Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Solna Hälsingebyggarn i Solna

Hälsingebyggarn i Solna

Hagalundsgatan 11, 169 65 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på Hälsingebyggarn i Solna!

Behöver du hjälp med ombyggnationer, tillbyggnationer eller kanske renovering? Då är det oss du ska kontakta. Vi är ett byggföretag som fixar allt från kök till badrum och ser till att ditt byggprojekt sköts tryggt och säkert, från planering till utförande. Självklart har vi certifikat för våtrum.

Kontakta oss så berättar vi mer om hur vi jobbar och ger dig en offert. Vi har massor med goda referenser och lång erfarenhet inom branschen. Din dröm är vår utmaning.

Läs vad 21 kunder tycker om Hälsingebyggarn i Solna

• Meisam F
    Meisam F skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Någon man kan lita på, gör bra arbete! Läs mer
  • Mats E skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    1:a gången var det kakling i köket,och under tiden det torkade mm så satte han dit dörrfoder och påsalning i dörrkarmen.
    2:a gången jag anlitade dom så gällde det en kökskåpa ovanför spisen. Alldeles strålande bemötande,och kunnande han/dom har.
    Har alltid höga förväntningar på hantverkare som jag anlitar, men bara vissa kan leverera och det kan jag då säga att dessa gjorde med bravur. Kommer fortsättningsvis inte ringa någon annan firma i framtiden, är Hälsingebyggarn i Solna upptagna så väntar jag med mina projekt tills dom har tid!!
    Är så himla nöjd med allt dom hjälpt/gjort på min fastighet så jag kommer rekommendera dom till mina vänner mm om dom skall bygga/renovera mm i sina hem.
    Mvh Mats :-) Läs mer
    2018-06-20 Mats L svarar Mats E
    Tack Mats! Kommer gärna och hjälper er igen om ni behöver ett handtag! 🙏
  • Mats N skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Hälsingebyggaren i Solna är seriösa hantverkare som levererar bra.
    De hjälpte mig med ett nytt hallgolv (riva gamla klinkers, flytspackla, lägga golvvärme samt lägga nya klinkers).
    De lämnade en detaljerad seriös offert, startade på utsatt tid, körde inte flera andra projekt samtidigt, höll mig kontinuerligt uppdaterad om status, levererade i tid, höll arbetsplatsen väldigt ren och städad och levererade ett snyggt resultat.

Vi har fortfarande en utestående punkt som behöver hanteras men är säker på att även detta kommer hanteras på bästa sätt.

Så, för att sammanfatta så kan jag verkligen rekommendera dem.

/Mats i Tyresö Läs mer
  • Jonny A skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Satte kakel i kök och levererade över förväntan då förutsättningarna förändrades under arbetet och tiden mellan bokning och utförande var knapp. Dessutom trevlig och höll offert. Läs mer
    Dino V, Mats L gillar detta
  • Krasch Stockholm K skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Pålitliga. Bra kommunikation. Punktliga. Mkt nöjd med arbetet! Läs mer
    2018-02-28 Mats L svarar Krasch Stockholm K
    Tusen tack Richard (Krasch Stockholm)!!
  • Gunilla A skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    H har gjort en jättesnygg och proffsig badrumsrenovering. H är mycket noggrann och pålitlig och kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-02-12 Mats L svarar Gunilla A
    Tack snälla Gunilla! Det har varit ett nöje att få omvandla ditt badrum och tvättrum!
  • Mariann N skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Trevligt bemötande, men ibland väldigt stressad, vilket gjorde att arbetet blev lidande. Företaget hjälpte till med snickeri inomhus. Läs mer
    2018-02-03 Mats L svarar Mariann N
    Tack för ditt omdöme Mariann. Ibland finns det en anledning till att man blir stressad........
  • Svenska Stadsbyggen Ab S skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Hej
    Vi har bara haft positiv erfarenhet av Hälsingebyggarna.
    Hälsn Peter Åman Läs mer
    2018-02-03 Mats L svarar Svenska Stadsbyggen Ab S
    Tack Peter! Det är ömsesidigt! Vi kommer gärna åter om våra tjänster önskas!
  • Josefin M skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Vi har anlitat Hälsingebyggarn i Solna ett flertal gånger, utbyggnad av hus, badrum, altanbyggande mm..allt med jättefint resultat!
    Kan varmt rekommendera dem, så trevliga pålitliga och proffesionella! :) Läs mer
    2018-02-03 Mats L svarar Josefin M
    Tackar ödmjukast Josefin! Helt makalöst trevligt att få jobba åt er! Jag hoppas vi ses snart igen med nya projekt.
  • Ingmari M skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Bemötandet var toppen från byggaren ända från början. Han var jordnära, hade humor och bra priser. Jobbet levererade han med bravur och vi välkomnar honom gärna tillbaka om vi behöver hjälp på nytt. Läs mer
    2018-02-02 Mats L svarar Ingmari M
    Tack snälla Ingmari! Vi dyker upp direkt om ni behöver hjälp! Mycket skoj projekt och trevliga kunder!
  • Anders & skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Hjälpte med bygg och snickerier i vår lägenhet. Skickliga, lösningsorienterade, pålitliga och trevliga! Läs mer
    2018-02-02 Mats L svarar Anders &
    Tack Anders! Det är alltid kul att hjälpa trevliga kunder! Hör av er om mer hjälp behövs! Vi kommer mer än gärna!
  • Mats T skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Mats ger ett bra, ärligt och proffesionellt bemötande. Han har kompetens, är effektiv och gör ett riktigt bra jobb! Dessutom väldigt flexibel och anpassar sig efter kundens behov och dessutom så stället han upp på akuta jobb väldigt snabbt! Mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-02-02 Mats L svarar Mats T
    Tackar Mats! Återkommer gärna om ni behöver mer hjälp!
  • Norrströms P skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Kanonfirma, finns absolut inget att anmärka på 😀 renovering av dusch/toalett, renovering tak, snickeri altan bl.a.
    Kan varmt rekommendera att anlita Hälsingebyggaren i Solna Läs mer
    2018-02-23 Mats L svarar Norrströms P
    Tack Norrströms Platt & Stenmontering!! Och verkligen detsamma! ”Stensäker” firma ni med! 😉👍
  • Fct Firma Christian Törnblom F skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Utmärkt, seriös, trevlig, on time in full! Läs mer
    2018-02-01 Mats L svarar Fct Firma Christian Törnblom F
    Tack Christian! Det var mycket trevligt att få jobba hos er!
  • Anders E skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Gjorde en utbyggnad av huset, fungerade jättebra. Läs mer
    2018-02-01 Mats L svarar Anders E
    Tack Anders! Det var ett kul projekt. Vi hade iaf tur med vädret som man brukar säga :)
  • Kristin Ö skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Fick hjälp av Hälsingebyggarn med badrumsrenovering. Allt från initiella mötet till genomförandet av jobbet till fakturering sköttes helt utan konstigheter. Ärlig hantverkare som gör ett riktigt bra jobb.

Proffsigt bemötande, ärlig bedömning, väl genomfört jobb. Läs mer
    2018-02-01 Mats L svarar Kristin Ö
    Tack Kristin! Det var kul att få jobba på ”hemmaplan” en gång! Trevliga kunder! :)
  • Jan L skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Mycket trevligt bemötande bra utfört jobb även fast vi ändrade oss flera gånger från offerten. Läs mer
    2018-02-01 Mats L svarar Jan L
    Tack Jan! Flexibilitet är en förutsättning i detta yrke! Kul att ni är nöjda!
  • Story Hotell Riddargatan S skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Vi har fått hjälp med att installera fästen till nya badrumsprodukter (pumptvålar via L:a Bruket) i 95 badrum. Kontakten före, under och efter montering skedde smidigt och tydligt. En trygghet att även upprätta ett avtal kring överenskommelsen om ersättning och vad som ingår, ett initiativ taget av Hälsingebyggarn. Nöjd med slutresultatet. Läs mer
    2018-02-01 Mats L svarar Story Hotell Riddargatan S
    Tack Story Hotell! Samma smidiga trevliga bemötande från er sida! Otroligt kul att resultatet blev bra!
  • Anders F skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Mycket skicklig och snabb! Har fixat kakel och klinkers hos oss med mycket gott resultat. Även byggt en gäststuga som blev jättefin. Rekommenderar dom alla dar i veckan!! Läs mer
    2018-02-01 Mats L svarar Anders F
    Tusen tack! Det är ett rent nöje att arbeta med trevliga underbara kunder!
  • Projektkonsulten I Sverige Ab P skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Hur bra som helst!!

Kommer alltid i tid och pålitlig! kan klart rekommendera Hälsingebyggaren i Solna till alla. Läs mer
    2018-02-01 Mats L svarar Projektkonsulten I Sverige Ab P
    Tack Projektkonsulten i Sverige AB! Jag skulle rekommendera er alla dagar i veckan oxå!
  • Hanna B skrev om Hälsingebyggarn i Solna
    Fantastisk service och bemötande, oerhört nöjd med dem! Läs mer
    2018-02-01 Mats L svarar Hanna B
    Tack Hanna! Det är ett nöje att ha kunder som dig!

Hagalundsgatan 11, 169 65 Solna