bil
    Trevligt bemötande. Enorm service. Litade på norrbottning vid betalning. Läs mer
  • Anders S skrev om Häljasjö Bil
    Jag köpte en Volvo XC70 på Häljasjö Bil och fick ett mycket bra bemötande. Det är andra bilen som jag köper av Arto. Det var lite problem med nyckelns fjärrstyrning men det löstes på ett smidigt sätt. Läs mer
  • Johan I skrev om Häljasjö Bil
    Löste de problem som fanns, trots att han inte behövde det.
    Rekommenderas Läs mer
  • Joan I skrev om Häljasjö Bil
    Löste de problem som fanns.
    Är nöjd Läs mer
  • Eliza N skrev om Häljasjö Bil
    God, personlig service med trevligt bemötande. Arto åtgärdade problem som upptäcktes efter bilköpet utan krångel och bortförklaringar. Rekommenderas! Läs mer
  • Hanna P skrev om Häljasjö Bil
    Utomordentlig service, bra bemötande och riktigt trevlig personal (firmaägare). Vi kunde inte vara nöjdare med vårt bilköp och nästa bil kommer utan tvekan att införskaffas hos Häljasjö Bil.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Roland S skrev om Häljasjö Bil
    Mycket bra bemötande och smidig affär. Läs mer
  • Jakob A skrev om Häljasjö Bil
    Var ett bra bemötande härlig att prata med, ställde upp med att ha öppet när man inte kunde komma under hans ordinarie tider. Nöjd med mitt köp. Läs mer
  • Kay N skrev om Häljasjö Bil
    Häljasjö Bil håller vad de lovar,
    Bra personlig service, bra kundbemötande och kvalitetsbilar till rätt pris.
    Gärna igen
    Mvh kay Läs mer
  • Johan L skrev om Häljasjö Bil
    Utmärkt service. Köper gärna bil där igen. Läs mer
  • Lars E skrev om Häljasjö Bil
    Bra bemötande! Litet avslappnat företag! Läs mer
  • Björn W skrev om Häljasjö Bil
    Mycket trevligt bemötande av Arto. Bilen jag köpte var i ett jättebra skick och priset var bra! Jag bytte samtidig in min bil och allt gick mycket smidigt.

Kan absolute köpa bil här igen. Läs mer
  • Patrik N skrev om Häljasjö Bil
    Mycket trevligt bemötande och omtänksam personal. Avslappnad atmosfär och inget onödigt säljsnack. Bilen jag köpte var i jättebra skick och priset var ok! Upplevde verkligen att de gjorde vad de kunde för att jag skulle bli nöjd. Till och med räntan på lånet fick de ned efter ett samtal med banken. Läs mer
  • Linda J skrev om Häljasjö Bil
    Mycket nöjd med båda våra bilköp hos Häljasjö bil! Arto är pålitlig och seriös och kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Per E skrev om Häljasjö Bil
    Gott o trevligt bemötande. Kunden i fokus, inget krångel. Läs mer
  • Per M
    Per M skrev om Häljasjö Bil
    Väldigt bra service och bra priser! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Jorma S
    Jorma S skrev om Häljasjö Bil
    Hej det var jätte bra bemötande o fick hjälp med allt behövde inte lyfta ett finger så jag är mer än nöjd . jag köpte en BMW 2014 årsmodell o blev nöjd !!!! Läs mer
  • Mattias S skrev om Häljasjö Bil
    Fick bra priser på båda mina bilar, bra service.
    Arto ställde upp sent på en fredags kväll så att vi kunde komma och handla. Läs mer
  • Jesper R skrev om Häljasjö Bil
    Väldigt trevligt bemötande. En bilsäljare av "gamla skolan" dvs. ordning och reda. Detta fick en att känna sig trygg i bilaffären. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Häljasjö Bil
    Kan absolute köpa bil här igen. Trevligt bemötande och håller det dom lovar. Läs mer
  • Lasse J
    Lasse J skrev om Häljasjö Bil
    Jag kände mig välkommen. Trevligt, bra bemötande, En liten bilfirma med stort hjärta.
    Lasse
    Järfälla Läs mer
  • Mats F skrev om Häljasjö Bil
    Mycket bra bemötande och en smidig affär, köper gärna bil av dem igen. Läs mer
  • Annika G skrev om Häljasjö Bil
    God service, trevligt bemötande, Läs mer
  • 2017-01-06

Omdömet har granskats och är verifierat

Tim J skrev om Häljasjö Bil
    ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺- ☺ Läs mer
  • Catarina W skrev om Häljasjö Bil
    Jag tycker att vi har fått ett bra bemötande Läs mer
  • Claes J skrev om Häljasjö Bil
    Trevlig ägare/säljare.
    Bra bil. Läs mer
  • Johanna Ö skrev om Häljasjö Bil
    Mycket bra service och vi är mycket nöjda med vårat bilköp hos Häljasjö bil! Läs mer
  • Jari S skrev om Häljasjö Bil
    Dom ställer alltid upp om man undrar över något. Trevligt bemötande av ägaren! Jag är väldigt nöjd som kund. Läs mer

Djupedalsvägen 13 B, 507 71 Gånghester