Hälsingebyggarn i Solna

Hälsingebyggarn i Solna

Ring 076-808 77 69 www.halsingebyggarn.se

Välkommen till oss på Hälsingebyggarn i Solna! Behöver du hjälp med ombyggnationer, tillbyggnationer eller kanske renovering? Då är det oss du ska kontakta. Vi är ett byggföretag som fixar allt från kök till badrum och ser till att ditt byggprojekt sköts tryggt och säkert, från planering till utförande. Självklart har vi certifikat...

21 omdömen om Hälsingebyggarn i Solna

Meisam F
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Någon man kan lita på, gör bra arbete!

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Mats E
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

1:a gången var det kakling i köket,och under tiden det torkade mm så satte han dit dörrfoder och påsalning i dörrkarmen. 2:a gången jag anlitade dom så gällde det en kökskåpa ovanför spisen. Alldeles strålande bemötande,och kunnande han/dom har. Har alltid höga förväntningar på hantverkare som jag anlitar, men bara vissa kan leverera och det kan jag då säga att dessa gjorde med bravur. Kommer fortsättningsvis inte ringa någon annan firma i framtiden, är Hälsingebyggarn i Solna upptagna så väntar jag med mina projekt tills...

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tack Mats! Kommer gärna och hjälper er igen om ni behöver ett handtag! ?

Mats N
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Hälsingebyggaren i Solna är seriösa hantverkare som levererar bra. De hjälpte mig med ett nytt hallgolv (riva gamla klinkers, flytspackla, lägga golvvärme samt lägga nya klinkers). De lämnade en detaljerad seriös offert, startade på utsatt tid, körde inte flera andra projekt samtidigt, höll mig kontinuerligt uppdaterad om status, levererade i tid, höll arbetsplatsen väldigt ren och städad och levererade ett snyggt resultat. Vi har fortfarande en utestående punkt som behöver hanteras men är säker på att även detta...

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Jonny A
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Satte kakel i kök och levererade över förväntan då förutsättningarna förändrades under arbetet och tiden mellan bokning och utförande var knapp. Dessutom trevlig och höll offert.

Dino V och Mats L gillar detta
Krasch Stockholm K
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Pålitliga. Bra kommunikation. Punktliga. Mkt nöjd med arbetet!

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tusen tack Richard (Krasch Stockholm)!!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Gunilla A
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

H har gjort en jättesnygg och proffsig badrumsrenovering. H är mycket noggrann och pålitlig och kan varmt rekommenderas.

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tack snälla Gunilla! Det har varit ett nöje att få omvandla ditt badrum och tvättrum!

Mariann N
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Trevligt bemötande, men ibland väldigt stressad, vilket gjorde att arbetet blev lidande. Företaget hjälpte till med snickeri inomhus.

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tack för ditt omdöme Mariann. Ibland finns det en anledning till att man blir stressad........

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Svenska Stadsbyggen Ab S

Hej Vi har bara haft positiv erfarenhet av Hälsingebyggarna. Hälsn Peter Åman

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tack Peter! Det är ömsesidigt! Vi kommer gärna åter om våra tjänster önskas!

Josefin M
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Vi har anlitat Hälsingebyggarn i Solna ett flertal gånger, utbyggnad av hus, badrum, altanbyggande mm..allt med jättefint resultat! Kan varmt rekommendera dem, så trevliga pålitliga och proffesionella! :)

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tackar ödmjukast Josefin! Helt makalöst trevligt att få jobba åt er! Jag hoppas vi ses snart igen med nya projekt.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 435 omdömen 4.8 av 435 omdömen

Ingmari M
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Bemötandet var toppen från byggaren ända från början. Han var jordnära, hade humor och bra priser. Jobbet levererade han med bravur och vi välkomnar honom gärna tillbaka om vi behöver hjälp på nytt.

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tack snälla Ingmari! Vi dyker upp direkt om ni behöver hjälp! Mycket skoj projekt och trevliga kunder!

Nils Anders Gustaf E
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Hjälpte med bygg och snickerier i vår lägenhet. Skickliga, lösningsorienterade, pålitliga och trevliga!

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tack Anders! Det är alltid kul att hjälpa trevliga kunder! Hör av er om mer hjälp behövs! Vi kommer mer än gärna!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Mats T
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Mats ger ett bra, ärligt och proffesionellt bemötande. Han har kompetens, är effektiv och gör ett riktigt bra jobb! Dessutom väldigt flexibel och anpassar sig efter kundens behov och dessutom så stället han upp på akuta jobb väldigt snabbt! Mina bästa rekommendationer!

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tackar Mats! Återkommer gärna om ni behöver mer hjälp!

Norrströms P
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Kanonfirma, finns absolut inget att anmärka på 😀 renovering av dusch/toalett, renovering tak, snickeri altan bl.a. Kan varmt rekommendera att anlita Hälsingebyggaren i Solna

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tack Norrströms Platt & Stenmontering!! Och verkligen detsamma! ”Stensäker” firma ni med! ??

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Fct Firma Christian Törnblom F
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Utmärkt, seriös, trevlig, on time in full!

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tack Christian! Det var mycket trevligt att få jobba hos er!

Anders E
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Gjorde en utbyggnad av huset, fungerade jättebra.

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tack Anders! Det var ett kul projekt. Vi hade iaf tur med vädret som man brukar säga :)

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Kristin Ö
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Fick hjälp av Hälsingebyggarn med badrumsrenovering. Allt från initiella mötet till genomförandet av jobbet till fakturering sköttes helt utan konstigheter. Ärlig hantverkare som gör ett riktigt bra jobb. Proffsigt bemötande, ärlig bedömning, väl genomfört jobb.

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tack Kristin! Det var kul att få jobba på ”hemmaplan” en gång! Trevliga kunder! :)

Jan L
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Mycket trevligt bemötande bra utfört jobb även fast vi ändrade oss flera gånger från offerten.

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tack Jan! Flexibilitet är en förutsättning i detta yrke! Kul att ni är nöjda!

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Story Hotell Riddargatan S
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Vi har fått hjälp med att installera fästen till nya badrumsprodukter (pumptvålar via L:a Bruket) i 95 badrum. Kontakten före, under och efter montering skedde smidigt och tydligt. En trygghet att även upprätta ett avtal kring överenskommelsen om ersättning och vad som ingår, ett initiativ taget av Hälsingebyggarn. Nöjd med slutresultatet.

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tack Story Hotell! Samma smidiga trevliga bemötande från er sida! Otroligt kul att resultatet blev bra!

Anders F
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Mycket skicklig och snabb! Har fixat kakel och klinkers hos oss med mycket gott resultat. Även byggt en gäststuga som blev jättefin. Rekommenderar dom alla dar i veckan!!

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tusen tack! Det är ett rent nöje att arbeta med trevliga underbara kunder!

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Projektkonsulten I Sverige Ab P
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Hur bra som helst!! Kommer alltid i tid och pålitlig! kan klart rekommendera Hälsingebyggaren i Solna till alla.

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tack Projektkonsulten i Sverige AB! Jag skulle rekommendera er alla dagar i veckan oxå!

Hanna B
Skrev om Hälsingebyggarn i Solna

Fantastisk service och bemötande, oerhört nöjd med dem!

Svar från Hälsingebyggarn i Solna

Tack Hanna! Det är ett nöje att ha kunder som dig!

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen