Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö Hansa

Hansa

Malmborgsgatan 4, 211 38 Malmö — Visa karta

Ta en paus i julstressen och fika hos oss! Prova vår tomtelatte â?? espresso spetsad med kanelsyrup, ångspunnen mjölk, vispad... -

Läs vad 5 kunder tycker om Hansa

• Georg L
    Georg L skrev om Hansa
    Tycker denna espresso house har en mysig lokal. Dock ar ljudvolymen lite hog, och likasa priserna. Personalen ar utmarkt! Läs mer
  • Elisabet F
    Elisabet F skrev om Hansa
    Jag gillar inte espresso house. Tycker att det är alldeles för dyrt, ofta stressigt, dålig musik och muffinsen smakar mjöl. Läs mer
  • Karn D
    Karn D skrev om Hansa
    Jag gillar hela Espresso hpuse konceptet. Deras chailatte är helt ljuvlig och deras matigare mackor himlans goda om än lite dyra. Modern miljö, ibland lite bullrig men väl värt ett besök när man går på stan, själv eller med vännerna. Läs mer
  • Fanny Y
    Fanny Y skrev om Hansa
    Mysig café, lite dyrt dock. Inredningen känns modernt och fräscht, samtidigt som det ändå är hemtrevligt. Mitt emot H&M, alltså mycket centralt. Platsen passar perfekt mitt under en shoppingrunda. Fast det brukar oftast vara väldigt fullt där. Läs mer
  • Ami H
    Ami H skrev om Hansa
    Fräscha bakverk som serveras direkt gör att mitt sällskap blir lycklig. Han ogillar nämligen att vänta på sin bulle!
    Ytterligare ett av Malmös många Espresso House, som dock står sig väl i konkurensen. Trevlig och snabb personal som gjorde ett riktigt gott kaffe. (trodde inte att det kunde skilja så mycket mellan olika cafér) Läs mer