Alla kategorier Bilförsäljning Västra Götaland Borås Häljasjö Bil

Häljasjö Bil

Djupedalsvägen 13 B, 507 71 Gånghester — Visa karta

Varmt välkommen till oss på Häljasjö Bil!

Vi har över 15 års erfarenhet inom bilhandel. Idag jobbar vi med att byta, sälja och köpa begagnade personbilar till kunder över hela Sverige, från Ystad i söder till Haparanda i norr. Vi arbetar tillsammans med Santander Consumer Bank för att kunna erbjuda dig som kund en trygg finansiering. Du får en månadskostnad som passar dig och du kan amortera extra, förlänga eller förkorta lånetiden som du vill.

Hos oss får du trygga och säkra bilaffärer, anpassade efter dina önskemål. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 17 kunder tycker om Häljasjö Bil

• Björn W
    Björn W skrev om Häljasjö Bil
    Mycket trevligt bemötande av Arto. Bilen jag köpte var i ett jättebra skick och priset var bra! Jag bytte samtidig in min bil och allt gick mycket smidigt.

Kan absolute köpa bil här igen.
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Häljasjö Bil
    Mycket trevligt bemötande och omtänksam personal. Avslappnad atmosfär och inget onödigt säljsnack. Bilen jag köpte var i jättebra skick och priset var ok! Upplevde verkligen att de gjorde vad de kunde för att jag skulle bli nöjd. Till och med räntan på lånet fick de ned efter ett samtal med banken.
  • Linda J
    Linda J skrev om Häljasjö Bil
    Mycket nöjd med båda våra bilköp hos Häljasjö bil! Arto är pålitlig och seriös och kan varmt rekommenderas!
  • Per E
    Per E skrev om Häljasjö Bil
    Gott o trevligt bemötande. Kunden i fokus, inget krångel.
  • Per M
    Per M skrev om Häljasjö Bil
    Väldigt bra service och bra priser! Kan varmt rekommenderas!
  • Jorma S
    Jorma S skrev om Häljasjö Bil
    Hej det var jätte bra bemötande o fick hjälp med allt behövde inte lyfta ett finger så jag är mer än nöjd . jag köpte en BMW 2014 årsmodell o blev nöjd !!!!
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Häljasjö Bil
    Fick bra priser på båda mina bilar, bra service.
    Arto ställde upp sent på en fredags kväll så att vi kunde komma och handla.
  • Jesper R
    Jesper R skrev om Häljasjö Bil
    Väldigt trevligt bemötande. En bilsäljare av "gamla skolan" dvs. ordning och reda. Detta fick en att känna sig trygg i bilaffären. Kan verkligen rekommenderas!
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Häljasjö Bil
    Kan absolute köpa bil här igen. Trevligt bemötande och håller det dom lovar.
  • Lasse J
    Lasse J skrev om Häljasjö Bil
    Jag kände mig välkommen. Trevligt, bra bemötande, En liten bilfirma med stort hjärta.
    Lasse
    Järfälla
  • Mats F
    Mats F skrev om Häljasjö Bil
    Mycket bra bemötande och en smidig affär, köper gärna bil av dem igen.
  • Annika G
    Annika G skrev om Häljasjö Bil
    God service, trevligt bemötande,
  • Tim J
    Tim J skrev om Häljasjö Bil
    ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺- ☺
  • Catarina W
    Catarina W skrev om Häljasjö Bil
    Jag tycker att vi har fått ett bra bemötande
  • Claes J
    Claes J skrev om Häljasjö Bil
    Trevlig ägare/säljare.
    Bra bil.
  • Johanna Ö
    Johanna Ö skrev om Häljasjö Bil
    Mycket bra service och vi är mycket nöjda med vårat bilköp hos Häljasjö bil!
  • Jari S
    Jari S skrev om Häljasjö Bil
    Dom ställer alltid upp om man undrar över något. Trevligt bemötande av ägaren! Jag är väldigt nöjd som kund.

Djupedalsvägen 13 B, 507 71 Gånghester