Hantverkarna PPFT

Hantverkarna PPFT

Ring 08-97 41 10 www.hantverkarnappft.se

Hantverkarna PPFT AB är ett byggföretag som håller på med allt inom bygg, renovering, tillbyggnader, altaner, vattenskador, för att nämna några områden. Företaget startades 2001 och har som mest haft 5 anställda. Vi har ett stort kontaktnät med hantverkare med hög kompetens som vi använder oss av. Från slott till koja brukar vi säga lite skämtsamt, men vi kan förvandla och förverkliga era drömmar!

4 omdömen om Hantverkarna PPFT

Niclas H
Skrev om Hantverkarna PPFT

De byggde en altan till mig I våras. De gjorde ett bra jobb på överrenskommen tid

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Kelly b
Skrev om Hantverkarna PPFT

Mycket proffsigt och trevligt bemötande, fixade köket och annat småfix i min lägenhet. Väldigt nöjd och kommer anlita företaget igen framöver.

Helena l
Skrev om Hantverkarna PPFT

Mycket positivt på alla punkter. Snabb sevice, hörde av sig omgående vid mail eller telefonmeddelande. Hög kvalité på arbetet. Företaget har anlitats vid två tillfällen. De kom på utsatt tid och kom med egna förslag om hur arbetena bäst skulle utföras. Färdigställde arbetena på utsatt tid. Prisvärt!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Tommy m
Skrev om Hantverkarna PPFT

Så här långt mycket profffsig och trevlig kontakt.