Alla kategorier Restaurang Dalarna Hedemora Lappens Grill

Melinsgatan 4, 776 33 Hedemora — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Lappens Grill

• Nikke L
    Nikke L skrev om Lappens Grill
    Allt de säger stämmer! Jag kom med tre godishungriga killar i bilen och ville ha glass. Köpte fyra blandade glassar. Beställde stora strutar á 40 kronor, men tjejen bakom kassan tittade så skeptiskt på mig att jag frågade hur stora mediumglassarna var. Tre stora kulor i en jättevåffla och med en rejäl klatt mjukglass uppepå. För 20 kronor. Helt underbart. Ingen utom jag orkade äta upp sina.
    Nästa gång blir det burgare och pommes.
    Peter H gillar detta
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Lappens Grill
    Sveriges i särklass bästa gatukök! I alla fall för förut. Är några år sen jag var där och då fick man grymt mycket mat och deras ostsås är precis så god som den skall vara! Stället bredvid är inget mot vad Lappens är!

Så har du vägarna förbi Hedemora så ska du inte missa Lappens!
  • Mary
    Mary skrev om Lappens Grill
    Supertrevlig personal, bra priser och SJUKT stora portioner. Köpte en hamburgare med pommes och läsk. Hamburgaren hade väldigt mycket dressing, men hade "normal gatuköksstorlek". Stripsen däremot... De var farligt goda, med massa pommes-krydda, i underdelen av en sådan där take away-kartong som man får när man köper kebabtallrik. Sjukt mycket pommes, och syndigt goda.

Det finns sittplatser inne, fast inte sä många bord. Ute finns fler platser.

Glassen som jag hört talas om verkar inte finnas på vintern. Och, tänk inte ens tanken på att stanna på McDonald's intill! Och, öppettider: alla dagar mellan 10-22. Det finns också gratis parkeringar intill gatuköket.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Lappens Grill
    Sveriges bästa gatukök, iofs för 15 år sen, men dom är fortfarande riktigt bra. Mycket mat och oftast vällagad, helt klart värt ett besök
  • Simon H
    Simon H skrev om Lappens Grill
    Största glassarna i länet! Godaste stripsen och bästa hamburgaren. McDonalds ligger mitt emot men du tänker inte ens på den underbara röd/gula skylten pga lappens gör det så mycket bättre! Är du stressad ta McDonalds, om inte så är valet självklart!
  • Åsa G
    Åsa G skrev om Lappens Grill
    Sååå mycket för pengarna och jättesnabb service och trevlig personal :)
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Lappens Grill
    oj oj, Åker man förbi hedemora och är glasssugen ska man verkligen stanna på Lappens! Sörre glassar har jag inte sett och för en 20:a. Jag tror de kostar 22 kr oc då får man 4 kulor eller 3 + mjukglass. Så man behöver inte äta något mer efter en sån glass villl jag lova! Massa massa smaker att välja bland så de finns alltid smaker för alla. Vid fint väder är de ofta mycket folk men köerna brukar ändå gå fort. Så om man passerar, bör man stanna för en glass!
  • Erik J
    Erik J skrev om Lappens Grill
    Jag tror inte att det finns någon annanstans i sverige där man får så mycket mat för pengarna som på Lappens grill i Hedemora. Viktigt att välja grillen och inte vägkrogen dock.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Lappens Grill
    Se till att stanna på grillen, INTE vägkrogen lappens. Grillen ligger bakom Mc Donalds. Testa inte de största menyerna om du inte vill somna vid ratten.

Melinsgatan 4, 776 33 Hedemora