Alexandra R

Alexandra R

34 omdömen om Alexandra R

Hans-Göran F
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Inga problem Ni är alltid trevliga och duktiga

Martina A
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Jättefint bemötande! Varm och härlig personlighet som ger kunden sitt fulla fokus. Var lyhörd men kom samtidigt med lite egna förslag!

Moa K
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Supertrevlig och duktig! Bokade konsultation och hon överträffade mina förväntningar. Är supernöjd med mitt besök, kommer absolut komma tillbaka igen.

Annika Ö
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Jättefint bemötande, jag är så otroligt nöjd! Mitt hår blev precis som jag önskade, hon lyssnade in alla mina önskemål, det var en lång behandling och det märktes att Alexandra verkligen brinner för sitt arbete och sina kunder! Gick själv dit på rekommendation och gör detsamma till andra 😃

Helle K
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Trevligt och superproffsig Alexandra gjorde ett så fint jobb inför bröllopet ..,,, tack så mycket

Ulla A
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Alexandra var mkt trevlig, lyhörd, kunnig och erfaren!

Lisbeth H
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Blev mycket väl omhändertagen. Mycket noggrann. Beskrev olika preparat. Jag blev mycket nöjd. Färgen ngt mörk men det förändras efter några tvättar.

Anders H
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Trevlig. Lätt att komunicera med Förbäntade mig en helt vanlig klippning Expressklipning

Rebecka Å
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Blev bemött väldigt bra och motsvarade alla förväntningar! Bra tips och allt var toppen!

Lotta S
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Jag fick ett väldigt bra bemötande av Alexandra. Mitt första besök hos henne som absolut inte blir det sista. Mina förväntningar var att jag skulle vara nöjd när jag åkte hem.Jag klippte och färgade håret och är väldigt nöjd.